Ferrari kaže da neće prihvatiti daljnje smanjenje ograničenja budžeta, usprkos pritisku za smanjivanjem troškova. S razgovorima koji bi se trebali nastaviti ovog tjedna između timova, FIA-e i Liberty Medije o snižavanju razine ograničenja troškova koja stupa na snagu sljedeće godine, Binotto je jasno rekao da Ferrari ne podržava dramatično rezanje.

Izvorna razina od 175 milijuna dolara postavljena prije pandemije koronavirusa prihvaćena je kao previsoka, a postojao je konsenzus oko njezinog postavljanja na oko 150 milijuna dolara. Međutim, prošli je tjedan došlo do pokretanja poteza koji podrazumijevaju još dramatičnija smanjenja, što velikim timovima ne idu u prilog jer će ih to prisiliti na veliko smanjenje broja radnih mjesta. Jedna od ideja o kojoj se razgovaralo bila je postaviti razinu na 145 milijuna dolara sljedeće godine, a zatim je premjestiti na 130 milijuna dolara za 2022. – no taj potez nije dobio jednoglasno odobrenje.

Sada, Binotto naglašava da je 145 milijuna dolara minimum koji bi Ferrari mogao prihvatiti i ako granica bude niže, to bi moglo prisiliti njegov tim da mora uposliti osoblje u ostalim trkaćim serijama – nešto što ne želi da se dogodi.

Ferrari favorizira rješenje koje se sastoji od dvije kategorije, ​​gdje se timovima proizvođača ili onima koji opskrbljuju kupce dijelovima, dopušta veća potrošnja od ostalih timova. To je ideja koja nije dobila univerzalnu podršku. McLaren favorizira ograničenje proračuna od samo 100 milijuna dolara, a boji se da bi išta više moglo ugroziti postojanje timova.

“Ako bi trenutna izvanredna situacija dovela u pitanje postojanje nekih naših konkurenata što bi zahtijevalo reviziju postavljenih planova, tada bi Ferrari bio otvoren za daljnje rezanje. To nije ništa strašno, imajući u vidu da se to već prije događalo u F1 i događa se danas u serijama kao što je MotoGP”, rekao je Binotto.

Binotto misli da postoji opasnost za Formulu 1 ako se prebrzo krene u ekstremno smanjenje troškova:

“Svjesni smo sada da F1 i cijeli svijet prolazi kroz posebno teško razdoblje zbog pandemije Covid-19. Međutim, ovo nije vrijeme za žurbu, jer postoji rizik od donošenja odluka u hitnim slučajevima bez jasne procjene svih posljedica.”

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
3 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

oni orijete odlasko iz f1 od 2005 pa nista

avatar
Član
Desmosedici

*ebe te ta tipkovnica. Ne radi se o tome. Nije nimalo logično da momčadi koje proizvode PU, proizvode mjenjače i razne druge dijelove za druge momčadi imaju isto limitiran proračun kao i njihovi klijenti..proizvođači i konstruktori moraju imati mnogo više zaposlenog osoblja i raznih drugih troškova.

avatar
Član
mody

hej oni nece nikada napustit f1 prijetili su oni i prije nije samo ovaj slucaj.

avatar
Član
Desmosedici

Tako je majstore! Ali slabo si informiran..sada ne prijete da će napustit F1, nego ne žele prihvatit daljnje smanjivanje proračuna.