Piše: Edin Felić

Max Verstappen slaže se s pretpostavkom da će ove sezone padati rekordi u pogledu vremena po krugovima, ali se boji da utrkivanje neće biti uzbudljivo jer bolidi zahtijevaju veliku količinu gripa te su izuzetno ovisni o potisnoj sili.

Esteban Ocon krenuo je s predviđanjima da bi generacija bolida za 2020. potencijalno mogla oboriti sve rekorde brzih krugova koji su postavljeni. Njegova predviđanja donekle potvrđuje Valtteri Bottas. Finac je u predsezonskim testiranjima u Barceloni odvezao tek tri desetinke sporiji krug u odnosu na rekord te staze, a da pritom sigurno nije vozio na maksimumu.

Prednost ovogodišnjih bolida je odlična aerodinamika koja omogućuje impresivne brze krugove, ali njihov nedostatak je nemogućnost praćenja bolida u zavjetrini. Taj je nedostatak ključni pokretač novog pravilnika za sezonu 2021., koji bi trebao omogućiti blisko utrkivanje bolida i lakše praćenje u zavjetrini.

“Odlično je voziti rekordno brze krugove, ali više preferiram uzbudljivije utrkivanje. Bolidi su odlični, brzi i sigurno ćemo postizati bolja vremena, ali stvarno je teško pratiti bolid ispred sebe.”

“U zavjetrini nam fali gripa, a bolidi su svake godine sve brži ,tako da je vožnja u zavjetrini sve teža. Sigurno će biti zahtjevnije upravljati bolidima iduće godine, ali se nadam uzbudljivijem utrkivanju“, poručuje Verstappen.

Verstappen je usporedio svoj novi RB16 s prethodnikom i smatra da je momčad Red Bulla uspjela napraviti stabilniji bolid s boljim performansama.

“Osjećam bolju povezanost s bolidom i to je bio cilj. Nema nekih iznenađenja. Na tome smo počeli raditi krajem prošle sezone i testirali smo neke nove ideje. U zračnom tunelu smo se nadali dobiti određene rezultate koje sam potvrdio nakon ulaska u bolid.”

Verstappen je odvezao 254 kruga tijekom prvog tjedna testiranja u Barceloni, što ga stavlja na drugu poziciju po količini odvoženih krugova iza Lewisa Hamiltona koji je odvezao 273 kruga.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o