Momčad McLarena predstavila je u četvrtak poslijepodne MCL35, bolid s kojim kreće u sezonu 2020. i od kojeg su očekivanja vrlo velika. Bio je to važan trenutak za britansku momčad, a predstavljanju su nazočili CEO Zak Brown, šef momčadi Andreas Seidl te vozači, Carlos Sainz i Lando Norris.

I dok se neke momčadi Formule 1 u ovo “moderno doba” sve više okreću raznim inačicama “predstavljanja bolida” putem društvenih mreža, McLaren je svoj MCL35 predstavio u punom smislu te riječi. Novi bolid zasjao je na pozornici McLarenovog tehnološkog centra, a uz njega ponosno su stajali vozači i vodstvo tima.

Vizualno, novost na bolidu je mat boja, a razlike u odnosu na prošlogodišnji model vidljive su na prednjem dijelu. Prokomentirao je to Carlos Sainz, prošle godine šesti vozač ukupnog poretka.

“Izgleda odlično, izgleda uže… Jednostavno bolje, po mom mišljenju. Sa svakim članom našeg tima, uspjeli smo sastaviti, nadamo se, bolji paket i bolji bolid.”

“Uloženo je puno truda u ovaj bolid, a ja imam osjećaj da sve sjeda na svoje mjesto. Rastemo kao momčad, u pozitivnom smo raspoloženju od prošle godine i želimo to prenijeti u novu sezonu”, rekao je Španjolac.

I dok je Carlos, iako još uvijek vrlo mlad, prilično iskusan vozač Formule 1, njegov momčadski kolega, Lando Norris, sprema se za svoju drugu sezonu u tom prestižnom natjecanju. Ističe kako ove godine u puno većoj mjeri osjeća kako je i on doprinio razvoju novog bolida.

“Ovaj je bolid baziran na prošlogodišnjem, ali sve ono što smo prošli u prethodnoj sezoni, svi naši komentari i sve diskusije između nas vozača, sve je to ugrađeno u ovaj bolid. Zato je to mnogo više moj bolid.”

“Dali smo mnogo veći doprinos stvaranju tog bolida i zato osjećam kao da je to moje dijete, moj bolid i ne mogu dočekati prvu vožnju”, rekao je mladi Britanac.

McLaren je 2019. bio ugodno iznenađenje Prvenstva, uvjerljivo osvojivši četvrto mjesto konstruktorskog poretka. Sada je želja napraviti korak više, približiti se vodećima, ali šef momčadi oprezan je u najavama.

“Ovo je važan trenutak za našu momčad, još jedan korak na našem putovanju. Važno je da se ne opustimo jer sezona će biti teška. Ništa ne dolazi lagano u Formuli 1 i borba će na vrhu središnjeg dijela poretka biti intenzivna.”

“Imamo šest dana testiranja za pripremu pred početak nove sezone, a Carlos, Lando i ostatak naše ekipe je spreman za to”, poručio je Andreas Seidl.

McLaren je na prošlogodišnjoj Velikoj nagradi Brazila slavio svoje prvo postolje nakon 2014. godine, a četvrto mjesto konstruktorskog poretka najbolji je rezultat momčadi još od 2012.

CEO McLarena, Zak Brown izjavio je sljedeće: “Danas sam izuzetno ponosan na cijelu momčad. Prošle smo sezone napravili ono što smo zacrtali, a pozitivne stvari koje su se događale na stazi, donijele su širenje obitelji naših partnera i baze navijača na globalnoj razini. Sada se veselimo novoj, izuzetno kompetitivnoj sezoni. I dok uživamo u tome što se bliži povratak utrkivanju, ostajemo odmjereni i koncentrirani te svi u McLarenu zajedničkim snagama neustrašivo guramo ovu momčad prema naprijed.”

Svoje prste u stvaranju ovog bolida imao je i novi tehnički direktor, James Key, koji je počeo raditi za McLaren sredinom 2019. Britanska momčad djeluje kao jako dobro organizirana ekipa na svim razinama, a sada nam samo preostaje pričekati akciju na stazi, kako bismo vidjeli za što je doista sposoban MCL35.

6
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
4 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

najlipši bolidi su bila od 1994 do 1997 ikada

avatar
Član
Desmosedici

Sad svi graknite na mene, ali to vam je tako..ovo je čisti primjer evolucije dizajna koji je započeo sa Ferrarijem SF70H..visoko podignuti usisinici. uski, malih dimenzija, veliki protok zraka oko bolida..prednje krilo naglašeno Outwash kao na Ferrariju SF90..čini mi se još ekstremniji outwash od Ferrarija..nos je hibrid..kombinacija Mercedesova i Ferrari/Red Bull rješenja..što je tu poanta?..onaj ravni dio prednjeg krila ispod nosa, dužine 50 cm služi samo za protok zraka ispod bolida i usmjeravanje prema podnici bolida, nema nikakav downforce učinak..stoga je prvo Mercedes, a ove godine Red Bull i Mclaren, ugradio “šlapu” sa strane nosa koja stvara downforce učinak..Ferrari se… Read more »

avatar
Član
Panzer

Mogu mislit koji si ti dosadni prdež svojima u kući!

avatar
Član
Desmosedici

Ti malo..ali zato glupo..i nekulturno..

avatar
Član
mars32

Normalna je stvar da se u F1 kopira uspješan dizajn. I McLaren je imao rješenja koja su kopirana od strane drugih. Od Browna su svi kopirali dupli difuzor, OD bikova blown difuzor, McLarenov F duct, itd. Ako se ne varam, trenutno rješenje nosača stražnjeg krila je isto prvi predstavio McLaren, kao i rogove (samo puno veće) čiju varijaciju ima ovogodišnji Ferrari. Sve je to normalno, ali svatko interpretira na svoj način i pokušava doraditi da bude bolje od originala. (ignorirajmo 2007. 🙂 Kao stari simpatizer McLarena, drago mi je vidjeti odmah na predstavljanju razvijeni sustav bargeboardsa jer za razliku od… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Slažem se. I meni ovaj bolid djeluje nekako “ozbiljno”. za razliku od nekoliko prethodnih bolida koji su izgledali nekako golo i nedorađeno.