Trećeg dana predsezonskih testiranja Ferrari je zadesio kvar pogonske jedinice. Tijekom jutarnjeg dijela programa Sebastian Vettel ostao je bez snage i morao je parkirati bolid SF1000 kraj staze.

Iz Ferrarija su tada najavili da će pogonsku jedinicu poslati u Maranello na detaljnu provjeru, ne bi li ustanovili što je uzrokovalo kvar. Motor u bolidu su promijenili i Vettel se istog dana mogao vratiti na stazu te nastaviti s testiranjem.

Nakon što su proveli analizu pokvarenog motora, iz Ferrarija su objavili kako je krivac sustav za podmazivanje.

“Pogonska jedinica koja je imala problem prošlog petka rastavljena je i provjerena u Maranellu. Ustanovili smo da problem nije strukturalnog karaktera, već je zakazao sustav za podmazivanje. Nema razloga za zabrinutost, a rad na ispravljanju ove pogreške već je počeo”, poručuju iz talijanske momčadi.

Drugi period predsezonskih testiranja traje od 26. do 28. veljače. Za Ferrari će prvog jutra voziti Sebastian Vettel, a poslijepodne će volan preuzeti Charles Leclerc. Četvrtak će biti u potpunosti Vettelov dan, a petak Leclercov.

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član

Ferrariju več dužiniz godina fali nešto da budu prvaci,RBR je koplje iznad njih a Mercedes trenutno na vrhu i Ferrari treči samo zbog love i imena. Teško mije reči šta im fali nije to samo jedna stvar,kaže se da ima previše Talijana u momčadi,za šefove stavljaju Talijane umjesto kompetentne ljude,počeli su kopirati a ne biti orgimalni aero kopiraju od RBR a neke stvari od Mercedesa.Recimo sada pokušavaju igrati na kartu Mercedesa sa tetiranjima kada je lani i preklani Mercedes na testovima bio spor i n ije pokazivao pravu brzinu sada oni to pokušavaju.Motor su doveli u red ali sada imaju… Read more »

avatar
Član
svakako

Ferrari zna napraviti inovaciju, samo se tada izlobira i učini sve da se to u najkraćem mogućem roku zabrani i proglasi varanjem, krađom, ciganlukom, špagetarenjem, Cosa Nostrom itd.

Drugovi da je tu imalo mafije u svemu tome nebi vi vidili ni jednog a kamoli 6 naslova za redom.

avatar
Član
Panzer

A bogami evo i sedmog topino!

avatar
Član
svakako

Panzeru dosadan si ko proljev. Ja znam da ga stiskaš kroz džep na sve ovo ali od mene od**bi s tim boleštinama, ne zanimaju me.

A nigdi nije pisalo za ovo što je Ferrari napravio prošle godine da se to ne smije, isto kao i za DAS, tek je na zahtjev i buku i galamu Red bulla to istraženo i zabranjeno, tako da jebiga.

avatar
Član
Panzer

Stisnem ti ga u usta topino!

avatar
Član
LHx6

Inovacija i kršenje pravila nisu isto. Kad kreneš putem da je moguće pobijediti samo varanjem uz pomoć krovne organizacije onda to možeš primjeniti na sve sezone ikad vožene u F1. Ne znam zašto je tako teško zamisliti da najmoćniji proizvođač automobila može odraditi i najmoćniji bolid. Mercedes trenutno radi najbolji bolid. Od 2010. do 2013. to je radio RB, a od 2000. do 2005. to je radio Ferrari. Zato bi za mene bilo odlično rješenje 3 bolida po timu i zabrana bilo kakvih timskih odredbi. Onda bi i u najmoćnijem bolidu imali 3 vozača koji bi konkurirali za titulu i… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Tri bolida po momčadi..naravno one momčadi koje to mogu izvesti.. to bi jako podiglo kvalitetu takmičenja..grid bi se maksimalno popunio..stvorila bi se veća takmičarka neizvjesnost. Za vozački nalov bi trebalo bodovati sve rezultate, ali za konstruktorski naslov trebalo bi bodovati samo dva najbolja plasmana iste momčadi, a treći plasman..najlošije plasiran bolid ne bodovati..tako ne bi bile oštećene one manje momčadi koje bi imale samo dva bolida..samo na kraju ne znam koju bi i kakvu korist imale momčadi koje se odluče za tri bolida?