Za nadolazeću sezonu 2020. Red Bull i Honda su postavili visoke ciljeve. Honda je dosta napredovala po pitanju snage i pouzdanosti pogonske jedinice, što rezultira velikim optimizmom. U takvoj atmosferi su Red Bull i Honda pred novu sezonu zacrtali kao cilj završiti je s maksimalno dozvoljena tri motora.

Tijekom prvog predsezonskog testa Honda je napravila velik broj krugova bez tehničkih problema, a prethodno tome su izvršili iscrpna testiranja “na stolu” u svojim pogonima, možda i najviše dosad od povratka u sport 2015.

“Naš cilj je kroz 2020. ostati na tri pogonske jedinice kroz sezonu, bez kaznenih promjena.”

“Bili smo vrlo konkurentni u drugom dijelu prošle sezone. Pouzdanost je vrlo dobra i nastavljamo raditi na poboljšanju pouzdanosti. Pritom želimo izvući što više konjskih snaga iz motora,” izjavio je Masashi Yamamoto, Hondin šef.

Christian Horner je također optimističan, no ne zatvara mogućnost korištenja četiri motora u sezoni ako bude bilo razlike u performansama.

“Ne planiramo korištenje četiri motora u 2020. Plan je odraditi sezonu na tri motora.”

“Ako ne bude utrke u Kini, onda će nam biti još lakše zbog utrke manje. No, ako se ukaže dovoljno dobra prilika za uvođenje četvrtog motora, a dobit na polju performansi nadomjesti zarađene kazne, zašto ne uvesti četvrti motor. Treba pogoditi pravo mjesto i vrijeme za takvo nešto,” rekao je Horner.

Dodaje kako je veza između Red Bulla i Honde bolja nego prošle sezone, a podaci koje dobivaju su obećavajući.

“Korelacija podataka dobivenih iz tvornice i sa staze obećava dosta. Do Melbournea to može izgledati još bolje.”

“Mislim da smo imali dobar dosadašnji tijek testiranja. Odnos Red Bulla i Honde je jako napredovao u odnosu na prošlu zimu. Cijela momčad radi odličan posao, pouzdanost je dobra, povratne informacije od vozača su jako pozitivne i jedva čekamo prvu utrku,” zaključio je Horner.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o