Ljubav istinskih fanova prema Formuli 1 ne poznaje granice, a očito su toga svjesni i timovi pa smo ove godine na Valentinovo imali čak tri premijere.

Mercedes je na Silverstoneu predstavio svoj bolid W11, Kimi Raikkonen odradio je prvu testnu vožnju novog Alfinog bolida C39 na stazi u Fioranu, a za kraj dana – službeno predstavljanje bolida momčadi koja u novu sezonu ulazi s novim imenom, AlphaTaurija.

Scuderia Toro Rosso stvar je prošlosti, a novo ime na gridu Formule 1 je Scuderia AlphaTauri Honda. Novi identitet stigao je po uzoru na Red Bullovu robnu marku, a prvi bolid premijeru je doživio u Hangaru 7 u Salzburgu. Voditelj eventa bio je bivši vozač Formule 1, David Coulthard.

Vrlo brzo na pozornici su mu se pridružili članovi vozačke postave za 2020. godinu, vozači koji su s Toro Rossom završili prošli sezonu – Francuz Pierre Gasly i Rus Daniil Kvjat.

“Uzbuđen sam. Zima je, kao i obično, bila preduga, ali sada kreću testiranja i druge aktivnosti”, rekao je Gasly pa dodao: “Prošlu smo sezonu završili dobro, posebno se to odnosi na postolje u Brazilu. Trebamo nastaviti tako. U momčadi vlada odlična energija i sad samo čekamo izlazak na stazu.”

Kvjat iz prošle sezone također pamti jedno postolje, ostvareno na Velikoj nagradi Njemačke.

“Imao sam postolje i još neke dobre utrke. Želimo da ova godina bude evolucija jako dobre prošle sezone. Ovo večeras je velika stvar za nas. Momčad ima novo ime i predstavit ćemo novi dizajn bolida.”

“Ja sam imao dobru zimu. Zadovoljan sam pripremama za svoju šestu sezonu u Formuli 1. Sretan sam kako je sve prošlo i spreman za početak sezone”, rekao je ruski vozač.

Event u Salzburgu zamišljen je kao kombinacija predstavljanja novog bolida i kolekcije odjevnih predmeta marke AlphaTauri, no ključni je trenutak ipak bilo otkrivanje bolida nazvanog AT01 (u videu nakon 25 minuta).

Za razliku od Toro Rossa, kojeg su krasile plava i crvena boja, AlphaTauri AT01 kombinira tamno plavu boju, koja dominira stražnjim dijelom bolida, i bijelu boju koja prevladava na prednjem dijelu. Nakon otkrivanja bolida, na pozornicu su, u bijelim trkaćim odijelima, izašli Gasly i Kvjat, u društvu šefa momčadi, Franza Tosta.

“Vrlo smo optimistični pred novu sezonu. Bolid je pokazao odlične rezultate u zračnom tunelu, a Honda je ostvarila veliki napredak u pogledu performansi i izdržljivosti motora. Uvjeren sam da nas čeka uspješna sezona”, rekao je Tost.

“Moramo biti među prvih pet u poretku konstruktora, suparnici će nam biti McLaren, Renault, Racing Point i Haas.”

Kvjat će imati čast u subotu odraditi prvu testnu vožnju novog bolida, filming day u Misanu, a sljedećeg tjedna kreću predsezonska testiranja u Barceloni.

 

11
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
9 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Dalibor1004983

Ovaj bolid mi je najljepsi do sad,nadam se da ce uspijet osvojit nesto podija

avatar
Član
klepesina

Lijep bolid nema sta,do sada svi prestavljeni bolidi lice na ferrari,naravno osim mercedesa i mclarena….

avatar
Član
Desmosedici

..i Mercedes i Mclaren..samo ti gledaš u njihov nos koji je malo drugačije izvedbe, pa ne vidiš ostalo..otvori šire oči..ili pitaj nekoga da ti objasni.

avatar
Član
Desmosedici

Majka ovog dizajna je Ferrari SF70H..Simone Resta i Enrico Cardile..trebali su to zaštitit i sada dobivat tantijeme za to.

avatar
Član
klepesina

pa kada imate tako pametne strucnjake sto ne sklepaju nesto stoce vas vinut u nebesa posle decenije posta

avatar
Član
klepesina

to samo ti vidis i niko vise

avatar
Član
Desmosedici

Ne..baš obratno..to samo ti ne vidiš i niko više..pokušaj shvatit..ako ne možeš, onda imaj povjerenja i poslušaj pametnijeg..ne mene nužno..čitaj stručne medije..raspitaj se..nemoj stalno nešto na silu..tako samo praviš budalu od sebe..a nisi glup, vidim po nekim tvojim i dobrim komentarima..sreća ili nesreća tvoja je što na ovom portalu ima dosta Mercedesovih i LH fanova pa će ti uvijek dat za pravo kad sa mnom polemiziraš, iako i oni znaju da nisi u pravu..to je tako..ne mogu ja to promijenit.

avatar
Član
klepesina

pa zasto onda tvrdis da je kopija ferarija kada ima potpuno drugaciju izvedbu nemoj mi pricat evolucija to vode ne pije

avatar
Član
klepesina

pusti ti resetke radijatora to je maltene kod svakoga isto neko manji otvor neko visi sve zavis kako je ko rijesio sistem hladjenja kako ko sebe vidi na citanjima u zracnom tunelu….Sto onda vozaci ferarija i citav pit vol posle trke obilazi oko Merca oko vjernici oko djevice marije…nije sigurno sto je kopija ferarijajer nebi obilazili jer bi bio u rangu sa njima a to ih ne interesuje.Off vise o ovome ti imas svoje ja svoje misljenje i ne vrijedi vise o tome raspravljat jer ja vise necu a nemozes me ubjedit u drugacije,,,

avatar
Član
klepesina

Uglavnom sve se vidi iz dosadasnjih rezultata gdje JE Ferari a gdje je Mercedes KOJI KAZES KOPIRA TE VASE DIJELOVE….NIJE TESKO ZAKLJUCIT DO KOGA JE

avatar
Član
Desmosedici

Vidiš da ništa ne shvaćaš?..Nitko ne kopira ničije dijelove..kopiraju se ideje..onaj koji iskopira nečiju ideju, ako ima dobre resurse, može je dalje razvijat da bude uspješnija od originala..i često tako bude..npr. Adrian Newey je ovih zadnjih sezona uglavnom kopirao Ferrarijeve dizajnerske ideje..dalje ih je razradio do savršenstva tako da bolje funkcioniraju na Red Bullu nego na Ferrariju..Mercedes je već u prošloj sezoni došao do limita onog starog dizajna..imao je velike probleme sa hlađenjem..stoga je ove sezone za W11 iskopirao Ferrijeva idejna rješenja bočnih stranica, protusudarnog bočnog krila, usisa, vjerojatno i sustava hlađenja, i prednje krilo je doživjelo preinake prema outwash… Read more »