Piše: Edin Felić

Mercedes ne želi ponoviti istu proceduru razvoja bolida u predsezonskim testiranjima koju su koristili u sezoni 2019.

Prethodne sezone u Mercedesu su započeli testiranja s osnovnom verzijom bolida, prije nego što su za drugi set testiranja predstavili potpuno nadograđen paket za svoj W10. Tehnički direktor James Allison najavio je da Srebrne strijele ove godine neće imati takav pristup.

“Imamo spremne nadogradnje za Melbourne koje ćemo primijeniti u drugom tjednu testiranja, ali pristup razvoju novog bolida koji smo koristili prošle sezone nećemo ponoviti.”

“Prošle godine je pravilnik značajno promijenjen, a odluka o tome donesena je veoma kasno tijekom godine. U tim okolnostima rad na konceptu bolida za predstavljanje i bolidu za drugi tjedan nam daje šansu da prikupljene podatke iskoristimo i primijenimo za bolid koji će ići u Melbourne.”

“Kako je ove godine pravilnik dosta zreliji, a početni razvoj bolida već na nivou prošlogodišnjeg konačnog, smatramo da nema smisla ponavljati prošlogodišnji postupak”, rekao je tehnički direktor Mercedesa.

Allison je objasnio ključne promjene pri dizajnu bolida W11, koje su bazirane na tri ključna aspekta, uključujući “avanturistički izgled ovjesa”.

“Htjeli smo promijeniti aspekte koncepta bolida, koje bi inače bilo nemoguće zamijeniti tijekom sezone, da bismo dobili pogodniju platformu za novu sezonu. Pokušali smo napraviti nekoliko dobro odabranih strukturnih promjena, kako bismo zadržali razvojni potencijal, iako su propisi za to malo duži.”

“Na prednjem dijelu smo primijenili više strukturalne složenosti oko nosača i kotača s ciljem osiguranja boljih performansi u cjelini. U srednjem dijelu bolida pratili smo trend ostalih momčadi na gridu, pomicanjem dijelova gornjeg dijela pokrova bolida u donji položaj i ostvarili aerodinamičku prednost koja dolazi s tom konfiguracijom.”

“Na stražnjem dijelu bolida odlučili smo se za eksperimentalni izgled ovjesa, kako bismo otvorili priliku za razvoj aerodinamike. Sve tri nadogradnje bile su poboljšanja sama po sebi, ali njihov stvarni učinak je omogućiti niz sekundarnih aerodinamičkih nadogradnji tijekom zime, a nadamo se, i tijekom sezone”, zaključio je Allison.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o