Prema McLarenovom tehničkom direktoru Jamesu Keyu, Renault je napravio veliki korak naprijed u pogledu performansi svoje pogonske jedinice:

“Mislim da je od prošle godine Renault napravio vrlo vidljiv korak naprijed, brzinom i pouzdanošću, to se definitivno poboljšalo u odnosu na prošlu godinu. Smatram da je konkurentnost, iako smo vidjeli da je Ferrari malo pobjegao, Renaultovog motora bila prilično dobra prošle godine.”

“Vidjet ćemo kako ćemo krenuti sada u ovoj sezoni, ali velike razlike između pogonskih jedinica, što nije bilo tako davno, prošle godine prilično su nestale.”

McLaren će krajem 2020. završiti svoj trenutni ugovor o isporuci motora od strane Renaulta kako bi vratili pogonske jedinice Mercedesa s početkom 2021. godine, ugovorom koji će trajati do kraja 2024. godine, oživljavajući tako partnerstvo koje je prije trajalo od 1995. do kraja 2014.

Britanska momčad želi zadržati svoju poziciju na čelu sredine poretka, te smanjiti zaostatak za vodećom trojkom.

 

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
parazit

James Key: Renault je napravio vidljiv korak naprijed, ali od slijedeće godine vozimo na Mercedes ….. tj. idemo na siguricu….. bye, bye Renault….. dobri ste, i svaka vam čast, ali mi idemo sa Mercedesooooooo….m.

avatar
Član
Desmosedici

Mercedes je Mclarenu opet dao svoj pogon da se osigura ako dođe do plana B..znači, ako se odluče da napuste F1 kao momčad, da imaju odličnu momčad za svoj pogon koju bi oni još “pogurali”prema uspjehu.

avatar
Član
Mirso ferrari

To ti je kao ono bili smo na ivicu provalije sad smo napravili korak napred 🤔

avatar
Član
Desmosedici

Nama je taj korak još nevidljiv..nismo vidjeli novi bolid..šalim se..procurila je ona snimka Renaultova bolida iz boxa u Cataluny..izvedba nosa asocira..dosta sliči na Mercedesov nos..prednje krilo djeluje nekako nezgrapno..nedovršeno..vjerojatno su bočne stranice i usisnici na njima kao kod svakoga ove sezone..rješenje koje potječe od Ferrarija SF70H.