Na stazi Fiorano u Italiji svoj debi imao je bolid C39, s kojim u Svjetsko prvenstvo Formule 1 2020. kreće Alfa Romeo Racing. Za volanom je bio finski veteran, Kimi Raikkonen.

Istog dana kao i svjetski prvaci u Mercedesu, momčad Alfa Romeo Racinga prvi je put na stazu izvela svoj bolid za 2020. godinu. Kodnog naziva C39, bolid je debitirao na stazi Fiorano, u blizini Maranella.

Ovaj je test odrađen kao filming day Alfa Romeo Racinga, a Kimi Raikkonen odradio je nekoliko krugova stazom, držeći se pravila o maksimalno 100 odrađenih kilometara.

Bolid je za ovu priliku bio u tamno sivom izdanju sa zmijskim detaljima, a posebno u oči upada logo Alfa Romea u obliku srca na poklopcu motora. Jasno, riječ je o verziji samo za testove, a momčad je na svojim društvenim mrežama objavila poruku kako “zmija mijenja izgled dok ne pokaže svoje pravo lice”.

Službeno predstavljanje bolida Alfa će imati prvog jutra predsezonskih testiranja, 19. veljače na stazi u Barceloni.

U nastavku možete pogledati i video objavljen na portalu motorsport.com

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Lijepo skockan bolid..Alfa uvijek mora biti lijepa..sve dizajnerske smjernice su preuzete od Ferrarija, a izgled je opet originalan..za razliku od HAASA VF20 koji je vizuelno čista kopija Ferrarija SF90..Alfa, prošle i ove godine ima veći poklopac motora od Ferraija i od HAASA..mora da ima neki drugačiji raspored elemenata ispod poklopca..nešto eksperimentiraju na drugi način..i da..najekstremnije prednje outwash krilo na cijelom gridu..slijedi Mclaren, Alpha Tauri pa tek tada Ferrari..Mercedes i Red Bull imaju kombinirano prednje krilo. sa manjim outwash učinkom.

avatar
Član
Desmosedici

P.S. ..ovo u svezi većeg poklopca motora..mislim da su kod Alfe neki radijatori postavljeni u poklopac motora, kao i kod Red Bulla, stoga im je poklopac veći i obliji, a bočne stranice su zato još kompaktnije..uže, ali težište bolida je više..kod Ferrarija je sve to nabijeno u bočne stranice, one su unatoč tome dosta kompaktne i uske, a poklopac motora je minimaliziran, ima veliku peraju za usmjeravanje zraka nazad.. i težište bolida je niže.