Samo nas 19 dana dijeli do starta prve Grand Prix utrke u 2020. godini, ali prije nego krenu ozbiljne najave za Melbourne, pred F1 cirkusom je drugi tjedan predsezonskih testiranja.

Timovi i vozači Formule 1 ponovno su u Barceloni, drugi dio predsezonskih testiranja trajat će od 26. do 28 veljače. Kao što je već poznato, ove su godine testovi skraćeni pa imamo tri, a ne četiri dana akcije u svakom tjednu.

Prvi tjedan akcije na stazi Catalunya obilježilo je nekoliko stvari. Prije svega, izuzetna pouzdanost bolida te iznenađujuće mali broj kvarova, izlijetanja i sličnih problema. Po performansama, gledajući ukupni broj odrađenih krugova i najbrži krug, Mercedes je pokazao najviše, a veliku je pažnju privukao tehničkom inovacijom nazvanom DAS, odnosno Dual-Axis Steering.

Najbrži krug prvog tjedna testiranja postavio je Valtteri Bottas. Štopericu je zaustavio na 1:15,732. Mercedes je ukupno odradio čak 494 kruga u tri dana.

Rivali Srebrnih strijela kao da su u većoj mjeri skrivali karte. Ferrari i Red Bull nisu niti pokušavali voziti brze krugove, ali je ipak daleko pozitivniji dojam ostavila austrijska momčad. Ponajprije zbog broja odrađenih krugova bez većih kvarova, dok je Ferrari imao i kvar motora i neke druge tehničke probleme.

Od ostalih timova pristojnu su brzinu pokazali Racing Point, Alfa Romeo i Renault, a Williams je živnuo i pokazao barem prve naznake konkurentnosti. Na začelju je po brzini i broju odrađenih krugova ostao Haas.

Međutim, sve te rezultate iz prvog tjedna treba gledati s velikom rezervom. Momčadima je prvi zadatak bio provjeriti pouzdanost svojih bolida, isprobati eventualne novitete na njima i uvjeriti se da nema nekih većih grešaka.

U drugom bi tjednu ipak svi trebali ozbiljnije potražiti granice mogućnosti svojih bolida pa se može očekivati više brzih krugova, a kad vozači “pritisnu” svoje jurilice, moglo bi to rezultirati i nešto većim brojem kvarova. Sve u svemu, trebali bismo imati konkretniji ispit brzine i izdržljivosti bolida, a samim time dobiti i realnije pokazatelje kako tko stoji na početku sezone.

Mercedes je u prvom tjednu šokirao javnost DAS-om, a vidjet ćemo može li netko u sljedeća tri dana napraviti nešto slično. Ima li neka od momčadi kakvog dodatnog asa u rukavu.

Prvog dana drugog tjedna testiranja samo će Haas u bolidu imati jednoga od svojih vozača, dok su svi ostali odlučili podijeliti jutarnji i poslijepodnevni program na dvojicu pilota. Alfa Romeo ponovno u akciju šalje i svog rezervnog vozača, Roberta Kubicu.

Momčad Vozač – ujutro Vozač – poslijepodne
Alfa Romeo Robert Kubica Kimi Raikkonen
Red Bull Alex Albon Max Verstappen
Racing Point Lance Stroll Sergio Perez
Haas Romain Grosjean Romain Grosjean
McLaren Carlos Sainz Lando Norris
Mercedes Lewis Hamilton Valtteri Bottas
Renault Daniel Ricciardo Esteban Ocon
Williams Nicholas Latifi George Russell
AlphaTauri Pierre Gasly Daniil Kvyat
Ferrari Sebastian Vettel Charles Leclerc

 

Po uobičajenom rasporedu, akcija na stazi u Barceloni odvijat će se u dva četverosatna perioda – od 9 do 13 te od 14 do 18 sati. O najvažnijim događajima čitajte na stranicama GP1.hr portala.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o