Vozeći Mercedesov bolid W11 tijekom jutarnjeg programa, Valtteri Bottas postavio je izvrsno vrijeme 1:15,732. Daleko je to najbrži krug prvog tjedna predsezonskih testiranja u Barceloni, a petak su još obilježili kvar Ferrarijevog motora i Haasovo ranije povlačenje sa staze nakon izlijetanja Kevina Magnussena.

U posljednjem satu jutarnjeg programa Bottas je na najmekšoj komponenti guma (C5) odradio sjajan krug, sporiji tek tri desetinke sekunde od kruga s kojim je prošle godine osvojio pole position na Velikoj nagradi Španjolske.

Tom se vremenu nitko nije uspio ozbiljnije približiti. Valtterija je u poslijepodnevnim satima u bolidu Mercedesa zamijenio branitelj naslova Lewis Hamilton, ali njegov najbrži krug bio je 1:16,516. Mercedesov duo ukupno je odradio 138 krugova.

Od ostatka svijeta vremenima su se istaknuli Esteban Ocon (1:17,102) koji je ujutro odradio 76 krugova za Renault, Lance Stroll (1:17,338) koji je nastavio dobar tjedan za Racing Point sa 116 krugova te Daniil Kvjat (1:17,427) odradivši 62 jutarnja kruga za AlphaTauri.

Giovinazzi je predvodio društvo po broju odrađenih krugova (152), a imao je i šesto vrijeme s Alfom, nešto brži od Red Bullovog dvojca. Verstappen je ujutro odvozio 86 krugova, a nakon ručka bolid je preuzeo Albon i dodao još 83. Sainz i Norris nisu se posebno istaknuli vremenima, ali imali su još jedan produktivan dan sa 125 krugova. Pritom su testirali i novo prednje krilo.

 

Za Ferrari je tijekom petka testirao Sebastian Vettel, ali nije imao pretjerano dobar dan. Ujutro ga je zadesio kvar motora, zbog kojeg su testovi privremeno morali biti prekinuti jer je Ferrari ostao stajati odmah kraj staze, a poslijepodne se vratio na stazu s novim motorom i uspio ostvariti tek 13. vrijeme 1:18,384. Odvozio je točno 100 krugova.

Probleme su imali i u Haasu. Prvo je Grosjean ujutro propustio dosta vremena dok su njegovi mehaničari radili na bolidu, a onda se Kevinu Magnussenu dogodila nezgoda na početku poslijepodnevnog programa.

Nakon samo četiri kruga, u zavoju broj 8, Danac je izgubio kontrolu, a momčadi je putem radio veze javio da je došlo do puknuća gume. Bio je to kraj prvog tjedna testiranja za Haas.

 

Ujutro je motor izdao Nicholasa Latifija, koji je testirao za Williams i odvozio 72 kruga, a sat i 15 minuta prije isteka vremena vidjeli smo i četvrtu crvenu zastavu dana, kad je na stazi stao Renault Daniela Ricciarda. To ipak nije bio kraj njegovog nastupa.

Kvar nije bio ozbiljnije prirode pa se Australac vratio na stazu, da bi još malo testirao granice svog bolida. Uz te poteškoće, skupio je vrlo dobra 93 kruga.

Prvi tjedan predsezonskih testiranja time je završen, a momčadi će ponovno na stazu sljedećeg tjedna. Drugi predsezonski test na rasporedu je od 26. do 28. veljače.

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Crnac

To su testiranja, ljudi moji. Sjetite se prošlogodišnjih testiranja i kako ste se napalili na ferkana, a ono – banana. Sve bumo vidjeli u AUS.

avatar
Član
katic7

Bolesno dobro Mercedes izgleda na stazi, jos jedna sezona rekorda pred nama.

avatar
Član
west 44

Bogami nevrijeme ne zna se s koje strane puše brate!!!

avatar
Član
White Lion

Mene jedino zanima moze li se negdje kupiti bolid Ferraria jer bih zelio od njega napraviti usisavac ?
Gledao sam u Lidlu danas pa onda u Intersparu ima li koji no nisam naso pa eto molim ovom prilikom nekoga da mi pomogne u ovom mom projektu od kojeg ce mnogi imati puno vise koristi nego od same te crvene kutije pune jada, suza i cemera

avatar
Član
svakako

To je svakako preskup usisavač za tvoje standarde.

avatar
Član
Desmosedici

Kupi neki njemački usisivač..da se odmah ne pokvari..pa cijev zabij sebi u “auspuh”..Hahahaha!

avatar
Član
George

Zbilja, dosta više Mercedes, nije gušt gledati, mislim da će Fetlo već na prvoj utrci letjeti van dvaput……

avatar
Član
Panzer

Ajmo kući, dosta im je za početak!