Iz redova aktualnih prvaka Formule 1 stiže objava da će novi bolid za 2020. godinu biti predstavljen 14. veljače na Silverstoneu.

U Mercedesu je, čini se, sve u znaku ljubavi pa su ove godine odlučili predstaviti novi bolid Formule 1 baš na dan Svetog Valentina, 14. veljače. Zadatak tog bolida bit će donijeti njemačkoj momčadi rekordnu sedmu uzastopnu titulu.

Branitelji naslova tako su postali peta momčad koja je otkrila termin predstavljanja svog stroja za nadolazeću sezonu, a učinit će to isti dan kad i Alpha Tauri te tri dana nakon najvećih rivala – Ferrarija. Talijani su i dalje prvi na listi, budući da će svoj bolid otkriti već 11. veljače.

Mercedesovo predstavljanje bolida neće biti javni event, ali iz momčadi obećaju kako će javnosti ponuditi video, fotografije te tehničke informacije o bolidu.

Prema pravilu koje momčadima dopušta “filming day“, odnosno promo vožnju od najviše 100 kilometara izvan službenih testiranja i Grand Prix vikenda, Mercedes će istog dana izvesti svoj bolid na stazu Silverstone. Tko će voziti bolid, nije potvrđeno, ali prošlih godina bila je praksa da i Hamilton i Bottas dobiju određeno vrijeme za volanom.

Službeni predsezonski testovi počinju 19. veljače u Barceloni.

Poznati datumi predstavljanja bolida:

Ferrari: 11. veljače
Renault: 12. veljače
McLaren: 13. veljače
Alpha Tauri: 14. veljače
Mercedes: 14. veljače

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
7 Odgovora na temu
2 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

W10 ima ovaj “patak” nos..i Ferrari 639/640 zvani “Patka” je imao pačji nos.

avatar
Član
Desmosedici

Ferrari 639/640 Patak je bio revolucionarni bolid, djelo Johna Barnarda. Po čemu je bio poseban? To je bio prvo trkaće vozilo uopće sa poluautomatskim elektrohidrauličnim mjenjačem kojeg danas svi poznajemo..možda neki misle da je postojao oduvijek..Ferrari je “platio ceh” u nekoliko utrka kroz sezonu dok nije otklonio “dječje bolesti”tog sustava. Poslije su taj izum preuzele sve momčadi i to je sad standard u skoro svim kategorijama i serijama trkaćih vozila. Kuriozitet je da je taj bolid u svojoj prvoj utrci 1989.g. u Brazilu u Riu pobijedio a vozio ga je Nigel Mansell također u svojoj prvoj utrci..debiju za Ferrari. Dakle… Read more »

avatar
Član
west 44

Nisi na temi i kog to boli racku!!!

avatar
Član
Desmosedici

..izgleda da tebe boli, pa se češeš gdje te boli..pametan čovjek voli čut o nečemu što ne zna, a budali to smeta za slušat..zato i jest budala.

avatar
Član
west 44

Ja se mogu jedino počešat gdje me svrbi a za te Ferrarijeve povijesne trenutke kad me budu zanimali imam wikipediju a ne tebe koji čitaš s iste i prodaješ pamet svima nama ŠABANE!!!

avatar
Član
Desmosedici

MAGARČE, OK, Hvala! Na Wikipediji ima dosta toga..ali treba znati što ćeš tražit..zato neke stvari trebaš doživjet da bi znao za njih..da postoje..i da bi ih tamo potražio..ali tamo nema baš svih stvari i detalja koje zna jedan dobar poznavalac F1..nije važno sviđa li ti se to ili ne..nije u tome poanta..stoga to pročitaj i nešto novo nauči u životu. Više zna čovjek i magarac zajedno nego sam čovjek..prevedeno više znamo ja i ti nego samo ja..Hahahaha! Pozdrav Mago!

avatar
Član
klepesina

Gdje ti vidis ikakvu slicnost sadasnjeg Mercedesovog nosa sa Manselovim ferarijem iz 1989 nije cak ni slicno…Pa kad ste vi to izumili sto ga sad ne koristite men se cini da ste vi totalno promasena koncepcija bolida iz godine u godinu samo lutate

avatar
Član
Desmosedici

Patak nos je patak nos..ne može biti ništa drugo..Ako Ferrari ima stalno promašene koncepte zašto ga svi kopiraju?..Manje-više sve momčadi su do sada iskopirale dizajnerske smjernice koncepta koji je počeo s Ferrarijem SF70H..ove sezone će i Mercedes W11 preuzet dosta elemenata tog dizajna..daj nam to pojasni kad si već tako stari Klepetan koji odavno prati F1.