Hondina poboljšana pouzdanost u Formuli 1 omogućila im je ulaganje više vremena u razvoj performansi, umjesto gubljenja vremena na popravke problema.

Prva godina japanskog proizvođača s Red Bullom donijela je tri pobjede, dvije prve startne pozicije i cijelu sezonu bez odustajanja iz utrke zbog problema s motorom. Iako Honda još uvijek mora dokazati da može odraditi cijelu godinu bez kazni, pošto je Red Bull ove godine koristio dodatne motore kako bi olakšao svom partneru donošenje više nadogradnji za hvatanje Ferrarija i Mercedesa, Hondino postignuće u pouzdanosti i performansama učinilo je partnerstvo mnogo ozbiljnijim konkurentom u 2019. godini.

Hondina suradnja s Red Bulom započela je prošle godine kada je Honda opskrbila Red Bullov juniorski tim Toro Rosso, no cijela godina s glavnim timom istaknula je dodatne prednosti poboljšane pouzdanosti i dala više uvida u to gdje se mora posvetiti daljnjim naporima.

“Vjerujem da smo saznali što je prioritet u kvalifikacijama i kako pobijediti u utrci. Naučili smo mnogo toga. S druge strane, pouzdanost ove godine nije bila dovoljno savršena, ali postaje mnogo bolja od prošle godine. To znači da možemo razvijati druge bitne stavke, a ne samo testirati ograničenja ili moguća oštećenja. Imamo više vremena za poboljšanje svojih performansi”, rekao je Hondin tehnički direktor Toyoharu Tanabe.

Honda će zadržati vrlo sličan koncept motora za 2020. godinu, zahvaljujući stabilnoj prirodi tehničkih propisa.

“Pokazali smo svoje poboljšanje i pozitivan napredak u ovoj godini, ne samo s Red Bullom, već i Toro Rossom”, rekao je Tanabe.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o