Toto Wolff svjestan je da opskrbljivanje McLarenove momčadi Mercedesovim motorima može predstavljati popriličan rizik za njegovu momčad, ali ističe da je taj rizik spreman prihvatiti.

McLarenova suradnja s Renaultom kao dobavljačem motora završit će na kraju sljedeće godine, a od 2021. godine obnovit će se poznata i vrlo uspješna suradnja McLarena i Mercedesa.

Šest godina prošlo je od “raskida braka” momčadi iz Wokinga i njemačkog proizvođača motora, a u tom periodu McLaren je koristio motore Honde i Renaulta. Međutim, nije osvojio nijedno postolje, a za pobjedu ne zna još od 2012. godine, stoga ne treba čuditi da su se u McLarenu odlučili vratiti Mercedesovim motorima.

Ta činjenica, uz McLarenov vidljivi napredak tijekom aktualne sezone, svakako bi mogla predstavljati izazov za Mercedesovu tvorničku momčad, a svjestan je toga i Toto Wolff.

“Nova era će startati 2021. godine s ujednačenijim gridom i jačom konkurencijom. Vjerujemo da sa strane pogonske jedinice više toga možemo naučiti pridodajući još jednog korisnika naših motora već postojećima (Racing Point i Williams).”

“McLaren itekako cijenimo. Koraci koje su Zak Brown i Andreas Seidl povukli definitivno izgledaju vrlo obećavajuće, a prednosti nadmašuju potencijalne deficite zbog utrkivanja sa žestokim suparnikom poput McLarena u budućnosti.”

“Naučili smo da je prednost imati više pogonskih jedinica na stazama. Možda tu postoji pitanje procesa i logistike jer svi moraju biti opskrbljeni u isto vrijeme, ali mislim da je mnogo više pozitivnih stvari. Tu je financijska korist, što je opet vrlo korisno za razvoj pogonskih jedinica. Generalno, mnogo je pozitivnih stvari.”

“Postoji jedan rizik u toj priči. Ako McLaren odradi dobar posao, žestoko će pritiskati pa možda nas i nadmašiti do mjere da mogu reći – pa to je ista pogonska jedinica, vi momci ne radite svoj posao dovoljno dobro. Ipak, s obzirom na to gdje smo sada, nakon sedam godina hibridne ere, spremni smo za taj korak”, poručio je šef Mercedesove momčadi Toto Wolff.

Podsjetimo, McLaren je s Mercedesovih na Hondine pogonske jedinice prešao 2015. godine, vjerujući u tom trenutku da neće moći parirati Mercedesovoj tvorničkoj momčadi. No, suradnja s Hondom završila je debaklom, a Mercedes prije dvije godine nije želio obnoviti suradnju sa starim partnerom.

Wolf priznaje: “Situacija se sada malo promijenila.”

3
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

U budućnosti bi se Mclaren i Renault trebali još više približit ovom vodećem trojcu..umiješati se u pobjede i postolja..vidjećemo kako će se sve to odigrati.

avatar
Član
svakako

Drži gaće Toto

avatar
Član
mody

strah da ne bi mclaren se ponovno vratio na stare staze slave