Žali se uskoro novi-stari svjetski prvak Lewis Hamilton na taktiku svoje momčadi koja po njemu nije bila dovoljno dobra za dvostruku pobjedu na VN Japana. Teško je sumnjati u taktiku momčadi koja 99% stvari odrađuje savršeno, Lewis je imao više nego dovoljno faktora za osvajanje drugog mjesta uz dovoljno krugova potrebnih za borbu s Vettelom. Istina, Vettel je priznao na koji način je uspio zadržati Hamiltona iza sebe, tj. da je koristio ono o čemu svi pričaju, Ferrarijevu nadmoćnu brzinu na pravcima. No, Lewis je imao i gume u puno boljem stanju za Mercedesov najveći adut – brzinu kroz zavoje i to tehnički zahtjevne, tipične na Suzuki, ali Lewis se ipak vratio na ravne dijelove:

“Trebam više snage…”

Trebalo se Lewise, očito, malo više pomučiti za tu dvostruku pobjedu, ipak je to borba za vrh. Radi se o proslavi konstruktorskog naslova, trebalo je biti spektakularno, kakva Suzuka i tvoja momčad koja ti sve omogućava jest.

No, sve to spada u domenu vožnje svjetskih prvaka, staloženo i racionalno, bez nepotrebnih rizika i upropaštavanja utrka (čitaj Leclerc). A u domenu prvaka nastoji doći ostatak vozača koji je pak pružio bezbrojna pretjecanja, pokušaje te biranja različitih putanja za što boljim izlaskom iz zavoja. Ako oni mogu maksimalno iskoristiti, i to jednu tešku Suzuku, onda bi trebali i svjetski prvaci, ali to rijetko gledamo.

Ricciardo je obećao svojoj momčadi da će prestići ekipu koja ga je prestigla kada je otišao u boks, i obećanje je ispunio. Došao je s 11. na sedmo, tj. Leclercovom zasluženom kaznom na šesto mjesto. Albon je upravo ricciardovskim potezom prestigao Norrisa, iako taj potez mora još malo doraditi pošto je ipak bilo kontakta. I unatoč početnoj ljutnji Norrisa, kasnije je Lando i sam priznao da je potez Albona bio dobar. Sada se već može reći da je Albon ispunio ono se tražilo od njega dolaskom u Red Bull, ali potrebno je barem postolje za potvrdu statusa.

Kvjat je pokušao braniti poziciju od letećeg Ricciarda, a iza njih se Perez lijepo prišuljao i iskoristio tow Ricciarda te je jadni Daniil tako izgubio dvije pozicije na startno ciljnoj ravnini. Gledali smo i probijanje Leclerca sa začelja poretka nakon ulaska u boks radi oštećenog krila, a pretjecanja mu nisu bila samo na “Ferrarijevim” ravnicama.

Lekciju uzimanja linija i nakon toga uspješnog pretjecanja, pokazao nam je već spomenuti Sergio Perez koji je kroz S zavoje pa sve do ulaska u Dunlop zavoj vješto pratio bolide Renaulta i Toro Rossa i uspio boljom putanjom ubaciti se ispred Hülkenberga.

sergio perez japan 2019

Šteta da se moramo samo na ekipu iz sredine poretka u zadnje vrijeme pouzdati da će nam priuštiti ono što najviše želimo. Ostavljaju dojam veće motiviranosti, borbenosti i posvećenosti svojim momčadima. Zato pomalo razočaravaju izjave Vettela i Hamiltona kako je njima glupa ideja o obrnutom poretku startnih pozicija. Ne radi se samo o tome što oni sebe logično brane jer bi teže dolazili do svojih monotonih pobjeda, nego to također od njih jednostavno zvuči – lijeno (#nedamise). To je itekako znak da treba na neki način promijeniti način utrkivanja, tim više ako nećemo gledati DRS od 2021. godine, a bez kojeg danas vjerojatno ne bi ni bilo pretjecanja, prema riječima još jednog junaka sredine poretka – Carlosa Sainza.

XPB_1015725_HiRes.jpg

Aktualni svjetski prvaci jesu prošli težak put do svojeg statusa, ali to ne znači da oni ne bi trebali raditi ono radi čega i jesu ovdje i čemu se navijači najviše vesele te prvaci ostavljaju dojam da očekuju sve servirano i prilagođeno njima. U suprotnom, reklo bi se da mogu putem Nice Rosberga, ali čini se da još nisu zadovoljili svoje apetite, a sukladno tome bi se trebalo više truditi i manje kukati preko radija.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

vratite v10 motore

avatar
Član
Desmosedici

Nema ti od toga ništa..prošlo svršeno vrijeme..F1 mora biti tehnološka krema, nema vraćanja unazad..ako ćemo se vraćat unazad ja bih radije vratio V12 motore koji grme i urliču..teoretski mogu postići i više okretaja od V10.