Žali se uskoro novi-stari svjetski prvak Lewis Hamilton na taktiku svoje momčadi koja po njemu nije bila dovoljno dobra za dvostruku pobjedu na VN Japana. Teško je sumnjati u taktiku momčadi koja 99% stvari odrađuje savršeno, Lewis je imao više nego dovoljno faktora za osvajanje drugog mjesta uz dovoljno krugova potrebnih za borbu s Vettelom. Istina, Vettel je priznao na koji način je uspio zadržati Hamiltona iza sebe, tj. da je koristio ono o čemu svi pričaju, Ferrarijevu nadmoćnu brzinu na pravcima. No, Lewis je imao i gume u puno boljem stanju za Mercedesov najveći adut – brzinu kroz zavoje i to tehnički zahtjevne, tipične na Suzuki, ali Lewis se ipak vratio na ravne dijelove:

“Trebam više snage…”

Trebalo se Lewise, očito, malo više pomučiti za tu dvostruku pobjedu, ipak je to borba za vrh. Radi se o proslavi konstruktorskog naslova, trebalo je biti spektakularno, kakva Suzuka i tvoja momčad koja ti sve omogućava jest.

No, sve to spada u domenu vožnje svjetskih prvaka, staloženo i racionalno, bez nepotrebnih rizika i upropaštavanja utrka (čitaj Leclerc). A u domenu prvaka nastoji doći ostatak vozača koji je pak pružio bezbrojna pretjecanja, pokušaje te biranja različitih putanja za što boljim izlaskom iz zavoja. Ako oni mogu maksimalno iskoristiti, i to jednu tešku Suzuku, onda bi trebali i svjetski prvaci, ali to rijetko gledamo.

Ricciardo je obećao svojoj momčadi da će prestići ekipu koja ga je prestigla kada je otišao u boks, i obećanje je ispunio. Došao je s 11. na sedmo, tj. Leclercovom zasluženom kaznom na šesto mjesto. Albon je upravo ricciardovskim potezom prestigao Norrisa, iako taj potez mora još malo doraditi pošto je ipak bilo kontakta. I unatoč početnoj ljutnji Norrisa, kasnije je Lando i sam priznao da je potez Albona bio dobar. Sada se već može reći da je Albon ispunio ono se tražilo od njega dolaskom u Red Bull, ali potrebno je barem postolje za potvrdu statusa.

Kvjat je pokušao braniti poziciju od letećeg Ricciarda, a iza njih se Perez lijepo prišuljao i iskoristio tow Ricciarda te je jadni Daniil tako izgubio dvije pozicije na startno ciljnoj ravnini. Gledali smo i probijanje Leclerca sa začelja poretka nakon ulaska u boks radi oštećenog krila, a pretjecanja mu nisu bila samo na “Ferrarijevim” ravnicama.

Lekciju uzimanja linija i nakon toga uspješnog pretjecanja, pokazao nam je već spomenuti Sergio Perez koji je kroz S zavoje pa sve do ulaska u Dunlop zavoj vješto pratio bolide Renaulta i Toro Rossa i uspio boljom putanjom ubaciti se ispred Hülkenberga.

sergio perez japan 2019

Šteta da se moramo samo na ekipu iz sredine poretka u zadnje vrijeme pouzdati da će nam priuštiti ono što najviše želimo. Ostavljaju dojam veće motiviranosti, borbenosti i posvećenosti svojim momčadima. Zato pomalo razočaravaju izjave Vettela i Hamiltona kako je njima glupa ideja o obrnutom poretku startnih pozicija. Ne radi se samo o tome što oni sebe logično brane jer bi teže dolazili do svojih monotonih pobjeda, nego to također od njih jednostavno zvuči – lijeno (#nedamise). To je itekako znak da treba na neki način promijeniti način utrkivanja, tim više ako nećemo gledati DRS od 2021. godine, a bez kojeg danas vjerojatno ne bi ni bilo pretjecanja, prema riječima još jednog junaka sredine poretka – Carlosa Sainza.

XPB_1015725_HiRes.jpg

Aktualni svjetski prvaci jesu prošli težak put do svojeg statusa, ali to ne znači da oni ne bi trebali raditi ono radi čega i jesu ovdje i čemu se navijači najviše vesele te prvaci ostavljaju dojam da očekuju sve servirano i prilagođeno njima. U suprotnom, reklo bi se da mogu putem Nice Rosberga, ali čini se da još nisu zadovoljili svoje apetite, a sukladno tome bi se trebalo više truditi i manje kukati preko radija.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

vratite v10 motore