Pobjednik utrke za VN Japana je Valtteri Bottas u Mercedesu!  Drugo mjesto pripalo je Sebastianu Vettelu u Ferrariju, a treće mjesto je osvojio Lewis Hamilton u drugom Mercedesu.

Alex Albon je došao do četvrte pozicije u Red Bullu, a Carlos Sainz je odličnom vožnjom došao do petog mjesta i puno bodova za McLaren. Charles Leclerc je u drugom Ferrariju došao do šeste pozicije nakon lošeg starta, Daniel Ricciardo u Renaultu je završio sedmi, a Pierre Gasly u Toro Rossu osmi. Krug desetorice zatvaraju Sergio Perez u Racing Pointu Nico Hulkenberg u RenaultuSergio Perez je ustvari odustao u posljednjem, 53. krugu utrke, no kako je zbog pogreške u sustavu ciljna zastava pokazana krajem 52. kruga, kad je Perez bio deveti, uzet je poredak iz tog kruga.

Tijek utrke:

Start utrke je prošao jako loše za dva Ferrarija jer su ‘zaspala’ te je Vettel odmah izgubio poziciju od Valtterija Bottasa. Uspio je zatvoriti Hamiltona za drugu poziciju, ali je iza njega došlo do kontakta između Leclerca i Verstappena. Max je išao s vanjske strane u drugi zavoj, a Charles je malo ‘izgubio’ bolid te se Nizozemac izvrtio i završio na začelju poretka.

Leclerc je imao oštećenja na bolidu, ali je prvotno odbijao u bokseve na promjenu prednjeg krila. Nakon dva kruga je ipak otišao te je izašao iza svih na začelju. U međuvremenu je kontrola utrke javila kako nema potrebe za istragom u incidentu Leclerc-Verstappen, ali je nekoliko krugova kasnije ipak napisano da je pod istragom. Kako bi stvari bile još lošije za Ferrari, Vettel je bio pod istragom zbog krivog starta.

Carlos Sainz je u međuvremenu držao odlično četvrto mjesto, ali je bio pod napadom Alexa Albona. Prije nekoliko krugova su incident imali i Albon i Norris te je vozač McLarena izvukao ‘deblji kraj’ pa je otišao u bokseve na promjenu krila i guma. Dva Renaulta su držala odlične pozicije – Hulkenberg i Ricciardo su bili osmi i deveti u poretku.

U 15. krugu su u Red Bullu odlučili povući Maxa Verstappena iz utrke jer je imao velikih oštećenja na podnici bolida. Krug kasnije je Ferrari odlučio povući Vettela u bokseve jer je jako puno vremena gubio na starom setu softa. Iz Mercedesa su pokrivali s Bottasom krug kasnije, ali je bilo zanimljivo vidjeti da je Vettel izašao na još jedan set softa, a Bottas na medium. Ipak, i iz Mercedesa su mu javili da su on i Vettel na dva prolaska kroz bokseve, dok je Hamilton na jednom prolasku.

Hamilton je u 22. krugu otišao na promjenu guma te se vratio na mediumu iza Vettela na treće mjesto. Jedini koji do tada nisu bili u boksevima su Sainz, Kvjat i Ricciardo. Lando Norris je krenuo gubiti pozicije od Strolla, Hulkenberga i Pereza pa su ga odlučili povući u bokseve na promjenu guma. Charles Leclerc je u 27. krugu otišao na drugu promjenu guma te se vratio na 12. mjesto.

U međuvremenu je Hamilton nizao odlične krugove i smanjio zaostatak u odnosu na Vettela na samo par sekundi, a iz Ferrarija su u 32. krugu povukli Vettela drugi put u bokseve – na medium. Iz Mercedesa su govorili Lewisu kako mora još malo ubrzati da bi izašao ispred Vettela nakon prolaska kroz bokseve – razmak između Hamiltona i Vettela je bio 20.5 sekundi, a prolazak kroz bokseve je 22 sekunde. Ipak, nakon dva kruga je Vettel uspio ‘skinuti’ dvije sekunde pa nije bilo trenutne opasnosti za Vettela.

Bottas je na kraju 36. kruga otišao po novi set soft guma u bokseve te se vratio na drugo mjesto. Albon je krug prije njega otišao na promjenu guma te se vratio na četvrto mjesto ispred Carlosa Sainza koji vozi odličnu utrku. Čuli smo i zanimljivu komunikaciju između Bottasa i njegovog inženjera – inženjer mu je rekao da će Lewis još jednom u bokseve, ali je Finac bio malo skeptičan pa je ponovio pitanje. Njegov inženjer ga je umirio i potvrdio da će Lewis sigurno u bokseve – u tom trenutku je bilo još samo desetak krugova pa je postojala mogućnost da Lewis ostane na stazi do kraja utrke.

Ipak, 10 krugova prije kraja u bokseve ulazi Hamilton kako bi dobio nove soft gume i krenuo u ‘lov’ na Sebastiana Vettela i drugo mjesto u utrci. Odmah je krenuo nizati brze krugove te se nakon samo par krugova sasvim približio za napad.

U 47. krugu je Leclerc išao još jednom u bokseve jer su gume bile previše istrošene da bi mogao završiti utrku. Osim toga, pokušat će napraviti najbrži krug i zaraditi još jedan bod. U istom krugu je Hamilton stigao Vettela i došao u DRS zonu, ali prvi puta nije uspio proći. Vettel i Hamilton su naišli na promet te je Lewis zbog toga došao u veliku priliku na startno-ciljnoj ravnini, ali se Vettel uz pomoć DRS-a obranio. Na ulasku u posljednji krug je Hamilton opet imao zavjetrinu i DRS, ali se Vettel uz brzinu Ferrarija na pravcu obranio. U ostatku kruga nije uspio prijeći Vettela te se morao zadovoljiti s trećim mjestom. U zadnjem krugu je Perez izletio u prvom zavoju, ali bez posljedica.

Mercedes je prvim i trećim mjestom potvrdio šesti konstruktorski naslov prvaka zaredom. Čestitamo!

63
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
14 Komentara na temu
49 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
18 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
BritishEmpireF1

Cestitke Bottasu, od blentavog Vettela na startu napravio pravog majmuna. Hamsta briljantan bez potrebe za rizikom, siguran je sampion. Eto balkanci pozdrav iz carobnog Londona.

avatar
Član
Desmosedici

Pa gdje i dosad?..Sigurno si negdje daleko..Na Falklandima?..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Znaš li onaj vic o ovcama?..Vuk sit a sve ovce na broju..Brek sit a ovca ne zna kako sama otići..Hahahaha!

avatar
Član
harii87

Oduvijek su mi bili fascinantni ex-balkanci koji se presele u neku od motropola, pristanu živjet sa xyz sustanara te krenu prodavat pamet o nekoj zapadnoj bajci i idili samo eto kako bi se pohvalio da je njemu “bolje” i da je on toliko pametniji od svih ostalih… Otići će balkanac sa balkana no balkan iz njega nikada. Žalosno druže, veoma žalosno

avatar
Član
Desmosedici

Evo..opet se slažemo..imamo mi ovdje na forumu još takvih likova..npr. kao onaj Johanpacedohan..kako li se piše?..nije bitno..i on nam prodava tu maglu..

avatar
Član
harii87

Nema se tu šta dvojiti ima li zapad generalno bolje financije ili ne od Balkana 90+% ljudi koji su se otisnuli u svijet trbuhom za kruhom jako dobro znaju da to nije zlatan kruh već kruh sa 7 kora. Nagrada za uporan, vrijedan i marljiv trud dolazi ali tek nakon jako puno žrtve i strpljenja. Problem je što se mi balkanci generalno (iz nekog sasvim krivog razloga) sramimo biti javno marljivi, vrijedni, strpljivi već se volimo “hvalit” kako je nama pala sjekira u med od prvog dana ne shvaćajući koliko ta fora “ja sam šerif” ima negativnu sliku a koliko… Read more »

avatar
Član
Panzer

Možda si ti balkanac ja nisam!

avatar
Član
Desmosedici

..tako je..ti si Balkančina..tebe bi Heinz poslao sa tenkom tri kilometra ispred i na tebi uštimavao gađanje..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

..dobre sluge a loši gospodari..to ti je to..

avatar
Član
Desmosedici

Evo da i ja prokomentiram utrku. Sve u svemu sam zadovoljan viđenim ..i rezultatom..žao mi je samo što Charles nije završio utrku barem na četvtoj poziciji..kako je utrka loše krenula za Ferrari moglo je biti dosta gore. Seb je napravio onaj kiks na startu ali je ostatak utrke odvozio na visokoj razini. Mislim da bi i bez kiksa Seba i incidenta Charlesa, dakle u idealnom startu za Ferrari, ipak pobijedio jedan od Mercedesa..Mercedes je imao bolji Race pace i vidjelo se da na utrci ima brži bolid. I ja mislim da bi Lewis bolje prošao da nije išao na zadnju… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Čestitam Valtteriju..zapravo, drago mi je zbog njega..odvozio je čisto, rutinirano, s najbržim bolidom..i to je to.

avatar
Član

Čestitke mečki na naslovu!

avatar
Član
Mike-ferrari

Cestitke Mercedsu na naslovu
Za mene je prvenstvo gotovo no ono sto veseli je razvoj forme Ferraria koji sĺobodno moze evoluirati ovaj bolid do kraja sezone i nastaviti evoluciju sljedece godine
Evidentno je kako imamo bolid za sve tipove staza
Pitanje jeli konkurencija u sljepoj ulici i morace mjenjati koncept za 2020
Ako je tako konacno cemo nakon puno godina mi imati prednost na pocetku sezone
U odnosu na FIA i Pirelli jel

avatar
Član
Desmosedici

Kako sam razumio, ove nove gume za slijedeću sezonu, koje su testirane prije nekoliko dana, imaju veći radni prozor..znači, lakše se zagrijavaju i rade u većem rasponu temperature, pa im neće biti potreban agresivan set up..veliki Downforce da bi funkcionirale ispravno. Nadam se da će to tako i stvarno biti..Ferararijevom konceptu bolida to odgovara..zapravo svi problemi sa bolidom Ferrari ove sezone su bili uzrokovani sa gumama koje nitko nije znao menadžirat kao Mercedes.

avatar
Član
mika.KA

zato su tebe trebali zaposliti u ferrari da im ti objasnis problem sa gumama

avatar
Član
Desmosedici

Obećao sam ti posao u Alfi..s pištoljem na prednji lijevi kotač..da te tu pregaze..to bi ti bilo najkorisnije i najpametnije u životu..Hahahaha!

avatar
Član
west 44

Bottas odličan od starta do kraja, Ferrari i dalje po talijanski, e sad ako je vjerovat onoj grafici za potrošnju guma (da li kasni ili ne i koliko) Hamiltonove gume su 10 krugova prije kraja bile na 70% potrošnje tako da je po tome mogao bez problema doći do kraja na mediumu a i ako ne vjerovatno ne bi završio dalje od 3. mjesta tako da je ovaj potez stratega pomalo čudan ili oni znaju što mi ne znamo,uglavnom značemo brzo!!! Mercedes u trci i dalje prejak za Ferrari , čak Bottas brži na mediumu nego Vettel na novom softu.Čestitke… Read more »

avatar
Član
west 44

Sad sam provjerio grafika ne kasni e sad da li je vjerodostojna to je druga stvar!!!

avatar
Član
harii87

Da, ta grafika nema baš nešto smisla. Rekao bih da se bazira na podatcima iz Pirelli-a koji su se već toliko puta pokazali krivima. Mislim na to da su Pirelli-a izjavili da gume mogu izdržati 15 krugova (a vidjeli smo da drže i do 25) pa onda grafika na gumama starim 10 krugova “izračuna” da je ostalo još 33% života (zaokruženo na 30) u njima dok u realnosti one imaju možda još 10 dobrih krugova. Za ostatak komentara se ne bih previše složio. Ti generalno imaš jako puno toga protiv Ferrarija tako da se za ovaj dio “Ferrari i dalje… Read more »

avatar
Član
Panzer

Baš me zanima Mercedesovo službeno objašnje strategije u vezi Hamiltona, inače čestitke prvacima!

avatar
Član
Gezamadjar

po meni je normalno da se karte bacaju na Botasa,jer on Lewisa neće prestići,a bitno im je da budu 1-2 u poretku vozača.

avatar
Član
Panzer

Ne, drago mi je za Bottasa zaslužio je, samo me čisto zanima da li su Ham. gume mogle do kraja.

avatar
Član
Gezamadjar

4 su utrke do kraja i jedino Lewisa Botas teoretski može prestiči u borbi za naslov,pa sada Lewis mora malo raditi za team kako bi imali 1-2 u poretku vozača.Znači Leclerc je sada u igri samo za 2 mjesto,a s obzirom u kakvoj je Ferrari formi onda je bolje da botas uzme pobjedu Lewis je dobio bod za najbrži krug(rekord utrke kao i u rusiji-o tome se uopće nije komentiralo).

avatar
Član
mody

ma ferari nakon rusije opet uprskao sve imali su dva vozaca na 1 gridu i onda katastrofa puno su bodova prosuli u 2 zadnje utrke m utrka je bila taktička,, sada slijedi mexico hamilton je vec prvak jer botas ce tesko uhvatiti hamiltona do kraja sezone

avatar
Član
Gezamadjar

Čestitke Botasu i Mercedesu i jedno pitanje za teoretičare zavjere.Zašto Vettel nije kažnjen za false start???

avatar
Admin

Službeno objašnjenje FIA-e: pomak je bio toliko mali da senzori nisu zabilježili kao preuranjen start – on se jest pokrenuo, ali se dovoljno brzo zaustavio da prednja guma ostane na senzoru koji očitava ispravan položaj bolida na startnoj poziciji.

Slično je uradio u 2010. čini mi se, samo onda nije izgubio vodstvo nakon starta.

avatar
Član
Gezamadjar

Prihvačam objašnjenje,mada se to tako nije činilo,a i njemački komentatori na RTL-u se rekli da je trebao biti sankcioniran.

avatar
Član
Gezamadjar

U svakom slučaju čestitke Vettelu jer se ovaj puta odlično branio od Lewisa i nije fatalno pogriješio sa njim na grbači.

avatar
Član
harii87

Rekao bih da je utrka bila stvarno dobra i sadržajna. Mercedes je zasluženo uzeo konstruktorski i vozački naslov. Koliko god netko volio ili ne podnosio Hamiltona taj tip je definitivno u ovom trenutku najbolji vozač na gridu! Čovjek jednostavno iz svake utrke izvuče maksimum. Da je bilo koji drugi vozač na njegovom mjestu u ovom trenutku mislim da prvenstvo i dalje ne bi bilo odlučeno. Jednostavno konstanta koju pokazuje je impresivna! Mercedes je napravio čudo početkom sezone dok je Ferrari na žalost prosuo previše u istom razdoblju. Veseli što nakon ljetne pauze Ferrari uglavnom dobro izgleda te se ne rasipa… Read more »

avatar
Član
TORPEDO

Možda je prošlih godina Hamilton bio top vozač…sa izuzetkom Alonsa,koji je bio u katastrofalnom McLarenu…ali da je danas najbolji vozač na gridu,siguran sam da nije više..jednako dobri ako ne i bolji su dva mlada lava,Leclerc i Verstappen.
Hamiltonovo vrijeme neumitno prolazi…

avatar
Član
mika.KA

sad si rekao glupost nad glupostima!!!
sta mislis da lujo nebi isao riskantnije voziti da im ne ovisi o naslovu?
jedna stvar su leclerc i max-nemaju sta izgubiti!

avatar
Član
harii87

Apsolutno točno! VER je naučio dio lekcije i sad nije kamikaza te je puno konzistentniji. LEC nikada nije ni bio takva kamikaza no i jedan i drugi imaju stvarno puno toga za naučit od HAM. Bez sumnje da su oba mlada lava budućnost F1 i bez sumnje da su u ovom trenutku čak jednako brzi ili možda koju nijansu i brži od HAM (na nekoj stazi), svjetski prvak je daleko više od toga. Svjetski prvak je tip koji u seriji od 5 utrka u kojima je mogao komontno završiti 5. na svakoj on uzme pobjedu i još 2 postolja te… Read more »

avatar
Član
mika.KA

tocno to.i tako se postaje svjetski prvak

avatar
Član
madgalico

Cestitke Mercedesu i Bottasu! Hama opet zeznuli sa cudnim strategijama..prvo cuvaj gume ides jednom u boks, poslije ne cuvaj..bla bla.
Vettel jel ima kraja graskama? Vjerovatno nema..hehe
Lec se izblamirao preagresivnim branjenjem.
Uglavnom jos jedna zanimljiva utrka..

avatar
Član
MS791

Ne nego je Max konačno naletio na nekog ko se neće samo tako maknuti kao npr Kimi zadnjih sezona. Sve ono što je Max radio u početku karijere sad mu se to polako vraća.

avatar
Član
harii87

Apsolutno točno! Da li je bilo laktarenje – je, da li to svi vozači hoće – u teoriji da; e pa dozvolimo im to onda i u praksi! To je bilo u prva 2-3 zavoja, za očekivat je gužvu, branjenje mjesta i svašta nešto tako da je za mene ovo bio čisti trčaki icident.

avatar
Član
madgalico

Lec bi morao biti pazljiviji jer je samo sebi nastetio..tako je mogao popusiti i u monzi sa hamom. Preagresivan i opasno se brani..max je bolji u takvim situacijama..davao je mrvicu vise mjesta vozacima, na granici dozvoljenog, dok lec to radi nesto preko. Jos je mlad i morat ce biti malo pazljiviji ubuduce ako ne zeli zavrsiti kao danas.

avatar
Član
Desmosedici

Max je platio cijenu pretjecanja sa vanjske strane zavoja..to je uvijek opasno..nikad ne znaš koliko će brzo ući u zavoj bolid s unutarnje strane i koliko će ga centrifuga izbaciti prema vani..što je brži zavoj centrifuga je veća i teško je tu ostaviti prostora vanjskom bolidu..to se obično proglasi trkaćim incidentom osim ako se ne utvrdi da se unutarnji bolid kretao manjom brzinom.. brzinom kojom je mogao ostavit slobodan prostor s vanjske strane ili da je vozač namjerno “pustio” bolid na onoga koji ga pretiče.

avatar
Član
mika.KA

samo nek se sudaraju i nek lete po stazi a merc uzima postolja!!!

avatar
Član
MS791

Leclerc i Vettel se barem nisu pospremili u šljunak kao Lewis i Rosberg

avatar
Član
mika.KA

ma da se neznam koliko puta lujo razbije opet ce biti prvak hahahahah…

avatar
Član
mcc

Dobra utrka nismo uzalud ustali ranije nedjeljom. Čestitke Bottasu, odlična vožnja samo da ih ima više u kontinuitetu. Strašna pogreška Mercedesa s drugim povlačenjem Hamiltona u box, koštala ih 1-2 pobjede, čovjek ima 15 sec više od Vettela ovaj nema tempo da ga stigne zadnjih 12-13 krugova on samo mora propustiti Bottasa jer bi ovaj bio puno brži, a sigurno bi Hamilton pronašao način da izdrži s dosta starim gumama do kraja utrke. Al super ispalo što se Vettel uspio odbraniti i pokazao odlične odbrambene manevre a mi dobili izravni dvoboj Vettel-Hamilton na kraju utrke. Ne znam šta Verstappen opet… Read more »

avatar
Član
harii87

Genijalan komentar za Kimija!!!!!!!!

avatar
Član
JarnoTrulli

Čestitke Mercedesu, opet su imali najbrži bolid i ove godine, Ferrari je uspio kolko tolko smanjit razliku nakon ljetne pauze ali na duže stintove Mercedes je i dalje puno brži.
Šteta šta od početka sezone Ferrari nije imao ovaj paket od Singapura mislim da bi onda sezona bila puno zanimljivija…
Čini mi se da Red Bull polako gubi korak sa Mercedesom i Ferrarijem tako da jedva čekam 2021 kada se puno toga mijenja.

avatar
Član
mika.KA

cestitke MERCEDESU na naslovu!!!!!!
nakon šoka od kvala doslo je do izrazaja iskustvo ferrarievih vozaca.
sve u svemu odlicna utrka

avatar
Član
MS791

Greška na startu se svakom može desiti jbg. U pravilu oba Ferrarija uvijek dobro startaju, ovaj put ne. Ferrari će morati poraditi do kraja sezone na tempu u utrci da se to prenese na sljedeću sezonu, ići uvijek na prvi startni red ne znači i pobjedu, kvar u Rusiji loš start ovdje i ode pobjeda. Nakon ljeta idu u dobrom smjeru ali ima tu posla, a ove četiri utrke su prilika za napredak

avatar
Član
147 kt

Cestitke na pobjedi. Sebova greska na startu rez je 2 mjesto. Kontakt Charlesa i Maxa opet los rez Charlesa. Zad par krugova i napadi Luje na Seba mislim da se vise Seb nemora dokazivati kak je jucer netko rekao. 90 ANNI DI EMOZIONI. FORZA FERRARI.

avatar
Član
mika.KA

da,netreba,neka vjezba start 🙂
napadi luje sa gotovim gumama!

avatar
Član
147 kt

Glancaj alfu. Ja vise ne glancam.

avatar
Član
mika.KA

da i? sta sa glancanjem? ne kuzim.

avatar
Član
MS791

Sa gotovim gumama?? Pa imao je soft star deset krugova, Vettel medium star 20. O čemu ti pričaš?

avatar
Član
mika.KA

da,i? koliko traje soft a koliko medium u japanu!?
stim trebalo je dosta gume izgubio u stizanju seba,pa onda par krugova seb imao pomoc bolida ispred sebe i tada na lujinom bolidu gume katastrofa! a i ruku na srce ferrari brzi na ravnim djelovima staze!

avatar
Član
MS791

E vidiš ovo zadnje je ključno, bio sam prilično uvjeren da ga neće proći nakon one Monze i lova na Leclerca, na ravnom jednostavno Ferrari ima top brzinu.

avatar
Član
mika.KA

tako je.jedna stvar je stic a druga stvar prestici a treca stvar da su se borili za recimo 10mjesto e tu bi bilo svasta.
ovak su u mercu zadovoljni.uzeli naslov a luji OPET u sljedecoj osiguraju naslov

avatar
Član
Desmosedici

Šta je ovo sad?..Ja sam mislio da je Lujo svemirac..tako ste mi ga predstavljali..eto vidite i sami da nije..svakako je jedan vrhunski vozač u vrhunskoj momčadi i u vrhunskom bolidu..ali ima takvih njih još nekoliko na gridu..samo treba da im se poklopi ovo drugo i treće pa i oni mogu napravit sve isto kao i Lujo.

avatar
Član
mika.KA

ti si onda krivo mislio!
lujo je vec dugoo najbolji vozac na gridu a i usudio bi se rec svih vremena.
doslovce kompletan vozac!
sta mislis da nije on danas mogao “zapiknuti” bolid sa unutarnje/vanjske staze i ici na “silu” prestizati seba!?
naravno da je mogao ali nije jer nije glup.
treba biti pametan vozac i skupiti marljivo bodove i naslov je opet vec tradicionalno u meksiku! koliko je seb tako unistio utrka a sada vec i leclerc isto radi!?
razmisli malo realno o tome!

avatar
Član
MS791

Svih vremena?? Tebi, i navijačima Lewisa. Nekome je Senna nekome kao meni MSC. To su totalno glupe raspravekakvih je u svakom sportu. A Leclerc još nema dovoljno utrka da mu se baš svaka greška gleda, svaki vozač ih ima u početku karijere, ključno je samo da na tim greškama ponese iskustvo za sljedeće utrke.

avatar
Član
MS791

Hoću reći da je previše faktora u doba MS,Senne sad Lewisa ili još dalje u prošlost ili npr nekoga u budućnosti, tko zna kakva karijera čeka Maxa ili Leclerca ili nekog drugog. Svako od tih vozača je vozio ili vozi u drukčijim okolnostima i bolidima i zato ne volim te konstatacije

avatar
Član
Desmosedici

Slažem se.”Najbolji vozač svih vremena”..Što to znači?..To je stvar ukusa ili navijačke strasti..Postoji vrijeme i okolnosti..ere u povijeti F1..danas vozač..Svjetski prvak može pobijediti desetak utrka u sezoni a i broj utrka po sezoni se drastično povećao..recimo sedamdesetih godina Svjetski prvak je mogao pobijediti maksimalno 4 do 5 utrka po sezoni a i broj utrka je bio dosta manji..Stoga, gledajući rezultate i statistiku možemo odrediti najuspješnijeg vozača svih vremena..nikako najboljeg..to nitko ne može odrediti..kažem to se ne može objektivno odrediti..nego onako..kako ti se tko sviđa..za koga navijaš ili si navijao.

avatar
Član
sladjan87

Kako uopce mozes porediti nekoga sa enormno puno elektronike i komunikacija sa nekim tko je od elektronike imao samo razvodnik paljenja ?

avatar
Član
mika.KA

napisao sam:usudio bi se reci najbolji svih vremena a to znaci moje misljenje s kojim se vi sigurno necete sloziti. i to sta kazes,broj utrka se povecao,kvale su takve kakve jesu a ne po sat vremena,bodovanje drugacije a i puno je svijetskih prvaka aktivno.mislim da je rekord bio 5 svjetskih prvaka na stazi

avatar
Član
147 kt

A pusti. Vidis da drugo niti neznaju nek se ismijavat iz Ferraria i Ferraieve ekipe. Dok se nije pojavio Mercedes nisu ni pratili formulu. Bavili su se pokemonima.

avatar
Član
mika.KA

hahahah….ferrari ismijava sam sebe odkad nema toda i ms-a!