Bližimo se kraju aktualne sezone Formule 1, a kad su vozačke postave za sljedeću u pitanju, ostalo je još vrlo malo nepoznanica. Ostaje nam vidjeti tko će biti momčadski kolega Maxa Verstappena u Red Bullu, tko će u Williamsu zamijeniti Roberta Kubicu i hoće li Alfa Romeo Racing zadržati Antonija Giovinazzija ili će posegnuti za nekim drugim rješenjem.

Odlučili smo se pozabaviti situacijom oko Alfe i Giovinazzija. Talijan privodi kraju svoju prvu pravu sezonu u Formuli 1. Početak iste bio je izuzetno loš i tek je nakon devet utrka osvojio svoj prvi bod. U drugom dijelu sezone pokazuje određeni napredak i imao je nekoliko boljih nastupa, ali u momčadi još nisu odlučili hoće li zadržati njega uz Kimija Raikkonena u 2020. ili možda ipak angažirati Nica Hülkenberga, koji je slobodan na tržištu.

Pitanje “Zaslužuje li Antonio Giovinazzi zadržati mjesto u Formuli 1 za 2020?” postavili smo dvojici naših urednika. U nastavku pročitajte njihova razmišljanja o toj temi i na dnu teksta odgovorite na anketno pitanje.

Zaslužuje li Antonio Giovinazzi zadržati mjesto u Formuli 1 za 2020?

Lovro Pernjak-Grbac: Mislim da zaslužuje. Na početku bih istaknuo usku suradnju Alfe i Ferrarija zbog koje je on uopće dobio mjesto u Formuli 1. Realno, na početku sezone bio je prilično loš u usporedbi s Raikkonenom, ali kako sezona odmiče vidi se da mladi Talijan zna voziti i nije došao u F1 bez veze. Čelnicima Ferrarija je zasigurno u interesu imati vozača iz njihove akademije i dalje na gridu Formule 1, a Alfi je situacija takva da bilo kakav popust na pogonske jedinice Ferrarija dobro dođe.

Giovinazzi je u nastavku sezone pokazao talent i brzinu koju posjeduje. Vidjeli smo da i dalje ima zaostatak u utrci za Kimijem Raikkonenom, ali u kvalifikacijama je čak šest puta nadmašio svog iskusnog kolegu Raikkonena, kojemu ta statistika nije ugodna. Da, pokazao je Antonio i neke lošije trenutke – od razbijanja bolida do izlijetanja u zadnjem krugu VN Belgije kada je bio nadomak osvajanju bodova. Prvi bod Talijan je osvojio na VN Austrije, dok je na VN Italije u Monzi bio deveti. Pred svojim navijačima ostvario je najbolji rezultat svoje F1 karijere te time još malo skrenuo pozornost na sebe.

Zbog svega navedenog, mislim da bi mladi vozač trebao još barem godinu dana biti u svijetu Formule 1, a to dogodine može biti samo u Alfi Romeo Racingu. Uz to, momčad Frederica Vasseura će vrlo vjerojatno birati između njega i Hülkenberga koji bi, prema mom mišljenju, unio određeni nemir u momčad, što je nešto koji niti jedan šef momčadi ne bi želio.

Igor Šestak: Iako je Antonio u drugom dijelu sezone pokazao određeni napredak, jednostavno me svojim vožnjama nije uvjerio da zaslužuje biti dio elitne trkaće serije i u nadolazećoj sezoni. Formula 1 je nemilosrdno okruženje, a ako vozač u cijeloj sezoni ima četiri osvojena boda, dok mu momčadski kolega ima 31, kako to opravdati?

U redu, Alfa ima svojih problema s bolidom, to nije sporno. Međutim, rekao bih da je Antonio imao sasvim dovoljno dobrih prilika, koje jednostavno nije znao iskoristiti. Pogledajmo za usporedbu Albona, Norrisa, čak i Russella. I oni su svi redom novaci pa su ove godine ostavili mnogo bolji dojam. Giovinazzi po godinama ne pripada toj generaciji, u prosincu će navršiti 26 i jednostavno ne vidim u njemu nekakvu perspektivu, bilo u pogledu Alfe, a pogotovo Ferrarija, čiji je bio testni vozač prije dolaska u Alfu. Mislim da potrebna vozačka kvaliteta jednostavno ne postoji.

Bi li Hülkenberg bio dobar odabir za Alfu, to je posebna priča. Kombinacija Raikkonen – Hülkenberg bila bi daleko najiskusnija na gridu, a teško je pretpostaviti kako bi ta suradnja izgledala. Osobno, mislim da bi za Alfu bila daleko bolja opcija odabrati jednoga od talentiranih mladaca iz pratećih serija pa ga pridodati Raikkonenu i pokušati stvoriti novog Leclerca. Pokazali su ti mladi vozači da se na njih može računati, da su spremni dočekati se na noge kad ih se baci u svijet Formule 1, a Giovinazzija ne vidim kao vozača koji bi u budućnosti mogao igrati neku značajniju ulogu.

Zaslužuje li Antonio Giovinazzi zadržati mjesto u Formuli 1 za 2020?"

Rezultati

Loading ... Loading ...

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
LUTHER

Giovinazzi zasigurno nije top klasa vozača (iako su mnogi traži da dođe u ferrari umjesto raikkonena prije par godina), previše je “mekan”, al njegovi se rezultati podsvjesno uspoređuju sa leclercovim rezulatima prošle godine u sauberu i ove godine u ferrariju.. mislim da on nije baš za F1 i da ima puno mladih mlađih vozača koji bi mogli voziti al mislim da bi trebala stati praksa dovođenja ipak premladih klinaca u f1 svake godine, mislim da bi minimum godine trebale biti cca 23g da uđeš u F1,

avatar
Član
Desmosedici

Ne znam kako će se rasplesti ovo sa Hulkenbergom..svakako treba jedan iskusan vozač i jedan mladi talentirani vozač koji obećava..Giovinazzi može voziti u momčadi poput Alfe ali on nije ni jedno ni drugo od ovoga što sam rekao..nadam se da će Mick uskoro ući u F1 baš preko Alfe da vidimo koliko vrijedi.

avatar
Član
parazit

Moje mišljenje je da Gio nije pokazao ništa posebno ( vanzemaljsko ) u svojoj prvoj kompletnoj F1 sezoni.
Najviše me se dojmilo njegovo vodstvo u utrci – Singapore. I to je, sve.

Pretpostavljam da će Ferrari utjecaj učiniti da Gio ostane u Alfi i za 2020.-u. Iako to mjesto nije zaslužio.

avatar
Član
Pratiteljcro

hm… pocetkom sezone je bio odron, realno. Vjerovatno jer je osjecao velik pritisak (talijan u talijanskoj momcadi plus protiv svjetskog prvaka) dam se kladit da se ukakio. Ali vec dobrim dijelom sezone vozi cisto solidno i ipak pokazuje napredak malo po malo jel, sto je najbitnije. Napreduje sigurno, e sad dokle ce dogurati??