S obzirom na zaostatak od 33 boda, Renaultu je u borbi za četvrto mjesto konstruktorskog poretka krajnji trenutak da počne pobjeđivati McLaren. Možda će na Velikoj nagradi Japana pomoći novo prednje krilo…

U Renaultu se nadaju da će modificirano prednje krilo njihova bolida, uz revidirana krila šasije, omogućiti njihovim vozačima nešto više gripa i downforcea. Daniel Ricciardo i Nico Hülkenberg to bi sigurno voljeli osjetiti na legendarnim zavojima staze Suzuka.

“S mnogim elevacijskim promjenama, dugačkim pravcima koji završavaju uskim šikanama, oštrim i zanimljivim zavojima, Suzuka je izazov koji treba odraditi kako treba. Zahtijeva mnogo gripa prednjeg dijela u prvom sektoru zbog promjena pravca pri velikim brzinama. Važno je imati stabilnost bolida koja će vozaču pružiti sigurnost.”

Zato dolazimo na Suzuku s novim prednjim krilom. Također, imamo i novo krilo šasije. Izvana su promjene prilično male, ali očekujemo više downforcea i gripa kao rezultat”, rekao je Renaultov tehnički direktor za šasiju Nick Chester.

Nedavno je Hülkenberg poručio momčadi da treba poboljšati nastupe u utrkama želi li dostići McLaren.

“Jasno da smo propustili neke bodove u Singapuru i Rusiji, to je frustrirajuće s obzirom na brzinu i pozicije nakon kvalifikacija. I dalje smo u borbi za četvrto mjesto, ali naše nedjelje moraju biti urednije. To ovisi o više faktora: meni, momčadi i nekim stvarima koje ne možemo kontrolirati. No, moramo ciljati na mnogo bodova u Japanu”, poručio je njemački vozač koji ima još pet utrka za odraditi prije odlaska iz francuske momčadi.

U drugom dijelu sezone Renault je skupio više bodova od McLarena (29 – 19), što najviše može zahvaliti odličnom učinku na VN Italije kad su Ricciardo i Hülkenberg bili četvrti i peti. Međutim, na sljedeće dvije utrke McLaren se ponovno udaljio i definitivno drži pole position za osvajanje tog “best of the rest” mjesta u poretku konstruktora.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o