Vodeći vozač prvenstva, Lewis Hamilton, pobjeđuje na Velikoj Nagradi Meksika s 1.5 sekundi ispred drugoplasiranoga Sebastiana Vettela. Na trećem mjestu završio je Valtteri Bottas što znači da Britanac nije okrunjen sa šestom titulom prvaka.

Charles Leclerc završio je četvrti, Alexander Albon peti, a Max Verstappen je nakon teške utrke ipak uspio završiti kao šesti.

Sergio Perez je obranio sedmu poziciju od Daniela Ricciarda nakon zanimljivog okršaja koji je trajao zadnjih nekoliko krugova.

U prvih deset završili su još Pierre Gasly i Nico Hulkenberg koji je promoviran u osvajače bodova nakon što je Kvjat dobio deset sekundi vremenske kazne.

Slika

TIJEK UTRKE:

Nešto iza 20 sati i 10 minuta po hrvatskom vremenu krenula je Velika nagrada Meksika. Ferrariji su odlično startali u utrku i Vettel je uspješno zatvorio napad Hamiltona koji je izgubio dosta brzine nakon toga.

Vettel i Leclerc su ubrzo bili bok-uz-bok ali bez previše akcije mlađi vozač prvi prolazi kroz zavoj. Hamilton i Verstappen su se našli jedan uz drugoga te je došlo do kontakta gumama zbog čega su obojica morala proći preko trave. Suci su zabilježili taj incident, kao i Vettelovo ‘guranje’ Hamiltona na samom početku utrke.

Ovu strku na startu odlično je iskoristio Carlos Sainz koji se probio na četvrto mjesto nakon što je startao sedmi. Verstappen je ubrzo prošao Bottasa odličnim manevrom u stadionu, ali Bottas je uz pomoć DRS-a uspio ponovno dostići Nizozemca. Došlo je do dodira i vozaču Red Bulla je puknula guma.

McLareni nemaju dovoljno brzine da pariraju Red Bullu i Mercedesu tako da je Sainz ubrzo pao na šesto mjesto. U cijeloj priči, iza Ferrarijevog dvojca našao se Alexander Albon. Norris odlazi u boks po novi set guma ali McLarenovi mehaničari rade kardinalnu grešku. Svojem vozaču nisu dobro spojili gumu i rookie je bio prisiljen zaustaviti bolid na izlazu iz pit-lanea.

Albon je bio prvi od vodećih vozača koji se uputio u boks radi promjene guma. Na bolid su mu stavljene medium gume tako da se očekuje da će još jednom u boks. Leclerc idući odlazi u boks i također izlazi na medium gumama na stazu. Ne treba mu puno vremena da postavi i novi najbrži krug utrke.

U 24. krugu u boks odlazi Hamilton koji bi želio ponovno osvojiti naslov prvaka u Meksiku. Na stazu izlazi na hard gumama a prije promjene guma je zaostajao 1.2 sekunde za Vettelom. Ferrarijev pit wall javlja Leclercu da stigne ‘po gasu’ na što Leclerc odgovara s komentarom da gume nisu dobre.

Istovremeno, Mercedesov pit wall je dojma da su prerano poslali Hamiltona u boks – što bi moglo biti istina jer su Vettel i Bottas još uvijek na stazi. Bitka na vrhu se svela na potrošnju guma i tak<tičko nadmudrivanje, ali zato ima zanimljiv borbi niže u poretku. Vettel, koji u 37. krugu još uvijek vodi u utrci, upada u gužvu i gubi oko dvije sekunde u odnosu na Bottasa koji na kraju kruga odlazi u boks.

Na stazu se vraća kao peti na hard gumama. Ispred njega ima Albona, Hamiltona, Leclerca i Vettela. Kada smo već spomenuli Albona, njegov momčadski kolega Verstappen se vratio među prvih deset.

S istekom 37. kruga Vettel napokon odlazi u boks i uspješno se vraća na stazu ispred Bottasa. Također su mu na bolid postavljene hard gume i vrh poretka se sprema za završni juriš. Vettel juri stazon, reda najbrže krugove, a Leclerc po drugi put odlazi u boks u 44. krugu i umjesto medium guma stavlja hard.

Albon također odlazi u boks i unatoč sporom zaustavljanju Leclerca od 6.2 sekunde, na stazu se vraća s devet sekundi zaostatka za vozačem Ferrarija. u 52. krugu Vettelov zaostatak za Hamiltonom iznosi 2.6 sekundi dok je na trećem mjestu Bottas s 3.9 sekundi zaostatka za Vettelom. Četvrti je Leclerc s još deset sekundi zaostatka, a peti je Albon s dodatnih deset sekudni zaostatka za Leclercom.

Verstappen je odlično nadoknadio izgubljeno i nalazi se na šestom mjestu. U prvih deset je još Perez koji je najbolji ‘best of the rest’ vozač u ovome trenutku, Ricciardo i Hulkenberg se dobro drže na osmom i devetom mjestu i deseti je Stroll. Vettel ne uspijeva spustiti zaostatak za Hamiltonom, ali Bottas može za Vettelom. Ustvari, vodeća četvorka je napravila pravi mali vlakić; s Hamiltonom na čelu i Leclercom na četvrtom mjestu koji odmjerava Bottasa.

Odvija se prava bitka za sedmo mjesto dok vodeći vozači krstare jedan iza drugoga. Ricciardo se već nekoliko krugova nalazi u DRS zoni za Pereza, ali bezuspješno.

Nažalost za gledatelje, ipak ne dolazi do okršaja između vodećih i Hamilton odlazi iz Meksika s pobjedom!

 

51
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
16 Komentara na temu
35 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
19 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
LHx6

Lec ide u box u 16., a Vet i Bot u 38. i 37. krugu. To nije par krugova razlike. Ne razumijem odluku da se Leca zove u box na potpuno ispravnim gumama i to s prvog mjesta. Ako su pokrivali “opasnog” Albona onda se to ne radi sa vodecim. Doslovno su unistili Lecu utrku. Mercedes je izveo najduzi undercut ikad, 14 krugova prije 🙂 Merc je iskoristio sve sto je mogao. Fer je zapravo izgubio utrku. Imali su dva bolida naprijed i s jednim izgube na undercutu i s drugim ni sam ne znam sto su napravili sa tom… Read more »

avatar
Član
sennad

Ma oni su se Albona plašili jer je na Soft prešao (budući da je Max skidao vremena na Hardu, vjerovatno su se bojali Soft na Albonu.)i mogućnost da bi ih preskočio Red Bull koji je bio kao bolid jako dobar u Meksiku. I to je povuklo dosta izmjena u strategijama. A pošto je u Singapuru bilo pitanje što je Vetel kao drugi išao prvi u box, sad su odigrali kako “pravilo njihovo” nalaže. Greška je što Vetela nisu zvali, odma nakon Hamiltona. Mada je već i u 1 tom krugu izgubio prednost.

avatar
Član
sennad

jednostavno Ferarijev bolid ima problem sa gumama, i da su pokrivali pozicije kad je trebalo teško da bi pobjedili. Patnja ziva na trci, a samo kvalifikacije im odgovaraju.

avatar
Član
LHx6

Da je Vet bio ispred Ham ga ne bi uspio prestici. U Japanu je Ham bio dosta brzi, ali je Vet koristio snagu na ciljnoj i nigdje ga se nije moglo proci. Ovdje i sa DRSom Bot nije mogao prici Vetu. Tako da bi Fer bio pobjednik da je uspio jednog vozaca ostaviti naprijed nakon boxeva.

avatar
Član
Pratiteljcro

+1

avatar
Član
sennad

?

avatar
Član
sennad

Jest ali bi bio predug sint za ferari koji baš i ne koristi dobro gume. Upravu si za pravac, ali šta kad ti gume skroz otkažu? Mislim da ih brzina nebi spasila. Možda griješim.

avatar
Član
Desmosedici

Teoretski moguće, ali mislim jako teško.

avatar
Član
Desmosedici

Upravo tako Sennade..na ovakvoj stazi gdje je potreban najveći downforce zbog razrijeđenog zraka a da bi ove gume “radile”, Ferrari sa bilo kojom taktikom..sa savršenom..teško bi pobijedio Mercedesa.

avatar
Član
west 44

Gledam jučer onog Vettela ,opušten i sretan kao da je pobijedio odnosno i je pobijedio ali svog timskog što mu je izgleda jedino bitno u cijeloj priči pošto ga ovaj ubija u kvalifikacijama bar da dobije u trci i napravi si satisfakciju!!! Njegov najljuči protivnik je Leclerc pa onda svi ostali.

avatar
Član
LHx6

Borba za pozicije unutar tima za 2020. To je sada prioritet i Sebu i Lecu. Ja sam brzi mene stavite za prvog vozaca, ne ne ja sam brzi mene mene..tako nekako.

avatar
Član
Pratiteljcro

momcad mu omogucila “pobjedu”

avatar
Član
Desmosedici

Mislim da će Ferrari slijedeće sezone imati onaj pristup vozačima kao Mercedes recimo kod slučaja Hamilton-Rosberg ili Mclaren kod slučaja Hakkinen-Coulthard..dakle daće im se sloboda utrkivanja a pri kraju sezone će svi raditi za uspješnijega i za momčad..to je jedino ispravno kad imaš dva odlična vozača..i to podiže cijelu momčad na višu razinu.

avatar
Član
Desmosedici

To ne funkcionira kako ti zamišljaš..pričaj nešto normalno..konstruktivno..ostavi se zloće i kompleksa.

avatar
Član
kimirules

Ma ajde nek su i pozvali Leca onako rano u box ali mi nije jasno zašto ne stavit hard gume pa i da izdrže do 60 kruga staviš soft i lupaš 10 najbržih krugova ovako su otkrili karte da idu još jednom u box pa se lako mercedes prilagodio i produžio prvi stint i hvala na pobjedi. Ovi u ferariju uporno sebi pucaju u noge 😭

avatar
Član
Gigiracing

I tako svi zadnjih 10 krugova cuvaju, gume, gorivo, motor, kocnice, i ostala sr…., nitko nikoga ne napada i svi sretni hahah

avatar
Član
Desmosedici

Sve je prošlo manje više kako sam očekivao. Znao sam da će Mercedes biti jak..pritajeni favorit za pobjedu..za ovu stazu treba imati jak motor i veliki downforce..to sve ima Mercedes, a razrijeđeni zrak poništava onu nus pojavu velikog downforcea koju zovemo drag ili otpor..Ferrari je bio blizu ali nije imao silinu kao na drugim stazama da bi mogao napasti..taktika Pitwalla?..ne znam što bih rekao..mislim da to nije bilo presudno.

avatar
Član
mody

3 put zaredom ferrari poklanja pobjede mercedesu

avatar
Član
ig

Oce netko vec jednom dat otkaz ovom binoti konjoti?? please..

avatar
Član
LHx6

Zadnjih 6 utrka. Fer 3 pobjede, 5 polea.

U Rusiji pobjeda izgubljena kvarom na bolidu i nesretnim VSC. U Japanu pobjeda izgubljena greskama vozaca na startu. U Meksiku pobjeda izgubljena kockanjem Mercededsa koje je upalilo, a to su si mogli priustiti jer su bili losiji ovog vikenda.

Ferrari i dalje najbrzi na pravcima sto ga cini gotovo 100% obranjivim od prestizanja na stazi, nedodirljiv u qualy i konkurentan u utrkama.

Kome ono otlkaz?

avatar
Član
mcc

Čestitke Hamiltonu, zasluženo danas. Ne razumijem ovu procesiju na kraju, možda Hamilton organizirao party i pozvao 100 Meksikanki pa ono svi ajd da ga ne diramo biće ludo večeras, čovjek časti. S kim se Leclerc borio cijelu utrku isto ne kužim možda su ga kakvi šišmiši napadali kao one u Strah i prijezir u Las Vegasu. Znam jedino da Verstappen nije pozvan na party sigurno, pa taj zakuva sa svima i to odmah na startu. I Kvyat će teško unutra trebao je izdržat samo dva zavoja, al smilovat će se Lewis pustiti će ga pred fajrunt. Norrisu će Sainz i… Read more »

avatar
Član
Letecibalkanac

Svaka cast za Lewisa i Merc na ustrajnosti i pametnoj strategiji. Opet je bilo odvratno slusati Lewisovo jadikovanje. Covjek je nula od timskog igraca. Ferrari promasio sa Leclerom, a promasili bi i sa Vettelom da ovaj nije odbio ici u box kada su ga zvali. Jos jedna demonstracija Mercove moci na pit wallu i Ferarrijeve nesposobnosti. Ponovo se dokazuju tvrdnje da Ferrari u svim segmentima vode nesposobni ljudi. Max jeste brz, ali ce tesko sa ovakvim razmisljanjima do velikih rezultata u F1.

avatar
Član
Letecibalkanac

I jos nesto…ne treba zaboraviti da bi prica bila malo drugacija da kako je i sam priznao Vettel nije imao problem sa kocnicama u posljednjim krugovima.

avatar
Član
mika.KA

a kakva bi bila prica da nije imao problema sa kocnicama!?

avatar
Član
Letecibalkanac

Mika pa to je bar lako shvatiti sta bi se desilo. Jel mislis da bi mali ovu procesiju na kraju da je Vettel objektivno imao mogucnost napada?

avatar
Član
Pratiteljcro

daj molim te….u istoj situaciji je bilo i lec i nije mogo proci botasa bas kao ni vetel hama

avatar
Član
Pratiteljcro

Kako je lijepo biti sjebastian vetel, jednostavno ti maknu u utrci vodeceg u utrci ipred nosa i daju ti priliku koju realno nezasluzujes! A onda merc, naravno imaju mozga za to, pokupe poklonjeno i pobijede. Lec je opet zrtva favoriziranja vetela

avatar
Član
F1 fan

Hahaha ti si bolestan dečko. Ne sramoti se i ne.komentiraj

avatar
Član
F1 fan

Koliko su puta vettela zeznuli u boksu da je imao duže zaustavljanje ili lošu taktiku. Ne kenjaj i ne trolaj

avatar
Član
LUTHER

opet ista priča, zašto bi leclerc imao prednost ispred vettela? pustimo sad priče leclerc bolji, brži i te fore, ni u jednoj momčadi, pogtovo u ferrariju nećeš dati prednost novom klincu u momčadi pred 4strukim svj prvak, ma kako god netko mislio o njegovim naslovima… ako se ferrari postavio da je leclerc broj 1 u momčadi, onda bi vettel otišao iz momčadi,jednostavno, kaobi se reklo,mora se znati hijerarhija…
drugo–zašto max nije dobio kaznu?

avatar
Član
Pratiteljcro

Pa kako mislis zasto bi imao prednost dali razmisljas? Lec vodi utrku i jednostavno ga pozovu 15 krugova prije nego gume propadnu u boks a vetela naravno ostave na stazi jer gume imaju “mesa”na sebi na najjace. Isto naravno razmislja i merc te nezovu svoje vozace u boks jedino “pametni” ferari zove leca u boks, zasto? I tebi je to normalno?

avatar
Član
Letecibalkanac

Pratitelj nisi upravu. Vettela su zvali, ali je on odbio, jer je smatrao da su gume jos uvijek ok.

avatar
Član
Pratiteljcro

Mojne njatke da su gume uredu haha naravno da su uredu i botasu i hamu i vetelu su uredu jedino leclerca zovu prerano. Zasto?

avatar
Član
Pratiteljcro

odg na moje pitanje ako mislis da nisam u pravu

avatar
Član
Letecibalkanac

Zato sto ne znaju raditi svoj posao. Jel ako jasnije? Opet ti ponavljam…pozvali i Vettela,ali ovaj jednostavno nije zelio da poslusa tj vjerovao je vise svojim ocima nego ocima pitwalla.

avatar
Član
Pratiteljcro

Ma nije da neznaju nego nezele!! Ocito je vetelu u ugovoru da mora biti br 1 taman i startao drugi i gubio kvalifikacije spram leclerca. A binoto sramoto to samo sprovodi u djelo. Lec vodi utrku i cuva gume isto ko i vetel iza, isto kao i merc ali ovoga zovu u boks ranije da ga maknu podalje i zakompliciraju mu dodatno utrku jer takva prerana strategija zrtvovanja znaci da ce lec pred kraj utrke morati proci direktno vetela na stazi! Strategija ravna nuli za nekoga ko VODI u utrci. Nadam se slijedece sezone da ce imati prvi status jer… Read more »

avatar
Član
Letecibalkanac

Pratitelj lec je u vuse navrata do sada priznao da mu management guma nije jaca strana. Svi takvi su 2 puta isli u box. Njegov problem je sto previse vjeruje nesposobnom pitwallu, a ne sebi. S druge strane nikad ne znamo da li je on zaista tada i morao u box. Nije ovo prvi put da Vettel pokaze jako dobro razumijevanje guma.

avatar
Član
Pratiteljcro

Slazem se u vezi cuvanja guma da je vetel dobar ma odlican je na tom polju, ali ti pricas generalno i to generalno i vrijedi. Ali ova utrka je izoliran slucaj Lec je na 1 mjestu u cistom hladnom zraku i dadilja gume isto kao i vetel botas i ham, vet je bio na zakucanih 1.3 s razmaka svi od vodecih su pimplali i cuvali gume niti se netko od njih prekocio i flatspotao dakle sve regularno, i onda zovu leca u boks super prerano a gume mogu odraditi barem jos 15 krugova. To nemoze biti slucajno kako ti kazes… Read more »

avatar
Član
papaya

Mogu mislit kako mu je bilo kad se u 24 krugu vratia na stazu i mora odvesti do kraja….svaka mu cast….na stazi od red bulla i ferraria ostvareena jako teska pobjeda….bravo HAM…superiorna MEČKA

avatar
Član
dansla

Čestitke Lewisu , majstor izvukao pobjedu unatoč pogrešci u boxu ! Naslov stiže vjerojatno u Americi , još 4 boda su mu potrebna .

avatar
Član
mody

hamilton je izgurao maxa i opet je 6 završio,,leclerca uvijek zeznu iz boksa mercedes nije bio dobar koliko je ferari loš danas…bilo je dogadanja na stazi viva mexico

avatar
Član
klepesina

skini naocare popij tabletu i pogledaj opet start iznova i iznova nadoces ko je koga izgurao

avatar
Član
Pratiteljcro

Ham je imao trenutak , moro je hvatati bolid da neizleti a ves ga je izbjegavao i (nenamjerno) izgurao sa staze. Operi naocale

avatar
Član
Pratiteljcro

…nespretno sam napisao pa se cini da je ves kriv za sudar, ali ne, ham je izgubio kontrolu i tako natjerao vesa na izlet u travu. netko bi rekao da je ham kriv ali ovakve stvari se dogadaju i po meni je to cisti trkaci incident. A kada bi se islo trazit (veceg) krivca svakako bi to bio ham ali drago mi je da je proglasen slucaj regularnim i bez kazni, to bi bilo previse…

avatar
Član
mody

hamilton ga je zatvorio ali on je zasticen

avatar
Član
Pratiteljcro

Ali bro, slazem se da je merc zasticen, jer uvijek je dominantna momcad imala blagoslov od fie, nazalost, ali ham se prekocio tj prebrzo uso u zavoj i zbog toga “zateturo” i tako nastetio verstapenu, nije se namjerno “laktario” i gurao kao ves prosle god u suzuki sa kimijem pa da se moze reci ok kriv si. Ovo je vise nesretan slucaj. I prikazali su hamov onboard i jasno se vidjelo da spasava bolid…

avatar
Član
Panzer

Opet polupane surle u Maranelo!

avatar
Član
madgalico

VEGAN POWER!!! Hehe
Čestitke Hamiltonu i Maxu. Ferrari stvarno znaju…

Vettel sretan kao da je osvojio naslov jer je skinuo Leclerca.

Sad mogu reci na F1plus, puls, f1.media, f1.vetma.trol.hr, f1.ban.hr…kako im se vec zove domena… da je Vettel bolji od Leclerca…iako nije naravno.

Odlicna utrka ako nisi ferrarist..Hehe

avatar
Član
mika.KA

how to win?

avatar
Član
klepesina

just ask Lh and Mercedes pitwall

avatar
Član
mika.KA

😉