Poslije prvog dana, nakon odustajanja Slovenca Roka Turka i cjelodnovnog nadmudrivanja dvije vodeće posade, Mađari stekli znatnu prednost na posljednjem brzincu. Najbolji hrvatski tandem Pulić-Devunić sedmi.

Nakon prvog natjecateljskog dana i osam brzinskih ispita, vodeća posada jubilarnog 20. Rallyja Poreč 2019. su Mađari Antal Kovacs i Gergely Istovics u prestižnoj „Ford Fiesti R5“, uz ukupno vrijeme 43:24,5 minuta. Oni su ostvarili najbolja vremena na pet brzinaca, uključujući i trenutno odlučujući, posljednji osmi vožen na znanoj „kružnoj“ dionici „Flengi“, kada su današnji odmak od drugoplasiranih zaokružili na 52,8 sekundi prednosti. Do tog su se trenutka, iz brzinca u brzinac, izmjenjivali u vodstvu sa Talijanima Claudiom i Lisom De Cecco (Hyundai i20 R5), koji su uprovo u završnici dana imali problem s probušenom gumom i oštećenjem blatobrana, što ih je s vodeće pozicije i minimalne prednosti „bacilo“ na drugo mjesto i žestoku borbu da pokušaju sustići vodeće na preostala tri kratka nedjeljna brzinca, prvo u Taru, a potom dva „superspeciala“ u centru Poreča na Gradskom parkiralištu. Njima su pripala preostala tri brzinska ispita.

Obje su posade ostale favoritima nakon ranojutarnjeg odustajanja slovenskog tandema Rok Turk i Blanka Kacin, kojima je već sredinom prvog ispita na Žbandaju otkazao servo na „Hyundai i20 R5“ i to je bio kraj želje za prvom porečkom pobjedom višestrukog slovenskog prvaka. Na stazama se vodi veoma zanimljiva borba, posebno slovenskih posada, uz povremene probleme oko puknuća guma mnogih, da bi do treće pozicije prvog dana, uz zaostatak od 1:21,1 minut stigao trostruki i prvi pobjednik Rallya Poreč Slovenac Darko Peljhan, ove godine u „VW Polo Proto“ sa suvozačem Matejom Čarom. Iza njega su izvrsni sunarodnjaci Štucin-Maver (Renault Clio R3 Maxi) te Jernej i Gregor Fakin (Peugeot 208 1.6 16V R2). Među prvih deset su i dvije hrvatske posade – Pulić-Devunić (AK Dubrovnik racing, Opel Adam R2) na sedmoj i deveterostruki pobjednik „Poreča“ Juraj Šebalj, s Ivanom Pogačićem, koji uz povremene probleme u „Toyoti GT86 CS“, drži 10. mjesto. Prvog je dana, što zbog tehničkih kvarova ili srećom lakših izlijetanja odustalo 13 posada.

Jubilarni 20.Rally Poreč, u organizaciji AK Poreč Motorsport i AKORK Skok racing 1993, u kojem je startalo 63 posade iz četiri zemlje, nastavlja se u nedjelju od 9:18 sati brzincem u Taru. Pobjednici se na Centralnom gradskom parkiralištu očekuju oko 16:20 sati.

Rezultati 1. dan:
1. Kovacs-Istovics (Mađarska, Ford Fiesta R5) 43:24,5 minuta
2. C. De Cecco-L. De Cecco (Slovenija/Italija, Hyundai i20 R5) +52,1 sekunda
3. Peljhan-Čar (Slovenija, VW Polo Proto) +1:21,1 minut
4. J. Fakin-G. Fakin (Slovenija, Peugeot 208 1.6 16V R2) +1:44,8
5. Štucin-Maver (Slovenija,Renault Clio R3 Maxi) +1:45,6

7. Pulić-Devunić (Hrvatska, Opel Adam R2) +2:13,8

10. Šebalj-Pogačić (Hrvatska,Toyota GT86 CS) +2:51,7.

Autor: Miroslav Krpan

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o