Šef McLarenove momčadi, Andreas Seidl, istaknuo je da njegova momčad neće kompromitirati svoj razvojni program za 2020. godinu kako bi branila četvrto mjesto konstruktorskog poretka u ovogodišnjem Prvenstvu.

Sedam utrka do kraja aktualne sezone, McLaren se nalazi na četvrtoj poziciji konstruktora, ali ta pozicija je daleko od sigurne nakon što je Renault nadoknadio čak 25 bodova zaostatka na utrkama u Belgiji i Italiji. McLaren ima 83, a Renault 65 bodova.

U drugoj polovici svake sezone timovi trebaju odvagnuti kako rasporediti koncentraciju između aktualne i sljedeće sezone. Bolid MCL35 bit će prvi McLarenov dizajniran pod vodstvom Jamesa Keya te se očekuje da će u većoj mjeri predstavljati jedan novi pristup, nego evoluciju aktualnog bolida.

Bez obzira na pritisak Renaulta, Andreas Seidl poručuje da McLaren neće odstupati od svog već dogovorenog rasporeda kad je razvoj bolida u pitanju.

“Planiramo u kontinuitetu donositi neke manje novitete na sljedeće dvije ili tri utrke. Tada trebamo vidjeti kada ćemo se sasvim okrenuti bolidu za sljedeću godinu, to je još uvijek otvoreno.”

“Naravno, želimo se boriti za četvrto mjesto poretka što je duže moguće, ali u isto vrijeme, za mene je mnogo važnije napraviti korak više u razvoju bolida za sljedeću godinu. Ne želim kompromitirati iduću sezonu vraćanjem naše koncentracije na događanja u ovoj godini”, poručio je šef McLarenove momčadi.

Na Velikim nagradama Italije i Belgije Renault je bio moćniji od McLarena, ali isto tako treba istaknuti da su u McLarenu imali mnogo nesreće. Norrisu je otkazao motor u posljednjem krugu utrke u Belgiji, a Sainz je morao odustati u Monzi jer mehaničari pri promjeni guma nisu pričvrstili jedan kotač. Otišla je tako u vjetar jedna lijepa bodovna zaliha.

Pred posljednjih sedam utrka sezone, Seidl ističe da je vrlo teško prognozirati koja će momčad imati prednost.

“Mislim da je jako teško suditi ove godine. Ne samo u vezi nas, već svih timova sredina poretka. Rezultati su ovisni o karakteristikama staza, asfaltu, temperaturama, načinu podešavanja bolida i načinu vožnje bolida na različitim stazama.”

“Kao što smo vidjeli u Budimpešti, na primjer, gdje smo očekivali da ćemo se mučiti, odjednom smo bili četvrti najbrži bolid. Iskreno, teško je bilo što predviđati, no uz sve nadogradnje koje smo predstavili za aerodinamički paket s normalnom količinom downforcea i nadogradnje koje ćemo pripremiti za sljedeće utrke, nadam se da ćemo moći nastaviti borbu za četvrtu poziciju sve do kraja sezone”, rekao je Seidl.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o