Iz Pirellija je stigla informacija o odabiru guma za nadolazeću VN Singapura koja se vozi sljedećeg vikenda na stazi Marina Bay.

Za utrku na ulicama Singapura, koja je poznata po svom blagom asfaltu, talijanska tvrtka je odlučila donijeti najmekše komponente guma – C3, C4 i C5.

”Najagresivniji” odabir guma od vodećih momčadi je bio Red Bull s čak 10 setova soft guma, samo jedan medium i dva harda. Sličan odabir ima i Renault te dva vozača Racing Pointa.

Ferrari je odabrao devet setova softa, tri mediuma i samo jedan hard, a Mercedes jedan set više harda te samo osam setova crvenih mekanih guma.

Najkonzervativniji odabir guma je odabrala momčad Williamsa sa samo sedam setova softa. Kompletni odabir guma pogledajte u nastavku:

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
ferrari 012

Ja mislim da tu Ferrari šanse nema. Mercedes i RB su tu glavni. Premalo downforcea za uličnu utrku. Vidjeli smo i sami kolko gube u zavojitim djelovima npr na Spa prema Mercedesu. Čudo se samo mora dogoditi da pobjede

avatar
Član
west 44

Kao što reče Max što ste se zabavili,zabavili ste se!!!

avatar
Član
ferrari 012

Pa lako je biti junak kad ti neko pokloni prvenstvo. Zabavljat će se Ferrari itekako još bez brige…

avatar
Član
west 44

Oće,oće u lunaparku!!!

avatar
Član
ferrari 012

Ti se isto veseliš poklonjenom. Pa popišao bi se na Ferrari da tako dobijaju prvenstva. Svi smanje downforce kao što je MB imao prošle godine a sad odjednom oni imaju najveći dowforce koji odgovara tj kojemu odgovaraju Pirellieve gume. Svi imaju problema s gumama samo MB ne. Pa pitam te kako su znali kao će se ponašati gume i u kojem smjeru dizajnirati bolid za ovu sezonu. Ma nabijem ja tu cjelu ekipu znaš kamo

avatar
Član
Desmosedici

Downforce se može jednostavno ugrubo povećati sa nagibima krila i uzdužnim nagibom zvani Rake..međutim, ako to nije studiozno napravljeno, znači ako bolid nije tako aerodinamički koncipiran sa svojim ostalim elementima..tj. ako nema takav cijeli aerodinamički koncept, to dovodi do velikh otpora i velikog usporavanja bolida..ne isplati se..Red Bull, tj. Adrian Newey je u toku sezone to dosta dobro prepravio, skoro pa promijenio cijeli koncept i vidimo da bolid odlično ide i u zavojima.

avatar
Član
ferrari 012

Baš to sam htio reći. Treba promjenit koncept cijelog bolida e da je Adrian u Ferrariu imali bi se čemu nadati jer moramo priznati da je on Bog u dizajniranju bolida.