Pratitelji Formule 1, poznavajući kroz intervjue i radio javljanja Haasovog šefa Guenthera Steinera, slatko su se smijali u nadi da će gledati predstavu protjerivanja obojice vozača iz momčadi radi užasnih izvedbi ove godine.

To se ipak nije desilo, unatoč velikoj ponudi na tržištu vozača, evidentno kvalitetnijih i boljih od trenutnog Haasovog dvojca. Steiner sve opravdava željom da u momčadi ostanu konstante, tj. da ostanu poznate stvari i što manje novih nepoznanica za koje momčad očito, prema njemu, nije spremna ili nema novaca.

Steiner tako nije pronašao komadić Helmuta Marka u sebi i ispunio želju vrlo vjerojatno većine navijača Formule 1, protjerivanje trenutno jednog od najlošijih vozača, Romaina Grosjeana. Stvari su se počele lijepo odmotavati, slobodan Nico Hülkenberg bio je bez razmišljanja idealna opcija za zamjenu, a Grosjean trenutno ničim ne opravdava svoje razloge ostanka u momčadi. Stalnim žaljenjem preko radija i okrivljavanjem drugih za njegove loše rezultate, lagano tjera svakog navijača koji prati utrku na udarac po čelu.

Najgore je to što Steiner izjavljuje da svojim vozačima ove godine baš i nisu pružili dobar bolid, kao da im ne treba dodatno otežavati stvari protjerivanjem iz momčadi, te pružiti još koju priliku. To znači da će Grosjean u svemu tome vidjeti itekako svrhu žalopojki i cviljenja na radio, jer je vodstvo tima praktički priznalo da je krivo za njegove loše rezultate. Nema to nikakvog smisla kada se pogleda što su sve on i prepotentni mu momčadski kolega prosuli ove godine isključivo svojim glupim potezima.

Jedina svjetla točka u ovoj kombinaciji jest poslagivanje stvari za 2021. godinu i nova pravila. Vozači imaju brzinu, što će biti odlično za testiranja i povratne informacije. Grosjeanov manjak koncentracije koji ovisi o tome kako mu se posloži vikend, te Magnussen kojeg je skoro nemoguće pretjecati bez kontakta, drugi je par rukavica koji momčadi narušava ugled i gubi sponzore.

Ipak, dobili su zaista lijep poklon od Genea i Guenthera, ali nažalost, sumnjamo da će popraviti svoju formu i ponašanje. Neka barem svojim iskustvom i povratnim informacijama momčadi, budu korisni budućim vozačima ove svima drage momčadi. Realno, neće ih biti teško nadmašiti.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o