Nakon fantastičnih kvalifikacija za VN Singapura najbrži je, na veselje i iznenađenje mnogih, bio Charles Leclerc u Ferrariju, desetinku brže od drugoplasiranog Lewisa Hamiltona u Mercedesu. Vrlo blizu na trećem mjestu je bio Sebastian Vettel u drugom Ferrariju!

Četvrto vrijeme je odvozio Max Verstappen u Red Bullu, a peti i skoro sekundu sporiji od Leclerca bio je Valtteri Bottas. Solidan šesti bio je Alexander Albon, a prvih deset zatvaraju McLaren i Renault – sedmi Carlos Sainz, osmi Daniel Ricciardo, deveti Nico Hulkenberg i deseti Lando Norris.

Utrka je sutra u 14:10!

Q1 – Ispali: Kvjat, Stroll, Grosjean, Russell i Kubica

Pred početak kvalifikacija doznali smo kako su u Toro Rossu promijenili pogonsku jedinicu u Kvjatovom bolidu nakon kvara na trećem treningu. Promjena neće vući kaznu. Zato je kaznu od pet mjesta dobio Perez zbog promjene mjenjača.

Dvije minute smo čekali prvi bolid na stazi i to su, po tradiciji, bili vozači Williamsa. Odmah iza njih su, jedan po jedan, svi bolidi izašli na stazu. Sainz je imao kratkih problema sa snagom motora u izlaznom krugu no to se brzo riješilo. Mercedesi su izašli na srednje tvrdim gumama a svi ostali vozači na mekim gumama. Nakon prvih odvoženih krugova Leclerc je nastavio gdje je stao u trećem treningu i odvozio najbrže vrijeme, pola sekunde brže od Verstappena, šest desetinki od Bottasa i sedam desetinki od Hamiltona.

Zatim je Stroll ponovio postignuće momčadskog kolege u zavoju 21, no s daleko manje posljedica nego Perez u trećem treningu. Nakon što su svi vozači odvozili brze krugove u zoni ispadanja su bili Raikkonen, dva Haasa i dva Williamsa. Nakon što je u prvom krugu bio skoro sekundu sporiji od Leclerca, Vettelov drugi mjereni krug je bio puno bolji – drugo najbrže vrijeme, zaostajao je samo tri desetinke iza Leclerca.

U završnih pet minuta od vodećih je samo Mercedes izašao na stazu, i to na mekim gumama. Bottasovo vrijeme na mekoj komponenti je bilo 1:37.317, što je bilo najbrže vrijeme u Q1, a Hamilton je bio drugi s dvije desetinke sporijim vremenom. Od petorke koja je nakon prvih krugova bila u zoni ispadanja Raikkonen i Magnussen su se uspjeli izvući i proći dalje, Williamsi i Grosjean su ispali a pridružili su im se Kvjat i Stroll.

Q2 – Ispali: Perez, Giovinazzi, Gasly, Raikkonen, i Magnussen

Mercedesi su probili led i prvi izašli na stazu, odmah iza njih su krenula dva Ferrarija i McLarena. Svi su izašli na mekim gumama. Zadnji su na stazu izašli Red Bullovi, i nitko nije kalkuliralo sa srednje mekim gumama – baš svi su izašli na mekim gumama.

Nakon prvih krugova najbrži je bio Leclerc, jedini je vozio vrijeme ispod 1:37 – 1:36.93 je bilo njegovo vrijeme. Hamilton je bio drugi a Verstappen treći. Vodeća trojka je bila stisnuta unutar desetinke i pol. Bottas je bio četvrti a Vettel peti. Norris je bio vrlo dobar šesti i brži od Albona.

Bliski susret sa zidom početkom trećeg sektora imao je Raikkonen. Nakon prvih krugova u zoni ispadanja su bili redom Giovinazzi, Gasly, Perez, Raikkonen i Magnussen. Kimi nije imao veće štete na ovjesu nakon kontakta te je mogao nastaviti kvalifikacije.

U zadnje tri minute svi su opet izašli na stazu. Vettel na kraju vozi najbrže vrijeme, dvije desetinke brže od Leclerca. Odmah iza Leclerc vozi još brže, samo sedam stotinki brže od Vettela te su Ferrariji Q2 završili prvi i drugi. Petorka koja je nakon prvih krugova bila u zoni ispadanja je tu i ostala, a u Q3 su prošli Ferrarj, Mercedes, Red Bull, McLaren i Renault.

Q3 – Bombastičan nastup Ferrarija i pole position ide Leclercu!

Ovaj put su dva Ferrarija prvi na stazi, pratili su ih Mercedesi i ostali vozači. Vettel je predvodio kolonu i on je odvozio prvi brzi krug. Ferrari je cijeli vikend bio najbrži u prvom sektoru, što im je puno koristilo. Na primjer, u prvom krugu Vettel je bio pola sekundi brži od Bottasa.

Nakon prvih brzih krugova Vettel je bio najbrži s brutalnim vremenom – 1:36.437! Tri desetinke je bio brži od drugoplasiranog Leclerca, Verstappen je bio dvije stotinke iza Leclerca, a Mercedesi sekundu sporiji od Vettela! Zanimljivo, Mercedesi su najviše izgubili u srednjem sektoru. Hamilton je radiom javio kako je imao slabo prianjanje na prednjem kraju. S nestrpljenjem smo čekali kraj kvalifikacija i zadnje krugove.

Tri minute prije kraja opet su svi na stazi. Mercedesi su zadnji izašli, a kao i prvi put Vettel je prvi počeo završni krug. Njegov završni krug je bio sporiji u prva dva sektora i odustao je od brzog kruga. Verstappenov domet je bilo četvrto vrijeme, a Leclerc je bio dvije desetinke brži od Vettela, unatoč kontaktu sa zidom! Hamilton je odvozio drugo vrijeme samo desetinku sporije i nije uspio ukrasti prvo mjesto Leclercu, na veliko iznenađenje mnogih!

22
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
11 Komentara na temu
11 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
12 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
rovaccccc

Kako je mala razlika od top forme i propasti.
Da nije malog u ferariju,a vetel zavrsava ovako kako zavrsava,jedan te isti bolid bi sad bio katastrofa,forma nikad gora,propast,digli ruke od razvoja.Mali cupa situaciju,i odma svi pisu kako je taj isti ferari odlican bolid.

avatar
Član
Gigiracing

Eto vidis a neki su tu branili Vettela kad ga je Ferrari gurao ispred malog a sad ni glasa o Vettelu

avatar
Član
Desmosedici

Niste mi vjerovali. Rekao sam da su u Ferrariju zadovoljni sa nadogradnjama, da funkcioniraju, da imaju rezultat i da misle da mogu više nego na prva dva treninga. Sutra je utrka..duga i iscrpljujuća..vidjećemo kako će to sve na kraju izgledati. Pozdrav svima!

avatar
Član
Desmosedici

P.S. ..ono o promašenom konceptu Ferrarijeva bolida. Rekao sam vam da se downforce može jednostavno povećati sa nekoliko stvari..veći problem je napravit bolid sa malim otporima..sa malim dragom a da ujedno ima i dobar downforce..to vam je sad ovaj Ferrari SF 90..rekao sam vam da je slično već napravio Adrian Newey..u tijeku sezone je prepravio bolid, povećao mu downforce, kad i on, za mene genij, nije odmah “razumio” ove nove gume..čudio sam se Ferrariju da to nisu i prije riješili.

avatar
Član
MS791

Definitivno nisam to očekivao, prve dvije runde gledam na streamu nisam bio doma i reko sad će mercedes ubrzati u trećoj rundi, ali izgleda da se ipak nešto pozitivno radilo nakon Mađarske. Sutra je ono bitno ali napredak je vidljiv, good job guys

avatar
Član
west 44

Ne vjerujem da će mu sutra dopustit da 8 puta mijenja smjer nije mu ovo Monza i Italija!!!

avatar
Član
MS791

Daj ne seri pobijedio je Hamiltona u monzi pošteno, dok tvoj miljenik treba zeleni stol u Kanadi da pobijedi

avatar
Član
west 44

Je ,je pošteno zato je i dobio opomenu što je pošteno,ima sreće što je U pitanju Italija!!!

avatar
Član
ZX10R

Neće ni morati ,niti jednom

avatar
Član
west 44

Zx jel ti poznato ovo:”Nikada ne mojte hama i mercedes otpisti”-točno ovako piše!!!

avatar
Član
klepesina

Sve cestitke Leclerku…

avatar
Član
mody

bravo kralju mozda bude i treca zaredom da je počela sezona prije 5 utrka imali bi puno zanimljiviju sezonu hamilton cr biti oprezan jer je staza teska za pretjecanje jedna greska izid očekujemo opet dobru trku

avatar
Član
147 kt

Mislis kao u Monzi kad je bila radio veza. Hey guys i need more power.

avatar
Član
Panzer

Vidit ćemo hoće li se i sutra provuć kroz iglene uši kao zadnja dva puta!

avatar
Član
ZX10R

Yess yes yes,ma VRH
Bravo za ferrari i kapa do poda leclecu
Biti će sutra napeto
Nikada ne mojte hama i mercedes otpisti
Ali svi znamo da je ovo staza koja vise odgovara mercedesu,no ferrari je izgleda posložio puno puno toga,za sada sve ok
Sretno svima sutra
Neka bude dobra utrka i neka pobjedi najbrži na stazi !!!

avatar
Član
147 kt

90 ANNI DI EMOZIONI. FORZA FERRARI.

avatar
Član
Desmosedici

Beep!..Beep!..Hahahaha!..Dajte, treba nešto poduzet..ugradit senzor na Maloga..Hahahaha!

avatar
Član
uriah

Ne skači prije vremena.”Na kraju bitke se mrtvi broje”.

avatar
Član
Gigiracing

Pa nece valjda tvojem miljeniku ugradit on ce sebe sam sj…. 😂

avatar
Član
Desmosedici

Što ćemo sada izmislit da se omete Ferrari? ..Opet neke pritužbe na regularnost Ferrarijeve PU..Sjećate se što se sve lani poduzimalo da se zaustavi Ferrari?..Sumnje u legalnost MGUH, ugradnja onih senzora..pa usred sezone izmišljene nove gume..pa opet gume na početku ove sezone koje nitko nije “razumio”, čak ni jedan Adrian Newey, osim naravno lumeni iz Mercedesa..Što sad slijedi?

avatar
Član
west 44

Sad slijedi to da će Mercedes uzet obadva prvenstva ,pa onda i iduće godine, pa će onda vidit dalje šta će i kako će.Ovo su kratkoročni planovi za početak!!!