Ferrarijev šef Mattia Binotto je iznio neke detalje dogovora između Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca za start VN Rusije.

Rekao je kako su, zbog prijašnjih iskustava, odlučili pronaći način kako da nakon prvog kruga budu prvi i drugi, jer su imali jedan Mercedes između njih.

“Prisjećajući se prošlih utrka u Rusiji, znali smo kako je važno biti ispred krajem prvog kruga jer inače ako ste prvi krajem prvog kruga tu i završite utrku. Htjeli smo pobjedu, i zato nam je bilo važno da smo prvi i drugi jer tako možemo kontrolirati tempo.”

“To se i događalo, bili smo prvi i drugi, kontrolirali utrku, te da nije bilo nikakvih tehničkih problema zadržali bi iste pozicije i nakon svih promjena guma,” rekao je Mattia.

Binotto dodaje kako je Leclerc prihvatio odluku da se ne brani na startu od Vettela na prilasku zavoju 2.

“Zauzeti prve dvije pozicije je bio primarni cilj. A to smo ostvarili tako što smo sačuvali prvo mjesto i napredovali s treće na drugu poziciju. Dogovorili smo se kako je najbolje rješenje za to da Charles ne stvara zavjetrinu Lewisu, koja bi mu samo mogla koristiti i dati prednost, nego da zadrži svoju putanju, a na taj način je napravio zavjetrinu Sebastianu. Charles se ne bi branio, a tijekom utrke bi mu vratili tu izgubljenu poziciju zamjenom mjesta.”

“To je bio dogovor, i upravo se tako sve i događalo. Charles je pružio zavjetrinu Sebastianu koji je tako prestigao Lewisa, a Charles se nije branio pri napadu puno bržeg Sebastiana.”

“Zatim je na red došla zamjena pozicija. Kad smo zatražili od Sebastiana da vrati mjesto problem je bio što je Charles bio predaleko te bi pritom izgubili dosta vremena. Kasnije je Sebastian postavljao vrlo brza vremena i stvorio dobru prednost ispred Charlesa.”

Kad je došlo vrijeme za promjene guma, Leclerc je prvi išao po srednje tvrde gume. Nekoliko krugova kasnije je po nove gume otišao Vettel, no vratio se iza Leclerca. Binotto kaže kako je potrošenost guma, a ne zamjena pozicija kako mnogi misle, bila razlog za Leclercov odlazak u boks prije Vettela.

“Undercut nije bio razlog Charlesovog odlaska u boks prije Sebastiana. Charles je jednostavno imao potrošene gume, u gorem stanju nego u Sebastiana, zadnja lijeva posebno. Zato je on prvi išao po nove gume.”

“Isto tako, znali smo da ako s oba bolida odemo u boks prije dva Mercedesa da bi eventualnim sigurnosnim automobilom bili vrlo ranjivi te kako bi Hamilton mogao lako preuzeti vodstvo. Zato smo ostavili Sebastiana na stazi što je duže moguće, u slučaju izlaska sigurnosnog automobila.”

“Zatim su se Sebastianove gume potrošile te smo ga morali pozvati u boks, nakon čega je izgubio poziciju od Charlesa. No, još je dosta utrke bilo pred nama.”

Binotto je još upitan i bi li dozvolili Vettelu da se bori s Leclercom na stazi za poziciju, na što je Mattia odgovorio potvrdno. Ironično, dogodilo se upravo ono što nisu željeli da se dogodi – virtualni sigurnosni automobil. A izazvalo ga je odustajanje Sebastiana Vettela zbog kvara.

“Sebastian je imao problem s MGU-K. Zbog sigurnosnih razloga smo morali zaustaviti bolid odmah, što je frustrirajuće jer je stotinjak metara dalje bio ulazak u bokseve. No, druge opcije u tom trenutku nije bilo,” objasnio je Binotto.

 

20
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
5 Komentara na temu
15 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Mala informacija. Na Sebovom bolidu je izgorila “centralina”..upravljčka elektronika od ERS-a. Prijetilo je da se probije izolacija i nastane strujni udar..zbog toga je bilo: “Sebastian stop the car imidately.”

avatar
Član
west 44

U principu Sebastian je minirao dogovor a onda poslije stigla ga loša karma zbog miniranog dogovora!!!

avatar
Član
djdragan

Tesko je to tek tako tvrditi, nema se dovoljno informacija. Niko ne spori da su imali dogovor. Da li su predvideli situacije kada jedan vozac starta odlicno a drugi lose kao sto se upravo desilo. Sada znaci treba kazniti vozaca zbog greske koji je napravio onaj koji je startovao ispred dve pozicije samo iz razloga zato sto je naspanao auto za jedan brz krug i plus lose staruje? To nije normalno i to je milioniti propust vodecih ljudi u Ferariju a to se odmah preslikava i na rezultate. Sef tima koji izjavi da je taktika bila da brzi vozac, znali… Read more »

avatar
Član
djdragan

Kakav cirkuzant je ovaj Binoto. Mercedes je godinama bio prvi posle prve krivine i zadrzavao tu poziciju jer su imali najbrzi bolid. Sporiji bolid ne moze to zadrzati na ovoj stazi, nije to Singapur gde mozes biti dosta sporiji i prakticno je nemoguce da te preteknu. Mercedes ove godine nije imao najbrzi bolid i opet su 1-2 jer je vodjstvo u Ferariju za ludaru jer to vise nisu greske, to je opste ludilo. Znali su da Ljiga ima losije podesen auto za trku pa su resili da upropaste trku drugom vozacu koji je prosto iskusniji i podesio auto taman kako… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Nicolas Todt stvara nered u Ferrariju..to vam je to..Binotto je tu u problemima do grla..Todt i Elkan forsiraju Maloga, hoće na brzinu da od njega stvore Prvaka..Binotto zna da to ne ide tako lako, vjeruje u Seba i njegovo iskustvo i tu su problemi..Dvorske igre u Ferrariju uvijek stvaraju probleme..nažalost, to je tako.

avatar
Član
djdragan

Ako je tako, a dosta lici da jeste, onda je Binoto bezkicmenjak i treba da ode ako nije u stanju da vodi tim. On treba da vodi a ne da slusa menadzere vozaca, novinare, da se uvlaci publici i slicno.

avatar
Član
Desmosedici

Nicolas Todt je preko oca jako moćan u svijetu F1..teško je tu ići “uz dlaku”..to stvara masu drugih problema..najlakše je sa strane promatrat i dijelit nekome packe kako bi to trebalo izgledat..teško je biti i Predsjednik kućog savjeta..Uprave zgrade..kako se to sad naziva?..i to moraš to radit s kompromisom..politički..a ne kako bi ti to želio i kako bi to trebalo.

avatar
Član
MS791

Kao prvo ljiga ima ime a ti ime je budući prvak što ti jado nikad nećeš biti, drugo daj još jednom pogledaj start pa nađi dokaz di Leclerc ide udesno branit Hamiltona,???? Koji si ti start gledao???? Leclerc starta dobro, Vettel bolje i gleda cijelo vrijeme u retrovizor da prati Vettela dal’je prošao Hamiltona i da ga povuče zavjetrinom. Sve kako je binnoto rekao tak je i izgledalo na utrci. A da Vettelu nije otkazao bolid i da je upisana 1;2 pobjeda s i bi vi tu šutili kao i inače kad Ferrari pobijedi

avatar
Član
F1 fan

Ti znaš tko ce biti prvak ? Bravo vidoviti Milan

avatar
Član
MS791

Vettel vrlo vjerojatno više ne

avatar
Član
djdragan

Ljiga opisuje karakter i zato je Ljiga.
Ako vec idemo sa licnim uvredama, jado ti je tata sto te nije ispalio u wc solju, ogromna greska, veca nego ova Ferarija.

avatar
Član
MS791

Ajde začepi i odleti odakle si došao, ti ćeš zvati Leclerca ljiga, nego šta vi trebao biti od karaktera? Bottas koji viče da se bori za naslov a nema ni trunke onog što Leclerc već sad ima. I Leclerc odmah treba dat do znanja Ferrariju da neće biti drugi vozač pogotovo šta Vettel nije ničim ove sezone zaslužio bit prvi vozač. Ne živi se od stare slave. Nisi ni zaslužio drugo nego jad, možeš Leclercu i bilo kome tamo čistiti cipele

avatar
Član
west 44

Tko bi rekao da ovi gore navijaju za istu ekipu,ha,ha,ha!!!

avatar
Član
MS791

Pa živcira me to guranje Vettela više, a po baš ničemu to nije zaslužio ove godine. Ja jesam za ekipu i oba vozača ali Charles ima dobar niz, samouvjerenost, i daje svima do znanja da neće bit bottas u ekipi. Vettel je prosuo šansi već hrpu. Ako ima taj mentalitet prvaka neka ti pokaže do kraja sezone. I kvalifikacija i utrci. I napadaju tu taktiku Ferrarija a do kvara bolida seba sve je vodilo 1-2 pobijedi. Ali jbg smeta ovima šta bi Leclerc vjerojatno pobijedio. U Belgiji je Leclerc dobio uz pomoć Vettela, istina, u Singapuru je bilo obrnuto, a… Read more »

avatar
Član
djdragan

Kako drugacije nazvati ljigavca?
Bojim se da tvoj IQ nije nesto veci od broja cipela koje pominjes tako da rasprava sa tobom nema nikakvog smisla tako da …

avatar
Član
MS791

Ma nemoj mi uopće replicirati više, dok god zoveš bilo kojeg vozača pogrdnim imenom ti si isti takav, još i gori

avatar
Član
MS791

I čemu forsiranje PP?? Eto pogledaj si monzu pa reci čemu treba pole position. I to sam bez Vettela koji se izvrtio. Šta bolje da starta 5? Jučer da nije bilo kvara seb nebi odustao vsc nebi izašao i 1-2 bi bilo 99 posto. Ali sad se tu nađu pametni komentirati budalaštine

avatar
Član
mody

prekinite višes tim momčadskim naredbama vozite iborite se sjetite se pironi vs giles

avatar
Član
F1 fan

Da skratimo, kasnije je seb odmaglio naprijed i bio prebrz za bijelog Sennu

avatar
Član
MS791

Ti si najpametniji, jel si bio tamo u boxu njihovom?