McLaren

U prošlom nastavku naše analize dobitnika i gubitnika, momčad Renaulta izdvojili smo kao možda i najveće razočaranje dosadašnjeg dijela sezone. Nasuprot tome druga ekipa pogonjena istim Renaultovim motorima apsolutni je favorit za naslov najugodnijeg iznenađenja i dobitnika. Naravno, riječ je o McLarenu. O rezultatskim neuspjesima i katarzama koje je ova slavna britanska momčad prolazila unazad nekoliko godina više nema smisla trošiti riječi i vrijeme jer o toj je temi odavno sve izrečeno. Čak i nakon što su se na početku prošle sezone na svoje veliko inzistiranje i jedvite jade izvukli iz nesretnog braka s Hondom te prešli na Renault, u rezultatskom smislu nije stigao očekivani iskorak i napredak pa se s pravom postavljalo pitanje jesu li u McLarenu ponovno napravili grešku u procjeni.

Bilo kako bilo uoči ove sezone u McLarenu su napravili prilično drastične rezove i zaokret u radu i to u smislu kadrovskih rješenja kako u onom dijelu pokraj, tako i na samoj stazi. Legendarnog Alonsa više nema, nema ni možda prebrzo potrošenog Vandoornea ali i dobrog dijela znanih i manje znanih članova ekipe. U skladu s navedenim i naučeno dosadašnjim blamažama, najave o tekućoj sezoni bile su vrlo odmjerene i oprezne jer nije se moglo znati što ovogodišnji bolid doista može. U konačnici se pokazalo da može dosta i da nakon godina rasipanja ugleda i brutalno loših rezultata u McLarenu imaju barem djelomično razloga za zadovoljstvo. Kažem, djelomično jer pozicija lidera “ostatka svijeta” itekako je dobra i lijepa vijest, no ipak zaostatak za onim vodećima još uvijek je prilično velik.

U konačnici s osvojena 82 boda što je gotovo duplo više od prvoga pratitelja, u McLarenu imaju lijepu prigodu domoći se najboljeg momčadskog plasmana unazad nekoliko sezona i stvoriti dobru podlogu za daljnji napredak i priključak onim najboljima što i jest konačni cilj.

Ocjena vozača:

Carlos Sainz

Rekli bismo i nakon Španjolca, Španjolac. Naravno renome McLarenovog novog vozača nije ni izbliza onakav kakvoga je imao Fernando Alonso, pa se nakon predstavljanja vozačke postave za ovu sezonu postavljalo dosta pitanja o ambicijama i mogućnostima i mladog Norrisa ali prije svega iskusnijeg Sainza koji bi teoretski trebao biti vođa ove ekipe. Fernandov dokazani talent i majstorstvo ali i prilično ćudljivu narav, zamijenio je prilično samozatajan lik koji se u konačnici prometnuo u pun pogodak.

Doduše otvaranje sezone to baš i ne sugerira jer Carlos je u prve tri utrke upisao tri nule uz dva odustajanja i jedno 14. mjesto, no to Sainza nije previše uzdrmalo pa je nakon toga uslijedila serija dobrih i kvalitetnih rezultata. Točnije rečeno, od travnja i VN Azerbajdžana pa sve do VN Mađarske Sainz se propustio upisati u bodove samo u Kanadi gdje je bez jednoga ostao u posljednjem krugu što su rezultati vrijedni svake pohvale. Sve to rezultiralo je s vrlo dobrih 58 bodova i sedmim mjestom u ukupnom poretku. Upravo je ta konzistentnost i sposobnost da uvijek izvuče maksimum (nekad i više od toga) ono što krasi Španjolca u ovome dijelu sezone i ono što je McLarenu iz razno raznih razloga jako trebalo.

Bolid je za sada dobar i konkurentan, samopouzdanje i atmosfera u momčadi također, pa je nekako prirodan slijed događaja da se u nastavku sezone potegne još više i jače. Naravno, to neće biti ni malo lagana misija jer do kraja je još jako puno, ali ako je suditi prema prvome dijelu, razloga za optimizam svakako ima.

Lando Norris

Kao što smo već i spominjali, uz Russella, Leclerca, Albona i Norris pripada skupini mlade garde i onih koji čine novi val u Formuli 1. Odabir ovoga mladca nije bilo preveliko iznenađenje jer i prije kraja sezone znalo se kako niti Alonso niti Vandoorne nemaju budućnost u McLarenu, barem što se ove sezone tiče. Kod angažmana mladog i neiskusnog vozača uvijek postoje rizici kojih momčadi moraju biti svjesne, ali u konačnici profit bi mogao biti velik. Vidjeli su uostalom to i u McLarenu prije podosta godina kada su angažirali također neiskusnog ali talentiranog Hamiltona. Takve usporedbe doduše trenutno nisu niti potrebne niti primjerene jer situacija u McLarenu onda i sada dosta je drugačija, barem kada su odnosi snaga na gridu u pitanju.

U svakom slučaju, možemo reći kako je Norris do sada svoj posao odradio vrlo dobro. Bilo je doduše tu nekih slabijih izdanja i pokojeg peha zbog čega mu je bodovni saldo bitno slabiji u odnosu na momčadskog kolegu, no vjerujemo kako to ljudima u McLarenu ne predstavlja preveliku brigu. Norris je nasuprot tome imao i nekih vrlo dobrih poteza i utrka na kojima je pokazao da može i zna ali i ono što je možda važnije, a to je da kako stvari stoje može biti materijal za dugoročno i kvalitetno rješenje. Naravno, kao i u slučaju momčadskog mu kolege, daljnji rezultati ovise i o tome što će mu momčad biti u stanju dati u ruke.

Mjesto u poretku konstruktora: 5.

Pozicije vozača u prvenstvu: Sainz 7., Norris 10.

Osvojeni bodovi: 82

Najbolja utrka: U konkurenciji su definitivno VN Austrije i VN Mađarske s vrlo dobrim plasmanima i dvostrukim bodovima ali svakako i VN Njemačke na kojoj je Sainz uz malo više rizika i sreće vrlo vjerojatno mogao i do postolja

Kratka ocjena polusezone: Ukratko rečeno, iznad svih očekivanja jer bez obzira na reputaciju, organizacijsku i financijsku moć McLaren nas je u posljednje vrijeme naučio samo na razočaranja. Ovo je stoga rado viđen zaokret i nadamo se naznaka boljih i još konkurentnijih sezona ali i općenito, povratka prema pobjedničkim stazama.

Red Bull

Priča o McLarenu i Red Bullu u jednome se dijelu poprilično podudara i ima dosta sličnosti jer i Red Bull je kao i McLaren u početku bio poprilična nepoznanica, a potom i vrlo ugodno iznenađenje. Nepoznanica zbog već opjevanog prelaska na Hondine motore i samim time, pitanja jesu li Japanci nakon nekoliko sezona mučenja nešto naučili ili će ova udavača iz Sakure u grob otjerati još jednog ženika. Ugodno iznenađenje jer se pokazalo da su godine muke, učenja pa i ponižavanja kojega su Japanci trpjeli urodile plodom jer se pokazalo kako je Honda, iako još uvijek inferiorna Mercedesovim pa i Ferrarijevom strojevima, sposobna za dobre i velike rezultate.

Dokaz tome su dvije Verstappenove pobjede u Austriji i Njemačkoj ali i tri postolja iz Australije, Španjolske i Mađarske. Kada tome dodamo i kako je Max do bodova došao u svih 12 utrka osvojivši pri tome u najslabijem slučaju peto mjesto onda je to bez daljnjega ozbiljan i respektabilan rezultat. Godina testiranja u Toro Rossu, koja je prerasla u ovogodišnju suradnju i s prvom ekipom definitivno daje rezultate i sve one koji su Red Bullu predviđali muke koje je prolazio McLaren ostavili začepljenih usta. Čak štoviše jer Red Bull je trenutno u rezultatskom smislu konkurentan Ferrariju pa će samim time i ta borba biti itekako zanimljiva do kraja sezone. Najava o pet pobjeda u sezoni možda se čini malo pretencioznom, no u svakom slučaju nije u potpunosti nerealna. Još jednom za kraj možemo reći kako je Austrijsko – Japanska kombinacija za sada vrlo produktivna i obećavajuća.

Ocjena vozača:

Max Verstappen

Red Bull to sam ja. Tako bi otprilike mogli definirati trenutni nedodirljivi i apsolutno dominantni status Nizozemca u Austrijskoj momčadi. Prije svega zbog tih razloga na kraju prošle sezone prnje je skupio itekako cijenjeni i konkurentni Ricciardo, došao je Gasly ali očekivano ni tu se nije promijenilo aposolutno ništa. Kako i bi kada je Max Verstappen motor ekipe koji je uz to itekako brz, talentiran i kao šlag na tortu u ovom trenutku možda i najpopularniji vozač na gridu. Možda se neki neće složiti s ovom tezom, no činjenica je kako na većini utrka narančasta boja apsolutno dominira tribinama.

Bilo kako bilo, činjenica je također i to da je Max već u prošloj sezoni postao kud i kamo pitomiji, razboritiji i mudriji jer oni incidenti i harakiri potezi koji su obilježili najranije dane njegove karijere sada se čine kao davna prošlost. Istini za volju, taj se instinkt još uvijek tu i tamo vidi i iskoči kroz kakav rizičan ili dvojben potez, no trenutno to je u većoj mjeri izuzetak, a ne pravilo. Dvije pobjede, uz tri postolja i bodovi u svim utrkama polusezone, treće mjesto u poretku ispred uoči sezone favoriziranog Vettela dovoljan su dokaz svemu navedenom. Ne sumnjam kako će i u nastavku sezone Verstappen nastaviti u sličnom tonu, jedino je pitanje hoće li ga momčad u tome moću valjano pratiti.

Pierre Gasly

Nakon odlaska Danija Ricciarda u Red Bullu su se pomalo iznenađujuće odlučili na angažman dojučerašnjeg vozača Toro Rossa. Nije veliko odnosno nikakvo iznenađenje to što su priliku dali jednom od svojim mladih nada, no određeno iznenađenje to ipak je jer Gasly u protekloj sezoni unatoč nekoliko solidnih nastupa, ipak nije posebno briljirao. Briljirao definitivno nije niti u ovoj sezoni jer mladi Francuz se od početka mučio i jednostavno nije uspio niti izbliza isporučiti rezultate u skladu s očekivanjima. Prilično blijedi i u rezultatskom smislu ne previše uvjerljivi nastupi stavili su dodatni teret na leđa ovoga mladca jer opće je poznato da u Red Bullu nema previše sentimentalnosti, razumijevanja i čekanja pa su posljedično tome, vrlo brzo krenule priče o tome hoće li dočekati sljedeću utrku i do kada će ga Horner i ekipa trpjeti.

Doduše, treba biti pošten i reći kako se Gasly tek u tri navrata nije upisao u bodove, no ako se njegovi rezultati usporede s rezultatima Maxa Verstappena i mogućnostima ovogodišnjeg Red Bullova bolida, to je ipak vrlo skromno i slabo. Doduše, možda je i nerealno u ovom trenutku uspoređivati Verstappena i Gaslya jer Nizozemac je posljednjih nekoliko nastupa odradio doista na vrhunskom nivou, ali bolje i više jednostavno se moralo tim više što se u Red Bullu (s pravom) očekuje borba u vrhu i za vrh dok je sakupljanje bodova ipak satisfakcija nekih slabije rangiranih ekipa. U konačnici, bez velike najave i uslijed priča o podršci Gaslyu uslijedio je očekivano scenarij i zamjena sjedala s ove sezone raspoloženim Albonom.

Hoće li ovo za Francuza biti prevelik udarac ili motivacija za dokazivanje svojih mogućnosti ostaje za vidjeti, ali niti u Toro Rossu neće mu biti lako.

Mjesto u poretku konstruktora: 4.

Pozicije vozača u prvenstvu: Verstappen 3., Gasly 6.

Osvojeni bodovi: 244

Najbolja utrka: VN Austrije i VN Njemačke gdje je Max došao do trijumfa. Vrijedi svakako izdvojiti i otvaranje sezone u Australiji i prvo Hondino postolje od povratka u Formulu 1.

Kratka ocjena polusezone: Zbog svih nepoznanica i upitnika koji su se nadvili nad Red Bullovu odluku o suradnji s Hondom, ovo je sasvim sigurno vrlo ugodno i pozitivno iznenađenje ali generalno gledajući i jako dobro odrađena sezona. Uz malo veći doprinos drugog vozača Red Bull je mogao biti čak i prva pratnja Mercedesu. Bit će ih zanimljivo pratiti do kraja sezone.

Ferrari

Eh da… Sada dolazi i onaj vjerojatno najosjetljiviji dio cijele priče, stoga pomolimo se i krenimo. Dakle, za početak ono što sa sigurnošću možemo reći je to da se o onome što je momčad iz Maranella odradila u dosadašnjem dijelu sezone može ili pod a) napisati cijeli tekst od tri stranice ili b) sve svesti u jednu rečenicu koja bi otprilike glasila “Više sreće drugi put” ili recimo ona stara fakultetska “Kolega, vidimo se na drugom roku ili u Ferrarijevom slučaju u sljedećoj sezoni”.

Koliko god to puta tupili i ponavljali, pomalo nestvarno zvuči kako je posljednji Ferrarijev naslov stigao prije punih 12 sezona kada se bratoubilačkim ratom Hamiltona i Alonsa okoristio gospodin Kimi Raikkonen. Posljednji momčadski stigao je dodoše i godinu poslije, no za momčad Ferrarijevog kalibra u svakom smislu riječi to su zabrinjavajuće brojke. Samim tim pomalo se stječe dojam kako su pobjede i naslovi, a to je jedino što zadovoljava momčad i bilo kojeg prosječnog tifosa, pomalo postali opsesija o kojoj se iz sezone u sezonu uporno tupi i priča, no ta priča uglavnom ima sve manje smisla i težine.

No kako se ne bi previše vraćali u povijest, možemo se samo sjetiti ovogodišnjih predsezonskih testiranja i one dominacije crvenih bolida zbog čega se najavljivala jedna od dosadnijih i izvjesnijih sezona u kojoj bi Ferrari navodno mogao pomesti pod s konkurencijom. Neki, a kada kažem neki tu ne mislim na ekipu koja Formulu 1 gleda i prati na način da nakon starta zahrče na trosjedu misleći kako su Alonso i Renault i dalje najbolji, išli su čak toliko daleko da su izjavljivali kako na ovogodišnjem Ferrarijevom bolidu nije dobra jedino mat varijanta crvene boje. Samim tim vjerojatno su i samoj momčadi učinili medvjeđu uslugu jer uzlet koji su doživjeli tada donio je duplo bolniji pad nakon što je sezona počela i kada je ekipa iz “problematičnog” Mercedesa odjednom počela dijeliti šamare.

Kako ne bismo predugo filozofirali, reći ćemo samo kako Ferrari u 12 utrka ima ravno nula pobjeda, prva perjanica Sebastian Vettel ne nalazi se niti među tri najbolje plasirana vozača, a u poretku konstruktora Red Bull kaska ne pretjerano velika 44 boda. Hoće li u Ferrariju uspjeti preokrenuti sreću i potaknuti eventualno dobrim rezultatima u primjerice Belgiji koja bi im trebala odgovarati, pitanje je za milijun dolara. Meni se osobno ipak čini kako je ova sezona u rezultatskom smislu još jedan prdac u fenjer jer sve ostalo bilo bi ravno novom svjetskom čudu.

Ocjena vozača:

Sebastian Vettel

Nijemac me iskreno rečeno, sve više podsjeća na njegovog prethodnika u momčadi Ferrarija. Doveden da pobjeđuje i donosi trofeje, neupitno velikog talenta i umijeća na stazi ali što je u konačnici najbitnije, na kraju praznih džepova. Iako je Vettel generalno gledajući ostvario solidne rezultate, Ferrari i solidno ne idu u istu rečenicu jer tu se uvijek traži najbolje. Imao je doduše Nijemac nekih bljeskova kao primjerice u Kanadi kada je opravdanom ili neopravdanom odlukom sudaca vjerojatno izgubio pobjedu, ili pak nastup na VN Njemačke kada je sa začelja dojurio do drugoga mjesta itd., itd. Ipak, u onim ključnim situacijama nedostajalo je ono nešto pa je nominalno prvi ili jedan od dva prva favorita za naslov, iz te utrke ispao vrlo brzo.

Dodatni je teret i to što se osim Hamiltona koji u kombinaciji s Mercedesom već godinama nabija komplekse Vettelu i Ferrariju, sada u priču odnekud počeo uplitati i Verstappen. Istini za volju treba reći i kako se Ferrarijeva “predsezonska dominacija” istopila već na prvoj utrci nakon čega je bilo jasno kako su odnosi snaga bitno drugačiji no što se očekivalo pa je samim tim i bolid često Vettelu bio ograničavajući faktor. Najbolji i najbolniji primjer toga je VN Mađarske na kojoj su Vettel i Verstappen Ferrarijima u čistoj utrci bez incidenata i problema, pobjegli za gotovo cijelu minutu.

Za kraj, treba reći kako je Ferrari jednostavno prevelika momčad da bi ih se samo tako otpisalo jer kako to kod temperamentnih ali često nerealnih Talijana već biva, jedan ili dva dobra rezultata i odmah će mirisati na titulu, a to je ono što Vettelu sada nasušno treba jer barem se meni čini kako Nijemac trenutno ne odiše samopouzdanjem i prevelikom vjerom u promjenu trenutnih odnosa snaga. Možda dojam vara, a jeli tome tako vidjet ćemo uskoro.

Charles Leclerc

Nakon odlično odrađene prošle sezone mladi je Monegažanin preselio u Maranello i u dosadašnjem dijelu prvenstva bez sumnje potvrdio kako mu je prema kvalitetama i potencijalu tu definitivno i mjesto. Tome primjerice djelomično svjedoči i činjenica kako je upravo Leclerc kao nominalno drugi vozač, odličnom vožnjom u Bahreinu trebao Ferrariju donijeti ispostavit će se jednu i jedinu pobjedu u dosadašnjem dijelu sezone. O toj krasnoj predstavi ali i nekim drugim uvjerljivim nastupima pričalo se dosta tim više jer se nekako manje ili više glasno priča i nagovješćuje kako bi se upravo Leclerc u sezonama koje dolaze trebao isprofilirati u novoga vođu, barem kada su vozači u pitanju.

Bilo je razumije se tu i nekih slabijih nastupa, no vjerujemo kako je to ipak i faza prijeko potrebnog privikavanja na život u velikoj momčadi i sve ono što s tim dolazi. Smiren, staložen i čini se ne previše impresioniran svojoj ulogom Ferrarijevog vozača poprilično sam siguran kako je pred njim svijetla budućnost. U nastavku sezone rezultati sasvim sigurno mogu biti i bolji ali to uvelike ovisi i o što će Ferrari moći isporučiti za nastavak sezone.

Mjesto u poretku konstruktora: 2.

Pozicije vozača u prvenstvu: Vettel 4., Leclerc 5.

Osvojeni bodovi: 82

Najbolja utrka: Svakako VN Njemačke i Vettelovo probijanje sa začelja do drugog mjesta, VN Bahreina i Leclercova gotovo sigurna pobjeda ispuštena zbog tehničkog kvara.

Kratka ocjena polusezone: Kada se u obzir uzmu očekivanja i najave uoči početka sezone, a potom i ono što je u konačnici ostvareno ovo je bila još jedna vrlo skromno odrađena polusezona. Nećemo pogriješiti ako kažemo i preskromno jer Ferrari je opet puno zujao, a dao malo meda.

Mercedes

Za kraj dolazi nam i onaj “najdosadniji” dio. Nadam se da mi navijači Mercedesa neće zamjeriti na ovoj konstataciji koja nije podcjenjivačka i zlonamjerna jer kada kažem najdosadniji mislim naravno na činjenicu kako već godinama u svim analizama pišemo i ponavljamo manje više istu stvar. I dok se među ostatkom svijeta tu i tamo dogode određene promjene u odnosu snaga, na vrhu je priča uvijek ista. Često na testiranjima pa i na slobodnim treninzima uoči utrka s manjim ili većim problemčićima, uglavnom bez prevelikih najava ali kada dođe trenutak za fight u Mercedesu obično sve ide kao po traci.

Jednostavno i bez puno filozofije, Mercedes predvođen Lewisom Hamiltonom i za sada ipak tek vrijednim i poslušnim skupljačem bodova Bottasom izgleda dominantno i ako uzmemo u obzir ono što su pokazivali u najvećem dijelu sezone te tome pridodamo ogromnu bodovnu zalihu u obje konkurencije, bilo što osim nove dvostruke krune bilo bi prvorazredno iznenađenje. Doduše, treba reći kako su u Mercedesu u nekim utrkama pokazali određene nedostatke i slabosti ali vjerojatno je u cijeloj priči ključna stvar to što izuzev Austrije i Njemačke, konkurenti to gotovo u pravilu nisu znali iskoristiti. Čak štoviše, jer Hamilton i Bottas nerijetko su uzimali pobjede i postolja u situacijama kada nisu bili najbrži i najbolji što će se u konačnici vjerojatno i pokazati ključnim.

Ocjena vozača:

Lewis Hamilton

Kao i slučaju cijele momčadi, teško je napisati i reći nešto što već nije rečeno. Osam pobjeda, dva druga mjesta i tek dva slabija izdanja u Austriji i Njemačkoj rezultati su koji govore sami za sebe pa možemo reći kako aktualni prvak već sada prilično mirno i bez većih stresova kroči prema još jednom naslovu. Iako kao Švabo tralala ponavljam mantru kako je još puno bodova u igri i kako je puno do kraja, kada se stvari realno sagledaju mogli bismo reći kako je konkurencija ipak miljama daleko. Ne u toj mjeri da Hamilton može u nastavku sezone spavati zimski san, ali opet dovoljno daleko da se bez velikih šokova i napetosti priča privede kraju.

Ako bismo cjepidlačili i tražili dlaku u jajetu odnosno nekakve eventualne slabije strane mogli bismo reći kako je Britanac u nekoliko navrata imao malo sportske sreće pa je u situacijama kada i nije bio najbolji i najbrži spletom okolnosti uspio uhvatiti više od očekivanja. Također, mjesta za napredak ima i kada je u pitanju forma u kvalifikacijama gdje nije uvijek briljirao, ali u konačnici sve to skupa ipak je kao što sam i rekao traženje dlake u jajetu. I sam Lewis nedavno je izjavio kako bi volio više napetijih i neizvjesnijih borbi s više različitih vozača, ali kako trenutno stvari stoje nisam previše siguran da će se Britancu ispuniti želja.

Valtteri Bottas 

Odličan ulazak u prvenstvo probudio je nadu kako Finac u ovoj sezoni može ponoviti Rosbergov podvig i zapapriti svom momčadskom kolegi. U prvih pet utrka naslagao je Bottas dvije pobjede i tri druga mjesta što je zagolicalo maštu mnogima pa su se vrlo brzo pojavile one priče i tekstovi o Bottasu 2.0 koji je napravio reset u glavi i odlučniji i spremniji nego ikad krenuo u fight s Hamiltonom. Nažalost ili na sreću, ovisno iz kojeg kuta gledate nakon tog spomenutog furioznog starta malo po malo Bottas se ispuhao pa je iako još uvijek u rezultatskom smislu korektan, počeo sve očitije gubiti korak. Kulminacija je došla pred sam kraj polusezone odustajanjem u Njemačkoj i tek osmim mjestom nakon problematične utrke u Mađarskoj kada je i bodovni zaostatak za Lewisom otišao u nebesa, dok je s druge strane pritisak Verstappena sve veći.

Kako stvari stoje, u nastavku sezone od Bottasa osobno očekujem manje više sličan ili isti scenarij kakav smo gledali i do sada. Marljivo skupljanje postolja i bodova uz možda i pokoju pobjedu. To će njemu i momčadi biti dovoljno barem kada je ova sezona u pitanju. Što se daljnje budućnosti tiče, i Bottas i Wolff počeli su doduše u rukavicama spominjati Bottasove a, b čak i c opcije. Što će se dogoditi pred kraj ili na kraju sezone ostaje za vidjeti.

Mjesto u poretku konstruktora: 1.

Pozicije vozača u prvenstvu: Hamilton 1., Bottas 2.

Osvojeni bodovi: 438

Najbolja utrka: Uz tolike pobjede teško je izdvojiti nešto posebno, no na pamet svakako pada Lewisov lov na Maxa u Mađarskoj, ali i serija dvostrukih pobjeda koja je trajala od VN Australije do VN Španjolske i kada je manje više već na samom startu sezone konkurencija ubijena u pojam.

Kratka ocjena polusezone: Mercedes dominantno korača prema još jednom dvostrukom naslovu i za sad u tom kontesktu sve apsolutno ide prema planu. Unatoč dominaciji, vidjeli smo da i oni ponekad (doduše vrlo, vrlo rijetko) imaju slabiji vikend ili dan pa ostaje nada kako ćemo u nastavku sezone ipak gledati više dvoboja kakve smo imali primjerice u Mađarskoj.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
LUTHER

Ah ferrari, šta reći, zadnji naslov..kimi, zadnja pobjeda…kimi.. sve je nekako naopako krenulo kad su protjerali maurizia arrivabenea…..

avatar
Član
ferrari 012

Slažem se. Sve je pošlo u krivi smjer. Koncept bolida nikakav, strategija nikakva, motor možda najsnažniji al problemi nekakvi se uvijek pojave. Više sreće čini mi te tek od 2021 jer do tad mislim da je Mercedes nedostižni