Kao i na prošloj utrci u Silverstoneu, momčad Haasa će za svoja dva vozača pripremiti dvije različite specifikacije bolida kako bi vidjeli koliko su dobre preinake napravljene od prve utrke u Australiji.

U Velikoj Britaniji nisu uspjeli provesti taj test kako spada jer su već u prvom krugu utrke Romain Grosjean i Kevin Magnussen imali incident s kojim su obojica na kraju završili utrku prije vremena.

Za VN Njemačke će Haas spremiti još neke nadogradnje za bolid Kevina Magnussena koje su fokusirane na downforce i na stavljanje guma u pravi radni ”prozor”.

”Nismo se fokusirali samo na jedan dio bolida već smo radili na tome da cijeli bolid radi puno bolje – pogotovo nam je cilj da bolid bude lakši za upravljanje.”

”Najveći dobitak ćemo ostvariti ako s ovim nadogradnjama uspijemo staviti gume u pravi radni prozor jer se s time trenutno najviše mučimo. Povećanje downforcea bi nam trebalo pomoći u tome,” rekao je Steiner.

Romain Grosjean je pohvalio momčad na tome što će ovakvim usporedbama tražiti rješenje za probleme koje imaju.

”Nakon nadogradnje u Španjolskoj nisam bio zadovoljan kako se bolid ponašao. Najviše sam problema imao u srednje brzim i brzim zavojima gdje bi zadnji kraj ‘bježao’. Očito to nije nešto što smo htjeli postići te inženjeri traže rješenja za te probleme. Nadam se da ćemo već nakon Njemačke imati neke bolje ideje,” rekao je.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o