Unatoč naporima rukovoditelja Formule 1 da naprave utrkivanje bližim, Nico Hülkenberg smatra kako je praćenje drugih bolida postalo previše izazovan zadatak. Regulacije aerodinamike koje su napravljene prije ove sezone trebale su napraviti bliže, uzbudljivije utrkivanje. No, napravljen je mali napredak te vozač Renaulta smatra kako vozači i dalje voze na velikoj međusobnoj distanci.

Kaže kako se problem oko izravnih bobi ne bi trebao zanemarivati. Postoji veliki problem kod borbe za poziciju te Hulkenberg apelira na ljude koji donose pravila da nešto poduzmu.

“Situacija je gora nego ikada. Posebno kada se približite na oko 5 desetinki. Ako se vozač ispred vas iznenada zatrese, morate odmah podići nogu s gasa inače ćete zbog gubitka gripa izletjeti”, kaže Hülkenberg.

Smatra kako ne polaže nade u neka kratkoročna poboljšanja postojećih pravila. Da bi se problem adresirao na pravilan način, potrebna je dugoročna analiza postojeće aerodinamičke koncepcije.

“Jedino rješenje je drukčiji koncept.”

Rukovodstvo F1 pokušava za 2021. napraviti pravila koja će omogućiti bolidima bolje praćenje na stazi. Iako je Lewis Hamilton skeptičan po pitanju unaprjeđenja postojećih  pravila, Hulkenberg je optimističan.

“Smatram da tehnička pravila idu u dobrome smjeru. Bitno je prilagoditi aerodinamička pravila, tako da dobijemo neometano, čisto utrkivanje”, objašnjava Hulkenberg.

Hulkenberg je nedavno sudjelovao na sastanku F1 šefova kako bi dao svoje viđenje o navedenom problemu.

“Svi su pokazali da su upućeni u problem i da shvaćaju što treba napraviti. Ipak je uzbuđenje ono što približava gledatelje utrkama i donosi zaradu”, zaključuje Hulkenberg.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Jedino rješenje je neki drugi aerodinamički koncept, to sam već pisao nekoliko puta. Onaj koncept wing cara sa ground effectom je koncept koji omogućava praćenje bolida na sasvim maloj udaljenosti bez gubitka gripa. Zadnja generacija tih bolida iz 1982.g. je imala vrlo malo prednje krilo a na nekim utrkama se vozilo i bez prednjeg krila. Naravno, i taj koncept ima svojih mana, kao što su tvrdoća ovjesa, jako velike G sile na vozača..Na stručnjacima je da odaberu najbolji koncept i da ga s vremenom usavršavaju.