Vozači Mercedesa završili su prvi dan na Velikoj nagradi Velike Britanije na vrhu poretka, no razlike u brzim krugovima nisu bile prevelike pa očekuju neizvjesne kvalifikacije u subotu.

Valtteri Bottas imao je najbolje vrijeme drugog slobodnog treninga. Njegov najbolji rezultat bio je 1:26,732. Lewis Hamilton kasnio je manje od jedne desetinke, a trećeplasirani Charles Leclerc u Ferrariju bio je dvije desetinke sporiji od Bottasa. Međutim, gledajući krugove u simulaciji utrke, činilo se da Mercedes za nedjelju ima daleko izraženiju prednost.

“Imao sam dobar dan od samog početka, u pogledu moje vožnje i postavki bolida. Uvijek je dobar osjećaj tako započeti vikend”, izjavio je Finac nakon što je bio niti sedam stotinki sekunde brži od timskog kolege Lewisa Hamiltona.

“Bolid je bio dobro podešen, ali ima još prostora za napredak. Osjećao sam se brzo kroz zavoje, a budući da je mnogo zavoja na Silverstoneu, to je dobra stvar. I dalje mislim da će sutra biti neizvjesno i sve ovisi o tome tko će još malo poboljšati performanse prije sutrašnjih kvalifikacija.”

Jedan od najvažnijih zadataka tijekom petka na Silverstoneu bila je prilagodba na novi sloj asfalta. Organizatori utrke morali su iznova asfaltirati stazu nakon velikih problema sa zadržavanjem vode na prošlogodišnjoj MotoGP utrci.

“Staza ima manje neravnina nego prošle godine, što je dobro. Odradili su dobar posao s asfaltom i bio je užitak voziti. Nova podloga pruža dobro prianjanje, ali povremeno se dogodi da odjednom izgubite grip na tom novom asfaltu”, rekao je Bottas.

Vodeći vozač svjetskog prvenstva nosi slične dojmove o novoj podlozi, ali požalio se na vjetar, koji je stvarao dosta problema vozačima za vrijeme slobodnih treninga. Kaže da nije siguran što očekivati od Ferrarijevih vozača u subotu.

“Nova podloga je bolja na pravcima, posebno između zavoja broj 4 i 6, gdje je prije bilo prilično loše. Još je uvijek dosta neravno na izlazu iz zavoja broj 7 pa prema Copseu, ali nakon toga je dobro kroz Maggotts i Becketts pa prema Hangar Straight. Asfalt ima dosta glatku površinu pa je dosta nezgodno s gumama, koje stalno ulaze i izlaze iz željenog radnog okvira.”

“Bilo je prilično vjetrovito na stazi i nije to bio jedan od laganih dana. Ipak, u vrhu smo i čini se da ćemo biti u borbi. Teško je bilo što reći nakon prvog dana jer Ferrarijevi su bolidi obično sporiji u petak, a onda se ubrzaju u subotu”, izjavio je Hamilton.

Ponašanjem bolida nije bio sasvim zadovoljan, ali već smo nekoliko puta ove sezone vidjeli bržeg Bottasa na slobodnim treninzima, a onda kada dođe red za kvalifikacije, Hamilton iz svog bolida izvuče maksimum.

“Mučio sam se s kontrolom stražnjeg dijela bolida, koji mi je pobjegao nekoliko puta. Činilo mi se da je Valtteri imao mnogo bolji osjećaj u bolidu, a mi ćemo zapeti večeras, kako bismo otkrili gdje leže naši problemi i kako ih možemo riještiti za sutra.”

Vozače Mercedesa u ukupnom poretku dijeli 31 bod. Valtteri je malo smanjio razliku na utrci u Austriji, ali Hamilton na Silverstoneu ima pet pobjeda i na njegovoj domaćoj stazi bit će ga vrlo teško savladati. Rekordna šesta pobjeda veliki je cilj za Britanca.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
F1 fan

Haha majke ti sta ovaj priča koliko lik može srat ne može nitko. Pa brži ste u simulaciji utrke skoro sekundu

avatar
Član
mika.KA

da,a ti znas sta ferrari radi,sprema!?
sve je to igra mačke i miša