Momčad Mercedesa je u Austriji trećim mjestom Valtterija Bottasa i petim mjestom  Lewisa Hamiltona ostvarila najgori plasman ove sezone. Šef Mercedesa Toto Wolff je izjavio kako je hlađenje bolida njihova “Ahilova peta” i priznao kako taj problem imaju od početka sezone.

U videu nakon utrke, Mercedesov inženjer Andrew Shovlin priznao je kako je agresivni pristup dizajnu bolida za ovu sezonu uzrok podbacivanja sustava hlađenja na paklenim vrućinama u Austriji.

“Naš bolid jednostavno nema dovoljno velike radijatore te smo bili previše optimistični koliko toga možemo izvući iz sistema hlađenja. To znači da ćemo na svakoj utrci gdje su temperature više od prosjeka imati problem hlađenja, točnije, morat ćemo paziti da temperatura motora ne poraste na razinu gdje će uzrokovati njegovo trajno oštećenje”, izjavio je Shovlin.

Timovi na ovako vrućim utrkama znaju povećati otvore na poklopcu motora kako bi više zraka hladilo motor.

“Možete povećati efekt hlađenja bolida tako da raširite otvore za hlađenje na poklopcu motora. U Austriji je bilo preko 35°C te nas je to dovelo na gornju granicu koliko možemo rashladiti bolid proširenim otvorima. Bili smo na limitu i jednostavno nismo imali drugih opcija.”

“Naši vozači su koristili tzv. lift & coast metodu preko 400 metara po krugu te je to utjecalo na naš tempo u utrci. Radimo na sistemima koji bi riješili ovaj problem, štoviše, radili smo na njima i prije Austrije. Nadamo se rješenju problema prije sljedeće utrke s velikim vrućinama”, završio je Shovlin.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

A koliki u tek radijatori kod Red Bull Honde? ..I kod Ferrarija to sve izgleda manje i kompaktnije. Kako se oni hlade?

avatar
Član
Desmosedici

Ovi što udaraju minuse neka radije prde u Mercedesove radijatore da ih rashlade..Hahaha!