Šef Mercedesa Toto Wolff vjeruje da je stabilnost sporta ključ za stvaranje konkurentnijeg sporta. Nedavno je objavljeno kako je rok za promjene pravila za 2021. prebačen s lipnja na listopad ove godine, a mnogi vozači i šefovi su nestrpljivi u vezi novih pravila.

Budžetno ograničenje jedna je od ideja koje Liberty Media planira uvesti u sport. Takozvani budget cap trebao bi ograničiti momčadi poput Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla u potrošnji za razvoj bolida. Wolff smatra da nema previše smisla svakih nekoliko godina mijenjati pravila jer to zapravo ‘velikima’ daje prednost.

“Uobičajeno je da se promjene regulacije kada jedna momčad dominira ili kada imate tri veoma brze ekipa kao što je sada slučaj. Oni misle da ako promjene pravila da bi nas druge momčadi mogle stići,” kazao je Wolff.

“Ja smatram da je potpuno suprotno! Mislim da bi grid bio konkurentniji kada bi postojao isti pravilnik duže vrijeme. Međutim, kao što smo vidjeli u prošlosti, momčadi se zalažu za promjenu pravila jer smatraju da mogu profitirati od bacanja kocke. Međutim, ako pogledamo regulacije za 2018. i 2019. možemo vidjeti da se ništa nije promijenilo.”

“Momčadi na vrhu su samo povećale svoju prednost, samo se vrtimo u krug. Cijelo vrijeme ponavljamo jednu istu grešku.”

Wolff čvrsto vjeruje da se kroz povijest može očitati da su neke od najboljih sezona bile kada su regulacije bile nepromijenjene u dužem periodu.

“Postoji jedna stvar koja čini utrkivanje bolje, to je kada je staza zgusnuta i svatko se može utrkivati sa svakim. Kada ne postoji velika razlika između velikih i malih ekipa. Jedini način da se to ostvari jest da se ne petlja po pravilima,” nastavio je šef Mercedesa.

“Svaki put kada se promjene pravila velike momčadi s više resursa se vrate na vrh.”

“S vremena na vrijeme pojavi se netko tko odstupa od drugih. Na primjer, ove godine je Alfa Romeo izgledala stvarno dobro na testiranju u Barceloni. Međutim, zbog sirove moći u resursima neke momčadi su sada bolje od njih.”

“Jednostavno je, ako želite dobro utrkivanje; nemojte mijenjati pravila. Vidjeli smo 2012. kada je bilo čak šest različitih pobjednika i kada su gume bile, relativno, svima nepoznate što se može desiti.”

Wolff, doduše, vjeruje da se njegova ideja neće uopće razmatrati zato što će ljudi misliti da sve ovo govori kako bi sačuvao Mercedesovu dominaciju.

“Jako je teško s ove pozicije biti od kredibiliteta, nitko nas neće saslušati jer drugi misle da se trudimo sačuvati našu prednost.”

“To nije tako i vidjeli bi da nas poslušate,” završio je Wolff.

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
3 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mika.KA

pravila nek ostanu ista ALI i ograniciti lovu za sve momcadi.
jer kada se mjenjaju pravila treba ogromna lova da se napravi dobar bolid.e da vidimo kak ce sa manjim budetom napraviti dobar bolid!

avatar
Član
sladjan87

Kenja Toto ,ova pravila je Mercedes i pisao .

avatar
Član
Diabl008

Pa da ih je i pisao, svojedobno se pričalo da je Tilke projektirao staze kako bi odgovarale ferrariu i šumiju. U pravu je mercedes i ferrari imaju mali prostor za napredovat, svi ostali sad brže napreduju od njih. Jedino šta im odgovara je to da su još uvijek naprijed od svih, a ostali stižu ferrari pa će im to ići na ruku jer će ferrari još više prosipat bodove, al barem će bit borba od 2 mjesta do zadnjeg

avatar
Član
ferrari 012

Ma nemoj srat pravila samo tebi pašu. Da se ne mjenja motor da se ne mjenja dobavljač guma. Ionako se sve pogoduje vama

avatar
Član
papaya

Zanimljiv si,pa sto ako se opet prominu pravila i mercedes opet bude najbolji…sto ces onda imati za reći,ako je nesto utemeljeno i ne minja se,sto si pametniji prije ces stići protivnika…daj brate…

avatar
Član
ferrari 012

Samo mi odgovori na pitanje šta LH ima raditi tamo gdje se donose pravila? Koju ulogu on ima u svemu tome? Jel on vozač koji se treba držati onog što FIA odredi ili je on i voač i donositelj pravila? Kao drugo od kad je hibridna era Mercedes se samo više udaljava od ostatka pa normalno kad im Pirelli dao svoje i pravila FIA-e koji samo njima odgovaraju. Zato nemoj da sereš bezveze jer se im pregledava kroz prste uzevši u obzir one kontraverzne felge koje su hladile gume pa onda dali naputak pirelliju da nebi bili diskvalificirani ajde da… Read more »

avatar
Član
mody

pila naopako mercedes je sve boljia pravila se nisu mijenjala od 2014