Momčad McLarena i dalje istražuje kvar na bolidu Landa Norrisa. Englez je vozio na solidnom devetom mjestu kada mu je nešto puklo na bolidu dok se približavao posljednjem zavoju. Uspio je zaustaviti bolid bez prevelikih problema te je stao na kraju izlaza iz boksa pri ulasku u sljedeći krug. Uzrok je bilo otkazivanje zadnjeg ovjesa te se Norris uz veliki dim koji je sukljao odostraga morao zaustaviti. Šef McLarena je izjavio kako istražuju kvar na temelju dva problema koja su nastala.

“Još uvijek istražujemo slučaj. Imali smo slučaj pregrijavanja stražnjeg ovjesa i mehanički kvar. Tek moramo utvrditi razlog, još uvijek ne znamo uzrok.”

Kaže kako je bolid počeo upućivati na problem kada je Norris u jednom zavoju otišao široko s bolidom.

“Vidjeli smo da je temperatura odjednom skočila i vidjeli smo kako je Norris odjednom skrenuo široko u zavoj. Tada su počeli problemi,” kaže Seidl.

Norris kaže kako prethodno ništa nije upućivalo na problem.

“Sve je bilo u najboljem redu, rekli su mi iz boksa da se kočnice lagano zagrijavaju ali ništa nije odstupalo od normalnog. Nisu mi ni u jednom trenutku zapovjedili da moram stati s bolidom. Samo se odjednom dogodilo.”

Objašnjava kako je isprva mislio da je u pitanju puknuće gume.

“Mislio sam da imam puknuće gume. Nekoliko puta sam se opasno približio zidu, ali nisam promašio ni jedan rubnik niti udario u zid. Čudan događaj,” rekao je Lando.

Norris je ranije u tom krugu imao jedno malo izlijetanje te smatra kako je pogreška možda potaknula buduće probleme.

“Bila je to pogreška s moje strane. Možda je bila poticaj za kvar koji se dogodio kasnije, ne znam točno. Kada sam nakon serije loše odrađenih zavoja došao natrag na ravninu, sve krenulo krivo. Jako sam kočio u posljednjem zavoju, ali kočnice nisu funkcionirale kako spada. Nisam mogao skrenuti lijevo pa sam morao zaobilaziti zavoj oko čunjića. No, nakon toga, bolid se potpuno raspao. Dobro da nije bilo težih posljedica,” zaključio je Norris.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o