Nico Hülkenberg prošle je godine postavio jedan neslavni rekord u Formuli 1. Postao je vozač s najviše startova bez ijednog plasmana na postolje, no njegova je karijera zamalo krenula u drugom smjeru 2013. godine. Priznao je da su postojali kontakti s Ferrarijem, a da se prelazak u slavnu talijansku momčad realizirao, sigurno ne bi toliko čekao na prvo postolje.

Nijemac je 2013. godine vozio bolid Saubera, koji je bio pogonjen Ferrarijevim motorom. Postojale su kombinacije da nakon toga dođe u Ferrari, ali tu je priliku ipak dobio Kimi Raikkonen. U razgovoru s Tomom Clarksonom za Beyond the Grid, Nijemac je otkrio da je dogovor bio “blizu”, ali nikad nije doznao koliko blizu.

“Nikad ne znate s takvim stvarima, a ljudi koji donose odluke nikad vam ne otkriju baš sve. Činilo mi se da je bilo blizu, ali zapravo ne znam koliko. Definitivno su postojali određeni razgovori i mislim da je postojala realna šansa u jednom dosta dugačkom razdoblju, ali nažalost – na kraju se priča nije realizirala”, rekao je Hülkenberg.

Da je postao član Ferrarija, Nico bi bio timski kolega Fernanda Alonsa. Na pitanje je li imao osjećaj da je Španjolac igrao ulogu pri donošenju odluke o angažmanu Kimija Raikkonena, popularni Hulk je rekao da to i njega zanima. S Alonsom je razgovarao, ali nikad nije dobio konkretni odgovor.

“S Fernandom nikad ne možete biti potpuno sigurni što govori, a što stvarno misli. Mislim da ponekad voli igrati igre pa nisam sasvim siguran je li podržavao [dolazak Kimija] ili nije, ali sada je to ionako stvar prošlosti.”

Ovogodišnja Velika nagrada Kanade za Hülkenberga je označila 163. start u F1 karijeri. Ranije je dominirao u juniorskim kategorijama, ali na ovoj vrhunskoj razini nikad mu se nije posložilo. O svom ne baš popularnom rekordu rekao je sljedeće:

“Nekoliko je razloga zašto još uvijek nemam plasman na postolje. Bilo je prilika da se to dogodi, primjerice u Monaku 2016., kad je momčad odnijela lošu stratešku odluku pa su stvari krenule krivo.”

“U Brazilu 2012. sam prosuo priliku napadom na Lewisa. Vodio sam u utrci za gotovo minutu kad je sigurnosni automobil izašao na stazu. Tada sam praktično imao zagarantiranu pobjedu.”

“Pogledate li svaku od tih prilika, uvijek se pojavio neki problem pa se iz ovog ili onog razloga nije poklopilo. To je iritantno i nije lijepo, ali tako je kako je. Prošlost promijeniti ne mogu, ali se mogu fokusirati na budućnost i pokušati promijeniti taj negativni trend”, rekao je vozač Renaulta.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o