Vettel: Bolid nije loš kao što se čini

Unatoč šestoj pobjedi Mercedesa zaredom, Sebastian Vettel smatra da je Ferrarijev bolid ipak malo bolji od rezultata koje su do sada postigli on i Charles Leclerc.

U Monaku je Vettel došao do druge stepenice pobjedničkog postolja, odmah iza pobjednika Lewisa Hamiltona, ali treba naglasiti da bi vrlo vjerojatno završio na četvrtom mjestu da nije došlo do incidenta između Verstappena i Bottasa na izlasku iz bokseva.

Nijemac smatra da bi povećanje downforcea na bolidu jako puno pomoglo u smanjivanju zaostatka za vodećim Mercedesom, koji je prema njemu manji nego se to činilo u prvom dijelu prvenstva.

Na upit novinara ako je očekivao napad Valtterija Bottasa u Monaku, Vettel je odgovorio:

”Vidio sam da je Valtteri bio malo brži od nas, ali smo mi imali prednost na pravcima te nije bilo šanse da nas prođe u normalnim okolnostima. To je zbog toga što nam fali downforcea pa imamo manje otpora na pravcima. Ne mislim da je zbog toga naš bolid loš, ali da moramo poraditi na tome – moramo.”

”Imamo najveći problem dovesti i održati gume u idealnom radnom ‘prozoru’. Ako uspijemo u kratkom roku poboljšati taj dio onda ćemo imati više gripa, a s time ćemo i na kraju kruga biti brži. Veselim se sljedećim utrkama na kojima se nadam da ćemo imati neke preinake na bolidu,” rekao je.

Na kraju je Vettel rekao da je i on djelomično kriv za lošije rezultate Ferrarija, jer nije pokazao svoj puni potencijal i nije iskoristio svu brzinu koju bolid ima.

”Ja sam samo dio momčadi i ne želim stavljati sebe na prvo mjesto, ali da sam mogao odraditi bolji početak sezone, jesam. Nisam još siguran u nekim trenutcima u svoj bolid, to je ponajviše zbog toga što ne možemo staviti bolid u pravo radno područje.”

”Jednom kada dobijete puno povjerenje u svoj bolid ništa vas neće zaustaviti. Mislim da smo ipak malo sporiji od Mercedesa, ali smatram da ćemo uspješno riješiti te probleme s gumama te da ćemo onda biti konkurentniji. Nije tajna, jasno je svima da su nam ovogodišnje gume najveći problem za savladati,” izjavio je Vettel.

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mike-ferrari

Mislim i da im je Alison donio potrebno iskustvo u cuvanju guma samo nisu promijenili cijeli koncept bolida da gume traju duze nego iskoristili njega da se manje trose uz stari koncept koji ih je vrlo brzo doveo na radnu temp

Desmosedici

Ništa. Moramo vrbovat vratara na kapiji Pirellia da napravi opanke od tajnih sastojaka tih guma i da nam to prošverca. Hahaha! Nije problem povećat aerodinamički downforce sa masivnijim krilcima i većim kutevima nagiba na prednjem i stražnjem krilu. Može se povećat i uzdužni nagib bolida RAKE na maksimum kao u Red Bulla tako da se dobije viši podtlak na stražnjem difuzoru. To sve povećava otpore pa se smanjiva brzina na pravcu, ali Ferrari ima jak pogon pa ni to nije problem. Gume bi se tako brže zagrijale ali pitanje je kako bi to izgledalo kasnije, dali bi se pregrijale i… Read more »

Mike-ferrari

To i je problem Merc ima bolid koji jako brzo zagrije gume te ih onda brzo unisti otkada su usli u F1
Samo ove godine gume se neunistavaju na normalan nacin kao svih dosada
Jbt vozili su 50+ krugova na najmeksoj komponenti

Mike-ferrari

Ugl Merc ima najjace iskustvo za ove gume jer taj problem pokusavaju rijesiti od ulaska u F1 a sad se ocigledno rijesio sam od sebe hahha

mody

ferari je konzerva

Desmosedici

Tvoja slika je na Gavrilović gulašu?

Related Posts