Talijanska momčad, najpopularnija u svijetu Formule 1, i ove godine ima problema kada je u pitanju kompetitivnost. U Maranellu su, uzimajući u obzir poraz na Velikoj nagradi Španjolske, priznali da je koncept bolida za ovu sezonu pogrešan.

U Ferrariju su se potajno nadali da će nove aerodinamičke i pogonske nadogradnje donijeti napredak te da će podizanjem forme uspjeti savladati Mercedes.

Od toga ništa nije bilo, Sebastian Vettel i Charles Leclerc imali su još jedan težak vikend. Mercedes je naprosto bio nedodirljiv, a treće mjesto Maxa Verstappena znači da su crveni bolidi ostali bez postolja.

Šef tima Mattia Binotto rekao je kako je sveobuhvatna istraga u tijeku, a priznao da je ovogodišnji koncept pogreška.

Nakon predstavljanja ovogodišnjih bolida Mercedes i Ferrari su krenuli potpuno drugačijim pravcima kad je u pitanju dizajn prednjeg krila. Njemačka momčad se više bazirala na povećanje downforcea, dok se u Maranellu radilo na poboljšanju učinkovitosti.

S obzirom na to da je Ferrari bio dosta sporiji u svim zavojima u Barceloni, od krucijalne važnosti u ovom trenutku je da pronađu problem, a to je potvrdio i Binotto.

“Gubimo u svakom zavoju, ne samo u posljednjem sektoru nego u baš svakom zavoju. Spori smo, previše je podupravljanja. Je li do downforcea ili do nečeg drugog ne znam, moramo shvatiti u čemu je problem”, rekao je Binotto.

“Svaki zaključak koji danas donesemo bi bio pogrešan. Potrebno je nekoliko dana analize kako bismo pokušali razumjeti problem. Trenutno ne znamo u čemu je problem, ali ćemo ga pronaći. Vidjet ćemo je li do balansa, downforce-a, dizajna…”

Ranije ove godine, Mercedes je tijekom testiranja imao dosta problema, a u timu Srebrnih strijela rekli su da bi bilo potrebno nekoliko mjeseci rada da se “prebaci” na drugi koncept razvoja bolida.

Takvo nešto ne ide na ruku Ferrariju od kojeg se očekuje da “uzvrati udarac”, ali Binotto vjeruje da se stvari mogu promijeniti. Šef Ferrarija je izjavio da ne bi bila katastrofa ako otkriju da je koncept bolida pogrešan.

“Na nama je da učimo cijelo vrijeme. Još uvijek imamo nekih nepoznanica, ali sam zadovoljan kako se tim razvija. Ako bude do koncepta, vidjet ćemo što nam dalje slijedi.”

Toto Wolff, šef Mercedesa, vjeruje da je preokret u formi od one s testiranja do ove nevjerojatne u utrkama zaslužan koncept koji pruža veći downforce, a koji ostavlja prostor za razvoj u drugim segmentima bez remećenja balansa bolida.

“Interesantno je vidjeti kako oni što su bili brži na zimskim testiranja sad nisu, čak i kad gledate borbu u sredini poretka.”

“Mislim da je suština problema u dva različita aerodinamička koncepta. U Formuli 1 nema nikad jednog odgovora na neko pitanje. Važno je pravilno pristupiti razvoju bolida i držati se toga”, poručio je Wolff.

13
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
7 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Mike-ferrari

Normalno je da si od 2 moguca koncepta odabrao pogresan
Bilo bi divno cudo da ste uboli iz prve a jos divnije da ste napravili paralelno koncept i onaj drugi pored svih resursa koje imate i ostavili 50 ljudi da radi na tom konceptu za svaki slucaj
Stvarno si konj umisljeni i tvrdoglavi ako ni nakon 5 utrka nisi svjestan da radis stetu najvecoj momcadi u F1

avatar
Član
Mike-ferrari

Da i milionima gledatelja na planeti

avatar
Član

Sve je to uredu i da se desi nije kraj svijeta. Ali jedna tako velika i iskusna ekipa da se prije dva mjeseca na istoj toj stazi za vrijeme testiranja dovede u takvu zabludu i navijači skupa to je po meni nedopustivo i to na naslov se čeka od Kimijevog 10AK GOD…. Lako je sada bit pametan ali zar nije Mercedes bio sumnjiv samo su šutili i vozili i radili naj više krugova a ne najbrže več su bili tamo negdje i po sekundu sporiji zar nije to bilo malo sumnjivo a Ferrari se dičio sa konceptom prednjeg krila a… Read more »

avatar
Član
mika.KA

kada je ferrari UBIJAO f1 2000ih godina koliko su se u tih 4-5god mjenjala pravila,a lik je neke i za 3kruga prestizao?
dali ti je tada bila zanimljiva f1?

avatar
Član
ferrari 012

Čestitke Mercedesu al lijepo su vas zaj… Cijela testiranja su vas pustili da se dignete u nebesa a na kraju testiranja su vam dali do znanja da su po brzini isti ko i vi. Svi su to vidjeli samo ne Ferrari. Totalni promašaj ste s tim novim vodstvom i htjeli priznati ili ne sezona je za vas završena. Možete se jedino potruditi da se ne desi da vas RB Honda pobjedi. Prošle godine napokon uz bok Mercedesu al onda naivac Vettel napravi toliko pogrešaka kao da je jučer počeo voziti. To sad nebitno nego želim reći da se vodstvo ekipe… Read more »

avatar
Član
Letecibalkanac

To je i idiotu jasno do sada. Merc je na testiranjima imao 2 koncepta i razlog zasto su bili sporiji jeste taj sto je prvi koncept bio totalni promasaj. Ferrari na primjeru Merca nije na vrijeme uvidio da je njihova prednost privid loseg Merca, a ne brzog Ferrarija. Binotto u svemu sporije reaguje, od timskih odredbi, pa do koncepta bolida. Problem Ferrarija je taj sto je Merc vec ukacio kako funkcionira novi bolid, a Ferrariju ce trebati jos mjesec da razvije nadogradnje i jos toliko da ih testira. Ukratko za njih je ova sezona vec veliki promasaj. Osim ukoliko vec… Read more »

avatar
Član
Gezamadjar

Postavlja se jedno veeeliko pitanje :Šta su oni testirali na toj stazi u veljači?

avatar
Član
ferrari 012

Možda samo pouzdanost? Neznam al već drugi motor i kvar neznam.

avatar
Član
ig

g. wolff imate najvise snage u tom 1.6 dizelu i to dobro znate.od kad su ti dizelasi mercedes je najbolji. ostale gluposti o aerodinamici su pre sitne da to ferrari nebi vec skuzio.

avatar
Član
sladjan87

Mozda treba provjeriti i sofware jer su nijemci poznati po postenju sto se tice toga .

avatar
Član
ferrari 012

Što god imaju i ako je ilegalno dobro skrivaju e pa i ostali mogu to raditi samo ne smiju biti prokuženi.

avatar
Član
mika.KA

mozda imaju dodatne baterije?

avatar
Član
ferrari 012

Popuši mi k