Sa zagorske strane Medvednice, na stazi koja vodi od Pila prema Sljemenu, 26. Nagradom Stubičkih toplica 11. i 12. svibnja otvorena je sezona Prvenstva Hrvatske u brdskim auto utrkama. Ta je utrka imala i međunarodni karakter, bodovala se za Alpe Adria Hill Climb Cup, Prvenstvo Slovenije, a imala je i status kandidata za FIA Europsko prvenstvo povijesnih vozila.

Za natjecanje se prijavilo 96 vozača, neki su ipak odustali od dolaska, a neki su upali u probleme na subotnjim treninzima, tako da je konačna starta lista za nedjeljne bodovane vožnje brojila 75 vozača i automobila.

Na startnoj poziciji organizatori iz AK Ina Delta upriličili su i svečano otvorenje, kojemu su nazočili brojni uzvanici. Istaknimo načelnika Općine Stubičke Toplice Josipa Beljaka, koji je ujedno bio i izaslanik počasnog pokrovitelja utrke, gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića. Počasni pokrovitelj bio je i župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, a otvorenju natjecanja prisustvovali su i čelnici Hrvatskog auto i karting saveza na čelu s predsjednikom Davorinom Štetnerom i glavnim tajnikom Zrinkom Gregurekom.

Što se samog natjecanja tiče, za pobjedu u generalnom poretku očekivao se veliki hrvatsko-slovenski dvoboj Domagoja Perekovića iz AKK Zanatlija i Milana Bubniča iz AMD Slovenija Avto. Riječ je o pobjednicima prethodna dva izdanja ove utrke – Pereković je slavio 2017., a Bubnič prošle godine uz novi rekord staze.

Ove godine rušenje rekorda nije bilo moguće zbog vremenskih uvjeta. Kiša je pala u noći sa subote na nedjelju i uvjeti su bili daleko od idealnih. Ipak, tijekom nedjelje nije bilo novih oborina pa su prema kraju dana vozači mogli juriti sve brže.

Pereković u svom Mitsubishi Lanceru Evo IX nije uspio završiti svoju prvu vožnju. Izgubio je kontrolu u jednom zavoju i izletio sa staze. Lancer je zaradio poveća oštećenja, srećom vozač je prošao bez ozljeda.

Bez obzira na Perekovićevo odustajanje, hrvatsko-slovenski okršaj ipak se dogodio. Bubniču i njegovom stroju Lancia Delta HF Integrale, otpor je pružio Dejan Dimitrijević iz AKK Velika Gorica, koji vozi Seat Leon 3.2 Turbo. U prvoj vožnji u igri je bio i Mario Jurišić iz AK Župa Dubrovačka u Audiju A4.

Dimitrijević je stazu prošao u vremenu 3:20,756. Jurišić je kasnio 2,3 sekunde, a Bubnič 2,4 sekunde. U drugoj vožnji Dimitrijević i Bubnič ipak su se odvojili od Jurišića i vodili svoj dvoboj za pobjedu. Obojica su značajno popravili svoja vremena, a vrijeme 3:14,727 Dimitrijeviću je bilo dovoljno za pobjedu. Bubnič je u drugoj vožnji kasnio 1,1 sekundu.

“Bilo je odlično danas. Kiša nas je malo ometala jer nije bilo jednostavno odabrati gume. Sve u svemu, ne mogu se žaliti nakon ovakvog rezultata i moram biti zadovoljan”, rekao je pobjednik utrke pa dodao: “Ta kiša je stalno bila u glavama vozača. Iako preko dana nije padala, vrijeme je bilo takvo da se staza nije osušila i vozili smo pravu kišnu utrku.”

Jurišić je na kraju za pobjednikom kasnio osam i pol sekundi te osvojio treće mjesto, ispred klupskog kolege Denisa Niševića u Renault Meganeu. Odličnu vožnju pokazao je mladi Saša Radola iz AMK No Traction, osvojivši s Hondom Civic Type R peto mjesto generalke i prvo mjesto grupe A, ispred povratnika na brdske staze Nika Pulića. Četverostruki pobjednik ove utrke nastupio je s automobilom Opel Adam R2, u kojemu smo ga gledali i na nedavnom opatijskom rallyju. Pobjednik u grupi N bio je Dario Šamec iz AK Zagorje.

Osim u vožnjama pravih majstora brdskih utrka, publika je mogla vidjeti i oldtimere koji su sudjelovali u poznatom “Robićevom memorijalu”. Organizatori su bili vrlo zadovoljni, a vjerujemo i promatrači Svjetske automobilističke federacije pa da dogodine na Sljemenu gledamo Prvenstvo Europe za povijesna vozila.

26. Nagrada Stubičkih toplica, rezultati – generalni poredak:
1. Dejan Dimitrijević (AKK Velika Gorica, Seat Leon 3.2 Turbo) 6:35,483 minuta
2. Milan Bubnič (AMD Slovenija Avto, Lancia Delta HF Integrale) +3,657
3. Mario Jurišić (AK Župa Dubrovačka, Audi A4 STW 2.0) +8,729
4. Denis Nišević (AK Župa Dubrovačka, Renault Megane 2.0) +15,109
5. Saša Radola (AMK No Traction, Honda Civic Type R) +24,199
6. Niko Pulić (AK Dubrovnik Racing, Opel Adam R2) +29,175
7. Matevž Čuden (AMK Atom, Renault Clio RS) +30,351
8. Mislav Mikulec (AKK Sveta Nedelja, Renault Clio RS) +30,532
9. Filip Magdić (SAK Split, Peugeot 306) +31,986
10. Dejan Kopajtić (AK Rijeka, Zastava Yugo 1.6) +32,696

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o