Dok Mercedes suvereno vlada oktanskim cirkusom Formule 1, a Ferrari i Red Bull ga neuspješno pokušavaju skinuti s trona, najuzbudljiviji dio Formule 1 zapravo je sredina poretka.

Abecednim redom Alfa Romeo, Haas, McLaren, Racing Point, Renault i Toro Rosso iz utrke u utrku vode fenomenalnu borbu za titulu “best of the rest”, odnosno za najbolji rezultat iza vodećih triju ekipa.

Zato smo nakon pete utrke sezone, na ulasku u drugu četvrtinu Prvenstva, odlučili na trenutak zastati i proanalizirati što su do sada učinile navedene ekipe. Koji su im dometi, što su napravile dobro, a što loše.

Analiza se sastoji od dva dijela. Ovo je prvi, koji donosi analizu učinka McLarena, Racing Pointa i Haasa, dok će u drugom biti prezentirani uspjesi i neuspjesi Alfa Romeo Racinga, Renaulta i Toro Rossa. Upustili smo se i u prognozu konačnog rezultata ovih šest ekipa, a za vas ostavili anketu na dnu teksta.

McLaren

Najbolji pojedinačni rezultat sezone: Lando Norris, VN Bahreina – 6. mjesto
Najbolja utrka za momčad: VN Azerbajdžana – 8 bodova
Najlošija utrka za momčad: VN Australije

McLaren je u novu sezonu ušao, po mom mišljenju, iznenađujuće dobro. Nadahnut mladom snagom Landa Norrisa i iskusnim Carlosom Sainzom, uspio je do četvrtine prvenstva biti odmah iza vodeće trojice po bodovima, što je samo po sebi odličan znak. Nakon malo lošijeg starta u Australiji, u pustinji Bahreina vidjeli smo mladog Norrisa kako dolazi do svojih prvih bodova u Formuli 1, i to na kakav način. Došao je do fenomenalnog šestog mjesta, ispred veterana Kimija Raikkonena.

No, da ne bi dali pažnje samo mladom rookieju, posvetit ćemo par riječi i o iskusnijem Carlosu Sainzu. Španjolac se nakon pomalo turbulentnog početka sezona za njega malo smirio, te je u posljednje dvije utrke došao do solidnih bodova. Vjerojatno je on ipak najsretniji da je uspio doći do bodova na svojoj domaćoj utrci (možda posljednjoj) u Catalunyi. Nakon prošlogodišnjih muka u kojima je vozio Fernando Alonso, moramo reći da je ova sezona za McLaren ipak puno bolja, barem za sada. Ako nastave ovim tempom ne sumnjamo da će Alonso barem razmisliti o povratku u F1…

Prognoza: 4. – 5. mjesto na kraju sezone

Racing Point

Najbolji pojedinačni rezultat sezone: Sergio Perez, VN Azerbajdžan – 6. mjesto
Najbolja utrka za momčad: VN Australije – 8 bodova
Najlošija utrka za momčad: VN Španjolske

Kad je prošle godine tata Stroll kupio momčad Force Indije, bilo je jasno da će s njim u momčad doći i njegov sin – Lance. To se na kraju ispostavilo točnim te je Esteban Ocon izgubio mjesto. Lance je na početku sezone odmah malo utišao kritičare s devetim mjestom na VN Australije, dok je njegov momčadski kolega Perez bio tek 13. Nakon toga je Perez završio svaku utrku ispred Lancea Strolla i pokazalo se da je ipak Meksikanac puno bolji vozač od Strolla.

Kakav je ovogodišnji bolid Racing Pointa? Rekao bih – solidan. U poretku konstruktora se nakon pet utrka nalaze na petom mjestu što će i biti jedino bitno na kraju sezone kada se podvuče crta. Mišljenja smo da se od Racing Pointa, koji je dobio veliku financijsku ‘injekciju’ od Lawrencea Strolla i drugih investitora, očekivalo više. Očekivali smo barem da će biti bolji od prošle sezone, što u neku ruku i jesu, ali ne u onoj mjeri u kojoj se to možda očekivalo. Realno je očekivati da će Racing Point na kraju sezone biti baš negdje oko sredine konstruktorskog poretka, ali moguće je i poneko iznenađenje te dolazak do četvrte pozicije na nekim utrkama, odnosno statusa ”best of the rest”.

Prognoza: 6. – 7. mjesto na kraju sezone

Haas

Najbolji pojedinačni rezultat sezone: Kevin Magnussen, VN Australije – 6. mjesto
Najbolja utrka za momčad: VN Australije – 8 bodova
Najlošija utrka za momčad: VN Bahreina, VN Azerbajdžana

Momčad Haasa je u novu sezonu krenula prilično dobro. Kevin Magnussen je odmah na otvaranju sezone u Australiji uzeo vrlo dobro šesto mjesto, dok je njegov momčadski kolega imao problema s bolidom, rekli bismo – već po običaju. Nakon toga je slijedio pad performansi te su se oba vozača mučila s bolidom. ”Post” je trajao sve do VN Španjolske kada su po prvi puta uzeli bodove s oba vozača.

Prema viđenom stanju, i naravno prema izjavama ključnih ljudi Haasa, shvatili smo da momčad ima velikih problema sa zagrijavanjem guma te stavljanja istih u pravi radni ”prozor”. U Barcelonu su došli s određenim nadogradnjama te su se odmah ugurali među Top 10. Vjerojatno bi na njihovom kontu bilo i više bodova da nismo vidjeli klasični dvoboj Magnussena i Grosjeana. Za očekivati je da će Haas uspjeti riješiti te probleme i da će se stabilizirati, pa ga stoga možemo na kraju sezone očekivati na solidnom mjestu u poretku konstruktora. Vjerojatno u gornjem domu.

Prognoza: 4. – 5. mjesto na kraju sezone

Koja će momčad osvojiti četvrto mjesto konstruktorskog poretka?

Rezultati

Loading ... Loading ...

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član

Rikiardi i Hulkenberg su daleko najjača postava , znači ako su timovi izjednačeni po meni Renault bi trebao pobijediti ali im nešto fali brzine u bolidu.