Tri su dana prošla od Velike nagrade Kine, a razgovori o Ferrarijevoj strategiji na toj utrci ne prestaju.

Da utvrdimo gradivo, Charles Leclerc bolje je startao od timskog kolege Sebastiana Vettela i držao je treću poziciju iza Mercedesovih vozača. Nijemac je bio blizu, čak u DRS zoni, ali nije došao u priliku ozbiljnije napasti. Putem radio veze rekao je momčadi da može voziti brže i nakon deset krugova pala je odluka da Leclerc treba propustiti Vettela.

Rasplet utrke svima je već dobro poznat. Vettel je ostao na toj trećoj poziciji, bez prilike da ugrozi Srebrne strijele, a Ferrarijeva promašena taktika Leclerca je stajala gubitka četvrtog mjesta od Maxa Verstappena.

Šef Ferrarijeve momčadi Mattia Binotto, uoči utrke rekao je da će u situacijama 50/50 prednost dobivati Vettel jer ga se smatra boljim kandidatom za osvajanje naslova. U Kini se Vettel susreo s pitanjem: Jesu li timske odredbe doista najbolji put prema osvajanju naslova?

“Ne znam. Možda da pitate Lewisa. Mercedes je bio u posve drukčijoj situaciji. Nije ovo prvi put da vidimo tako nešto. Kao što je Mattia rekao, pokušavamo sve raditi kao tim.”

“Prije dva tjedna u Bahreinu, Charles je bio brži. Situacija je bila prilično jasna i možda mu je bilo nešto lakše prestići me. Mislim da nakon Kine najviše trebamo biti uzrujani jer nismo uspjeli završiti treći i četvrti.”

“Ja uvijek želim biti ispred Charlesa, kao što i on želi biti ispred mene. Ne želim duljiti o tome jer je uvijek pomalo teško objasniti, posebno kada se kontinuirano izokreću odgovori”, poslao je Vettel određenu kritiku prema sedmoj sili.

Naravno, novinari često ispituju Ferrarijeve vozače o timskim odredbama, a ovom su ga prilikom pitali ima li u mislima neku specifičnu “izokrenutu” priču.

“Zapravo ne. Samo mislim da je to loše novinarstvo, iz mog kuta gledanja. Međutim, ja nisam novinar i ne bih trebao suditi o tome pa nemojte moju prosudbu shvaćati osobno.”

Sebastian u prvom trenutku nije želio direktno odgovoriti na pitanje je li on tražio zamjenu pozicija.

“U trenutku kad se to događalo znao sam da ću morati odgovarati na ovakva pitanja. Nisam siguran želim li jer baš mi se i ne sviđa kako vi radite. Izvlačite dijelove mojih odgovora i onda ih prikazujete u pogrešnom svijetlu.”

“Možda ne svi, ali neki od novinara tako rade”, dodao je Vettel.

Ipak, nakon te lekcije o novinarskom poslu, Sebastian je iznio svoje mišljenje o situaciji koja se dogodila na Velikoj nagradi Kine.

“Imao sam osjećaj da sam brži. Pitali su me mogu li ići brže i moj odgovor je bio da osjećam da mogu. Momčad uvijek treba biti prioritet. Takve stvari nikad nisu ugodne, ali u različitim situacijama mogu ići u prilog različitim vozačima. U određenom trenutku uvijek pokušavate napraviti pravu stvar”, zaključio je Nijemac.

5
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
5 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
ZX10R

Ma daj koje gluposti
Još da je odmaglio kad ga je propustio možda i nebi bilo toliko prigovora a ovako,svi smo vidjeli da je uzeo 3 mjesto leclercu
Kraj priče i svake rasprav

avatar
Član
mclaren123

Australija – Leclerc ne smije napasti Vettela, Bahrain – Leclerc završava ispred Vettela, Kina – Leclerc mora propustiti Vettela. A Vettel im je “brži” vozač…

avatar
Član
srakar

hahahahahhahaha

avatar
Član
mika.KA

hahahahaha..legenda 🙂 🙂
zato seb radi odlican posao za mercedes tj luju 😉

avatar
Član
mody

ukinite moimčadske odredbe do kraja sezone zasto se leclerc ne snmije boriti za naslov prvaka, ako se vettel bori za naslov a leclerc nema šanse onda mu mora pomagat a ne ovo leclerec vettel is faster then you,, vettelova zadnja sezona uferariju