Valtteri Bottas u bolidu Mercedesa startat će s prve startne pozicije na Velikoj nagradi Kine. Fincu je to sedmi pole position u karijeri. U prvom startnom redu su dva bolida Mercedesa jer je Lewis Hamilton za timskim kolegom zaostao samo 23 tisućinke sekunde.

Drugi startni red okupirali su vozači Ferrarija, treći red vozači Red Bull Racinga, četvrti red vozači Renaulta, a peti društvo iz Haasa. Momčadi su se pravilno rasporedile u ovim kvalifikacijama.

Kimi Räikkönen eliminiran je u Q2 i time je prekinuo svoj dugački niz ulazaka u Q3, a završnu rundu kvalifikacija ovoga puta nisu vidjeli niti McLarenovi bolidi. Albona uopće nismo vidjeli na stazi za vrijeme kvalifikacija, Giovinazzi nije postavio vrijeme, a vozači Williamsa ponovno su ostali daleko na dnu poretka onih koji su završili barem jedan mjereni krug.

Kvalifikacije za Veliku nagradu Kine održane su u dobrim uvjetima. Kiša nije prijetila, temperatura zraka bila je nešto iznad 20 stupnjeva Celzija, a temperatura staze oko 35 stupnjeva. Nije bilo ni vjetra, koji je stvarao probleme na prošloj utrci u Bahreinu, a vlažnost zraka bila je 48%.

Q1 – eliminirani vozači: Stroll, Russell, Kubica, Giovinazzi i Albon.

Umjesto uobičajenih 20, u ove kvalifikacije krenulo je 18 vozača. Alexander Albon razbio je svoj Toro Rosso na posljednjem slobodnom treningu i nije bilo šanse da njegova ekipa osposobi bolid pred start kvalifikacija. Vrijeme nije postavio niti Antonio Giovinazzi za Alfa Romeo, koji je imao problem s pogonskom jedinicom.

Tako su se u Q1 tražila još tri najsporija vozača za eliminaciju. Očekivano, u tom društvu našli su se George Russell i Robert Kubica u bolidima Williamsa, a svoj loš niz u kvalifikacijama nastavio je i Lance Stroll u bolidu Racing Pointa. Ovo mu je sedmo uzastopno ispadanje u Q1. Lando Norris u McLarenu provukao se dalje kao 15. za desetinku i pol.

Najbolje vrijeme prvog dijela kvalifikacija imao je Bottas – 1:32,658. Drugo vrijeme imao je Charles Leclerc, koji je jedini od vodećih morao dvaput na stazu u Q1. Pri prvom brzom krugu zapeo je u prometu i izgubio dosta vremena. Hamilton je bio treći, Max Verstappen četvrti, a Sebastian Vettel peti.

Q2 – eliminirani vozači: Kvjat, Perez, Räikkönen, Sainz, Norris

U drugom dijelu kvalifikacija najbrži je bio Lewis Hamilton. Njegovo vrijeme bilo je 1:31,637. Bottas je kasnio manje od desetinke, Vettel šest desetinki, a Leclerc gotovo sedam desetinki. U Q3 prošli su još vozači Red Bulla – Verstappen i prvi put Pierre Gasly, oba vozača Renaulta te oba vozača Haasa.

Daniel Ricciardo bio je samo 22 tisućinke sekunde brži od Kvjata u Toro Rossu, koji će u utrku startati s 11. pozicije. Perez je bio 12., a Kimi Räikkönen 13. Finac je tako prekinuo svoj dugački niz ulazaka u završnu rundu kvalifikacija, ovo mu je prva eliminacija u Q2 nakon Velike nagrade Mađarske 2016. Niz je trajao 53 utrke.

Za razliku od Bahreina, vozači McLarena ovoga su puta bili daleko od plasmana u treći dio kvalifikacija. Sainz će startati 14., a Norris 15.

Q3 – nijanse odlučivale između Mercedesovog dvojca

U završnoj rundi kvalifikacija Bottas se vratio na vrh poretka. Doista je bilo tijesno između dvojice vozača Mercedesa, vremena po sektorima bila su vrlo izjednačena. Na kraju je Bottas odnio pole position za 23 tisućinke sekunde, to mu je sedmi u karijeri i prvi nakon prošlogodišnje Velike nagrade Rusije.

Ferrari se nije mogao boriti za prvo mjesto, ali je barem malo smanjio zaostatak u završnici kvalifikacija. Vettel je osvojio treću startnu poziciju sa zaostatkom od tri desetinke za Bottasom, a Leclerc je bio samo 17 tisućinki sekunde sporiji od timskog kolege. Petoplasirani Verstappen zaostao je nešto više od pola sekunde, a bit će vrlo ljut jer je zbog prometa ostao bez još jednog brzog kruga na samom kraju kvalifikacija. Društvo u trećem startnom redu pravit će mu Gasly.

Vozači Renaulta startat će iz četvrtog reda – Ricciardo kao sedmi, a Hülkenberg kao osmi. Haasovi vozači nisu postavili vrijeme u Q3 te ih čeka start iz petog reda.

U nedjelju nas od 8:10 po hrvatskom vremenu očekuje 16. Velika nagrada Kine i jubilarna 1000. utrka u povijesti Svjetskog prvenstva Formule 1. Sva događanja možete pratiti u tekstualnom obliku live na GP1 portalu.

32
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
15 Komentara na temu
17 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
18 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Panzer

Ferrari što više hvališ oni sve gori i gori.

avatar
Član
BNL.McLaren

Dobro je. Pojest ce ih Ferrari sutra, a Leclerc ce bit prvi.

avatar
Član
Mike-ferrari

Salis se
Leclerc nije odradio simulaciju utrke
Ferrari je bacio setup na max brzinu na pravcu
Merc na zavoje
Ako nemos pratiti nekoga kroz zavoje tesko ces biti dovoljno blizu za napad na pravcu
Merc je pokazao 0.7sec bolji race pace na 2 treningu od ferraria
Ferrari je bio siguran u pole 1,2 pozicije i onda im taj setup pomaze obraniti se na pravcima
Ovako su promasili fudbal

avatar
Član
mika.KA

dobar komentar!

avatar
Član
BNL.McLaren

Ja nebi reko da ce zaostajat +0,7 po krugu. Imaju brzinu na pravcu + DRS koji je ove sezone jači nego ikad, a nije da su baš toliko sporiji kroz zavoje. Ja vjerujem da to mali Leclerc može uzeti uz malo sreće i dobre strategije. Naravno to je sve moje osobno mišljenje jel..

avatar
Član
west 44

Zaostaju od 0,200-0,300 koliko sam informiran !

avatar
Član
Mike-ferrari

Botas pravo zagrizao
Svaka cast
U utrci Merc brzi 0.7 po krugu naci gotovo je za ovaj vikend
Opet pogresan setup kod nas

avatar
Član
west 44

A jesu ih navukli opet ko kurton!!!

avatar
Član
rovaccccc

Sve one vijesti i najave,ferari odlican,najbrzi na pravcima,zabrinuti u mercedesu,kina ima duge pravce……su znaci mlacenje prazne slame……citanje vijesti i najava znaci glupost i uzalud potroseno vrijeme…….nista novo ni ove godine

avatar
Član
ZX10R

U f1 kao i u hrvatskoj politici ništa novo !
Čestitke botasu i mercedesu !

avatar
Član
svakako

F1 kao i hrvatska politika tone sve dublje i nema nikakvu buducnost.
Utrke su dosadne, vozači su dosadni, izjave vozača i njihovih šefova su u najmanju ruku debilne, gledanost pada i to više nikog ne zanima i svi pomalo dižu ruke od toga.
Na kraju će ostati samo debili, što je posebno vidljivo baš na ovom portalu.

avatar
Član
dansla

Pa jel te netko prisilio da budeš na ovom portalu ?!

avatar
Član
HHR

Gledam vremena prvih 10 odlicno vozaci izvukli sve iz bolida uz minimalne razlike i onda gledam Gaslya 0.8sec zaostatka za Maxom i definitivno mogu rec da je prosle godine u TR Gasly jednostavno bio bolji od dva extra losa vozaca i sad je RBR u problemu , a ona gnjida Hamilton je zastopala oba RBR i Haas i ohladila svim ostalima gume a prica ja bi se posteno borio sa sto vise konkurencija blablabla pa ovo napravi fuj gledam f1 i onda ova budala mi uzme zadnje 2min koje su jedino od kvala zanimljivi za svoj uspjeh pa instant karma… Read more »

avatar
Član
mika.KA

sve je to dio borbe,taktike.
mogao je r.bull izac prvi.btw kako to da je seb prestigao maxa?
to se tvoj plitki mozak nije zapitao?

avatar
Član
F1 fan

Super je kako.ih mercedes uredno dere a pričaju kako je Ferrari brz kao.metak. a uništava ih merc. Bravo valteri, ako.navijam za Vettela, neće mi biti žao ako ti uzmes naslov.

avatar
Član
Emex Play

Tezak udarac za ferrari, mislilo se da je ovo njihova staza a oni 0,3 s iza merca a i RB je blizu… Pitam se sta ce biti kada dodju staze sa puno krivina gdje je ferrari inace dosta slabiji od merca i rb… Teska sezona ce biti za Vettela i Leclerca….

avatar
Član
Gigiracing

Petorica unutar pola sekunde a onda ostali daleko iza. Super zanimljivo ce bit koliko ce bolida nakon utrke bit u istom krugu, jad i bijeda.

avatar
Član
mody

ništa sutra opet ce biti ili good job valterri ili good job lewis.

avatar
Član
papaya

Dobro,super,odlično….merc

avatar
Član
dadoMKCG

pitam se kad ću opet čuti ono legendarno “Grande lavoro, grazie mille ragazzi. Ta ta ta ta” izgovoreno kroz brkove porno zvijezde iz ranih ’70-tih

avatar
Član
White Lion

Razocaran sam McLarenovom formom u kvalifikacijama i sad si opet postavljam pitanje je li Bahrein bio iznimka, a ovo realno stanje ovogodisnjeg bolida. Kako moze dolaziti uopce do takvih oscilacija nakon utrke gdje je potvrđeno da je jedino Norris bio u rangu Ferraria na najjacim postavkama motora ? Sto se tice vrha poretka meni je to sve ocekivano i cim krenu pitanja o regularnosti Ferrarievog motora odjednom dolazi do pada u toj ekipi i Mercedes preuzima vrh poretka. Ista stvar se dogodila prosle sezone i ocito je da se događa i sada pa stalno imam osjecaj da Ferrari odlazi u… Read more »

avatar
Član

Nije istina,več Mercedes brzinu svoju nije pokazivao do kvalifikacija a oni svoju pokazuju kad netreba u Španiji na testovima. Al mi najviše ide na živce Wolf i ekipa koja nam bacaju sandbaging lagani kako če Ferrari biti teško pobijediti bla,bla a onda pol sekunde imaju brzine. Australija je specigfična staza tamo je Vetel pobijedio zadnje dvije godine a kada dođu prave staze Mercedes se pokaže. A Meklaren da je bio u ragnu sa Ferrarijem u Bahreinu to neznam od kud ti taj podatak bez ljutnje Jedino što preostaje Ferrariju je da savršeno odradi utrke i iskoristi svaku sitnicu što je… Read more »

avatar
Član
Emex Play

Ne radi se tu o pokazivanju brzine, ovo sto je naveo white lion je istina, prosle sezone se desilo a sada i ove, cim se pocne pricati o motoru ferrarija odmah padnu pp brzini…

avatar
Član
mika.KA

jedno ja nabrijat motor i onda da odlazi a druga stvar je imati nesto sporiji motor ali pouzdaniji.i na testovima u spanjolskoj su imali problema sa motorom.
ista stvar kao u normalnom autu.stavi mapu od 30% vise snage otici ce ti turbina,lamela ili sta vac ili ostaviti tvornicku mapu s kojom ces raditi oho km.
drugim rijecima ferrari na pouzdanoj mapi nemoze konkurirati mercu.

avatar
Član
BNL.McLaren

Kolko sam ja skužio nije se radilo o mapama nego o količini hlađenja koja je dolazila do motora. Ferrari je žrtvovao malo hlađenja kako bi dobili performance i eto Charlesu zakuhala turbina. Neznam točno do kojih je komponenata riječ ali znam da je imalo veze s hlađenjem i da je zbog toga došlo do kvara. Ako nađu kompromis na vrijeme, ništa nije gotovo. A McLaren u Bahrainu nije ni imao ni F od Ferrarieve brzine. Da je imao nebi se Norris mučio s Raikkonenom na kraju nego bi ga ostavio u prašini i zacementirao taj P6.

avatar
Član
White Lion

O cemu ti pricas ??? Norris je nakon prvog kruga bio 16-ti mislim a Raikonen 7. ili 8.,a pred kraj ga je Norris cak i pretekao na stazi no potrosnja guma je bila prevelika na kraju pa se nije mogao odvojiti od njega no i unatoc tome Raikonen nije mogao vraitit svoju poziciju. Red Bull je potvrdio to isto o McLarenu kao jedinoj ekipi koja je mogla pratiti Ferrariev tempo na najjacim postavkama motora i cak je uz to Newey izjavio da je McLaren napravio ogroman skok po pitanju aerodinamike nakon sto je preko 10 minuta proveo u detaljnom promatranju… Read more »

avatar
Član
mika.KA

tako je,za bolju mapu moras vise opteretiti motor a to podrazumnjeva bolje hladenje (ajmo usporediti sa overclokingom kompa-nabriji procesor i moras staviti veci cooler).
e sad,dali stane veci hladnjak u motor,dali ima onda tu tezinu bolid,itd…

avatar
Član
White Lion

Taj podatak o McLarenu je dosao iz Mercedesa i bio je clanak o tome prije 2-3 dana u Mundu Deportivu koji prati Sainza

avatar
Član
BNL.McLaren

Od istog Mercedesa koji je rekao da je Ferrari brži od njih u Australiji? 😀

avatar
Član
mika.KA

cestitke mercedesu!
lujo odlicno unistio r.bull 🙂
sve u svemu,sretno sutra svima

avatar
Član
Emex Play

Na kojim si ti cajevima sine?

avatar
Član
mika.KA

sta ti nije jasno?