Ferrari je na Velikoj nagradi Kine doživio novi udarac. Vozači Mercedesa ostvarili su treću uzastopnu dvostruku pobjedu na startu nove sezone, dok je momčad iz Maranella bila miljama daleko od borbe za najvišu stepenicu postolja, slično kao na otvaranju sezone u Australiji.

Prašinu je podigla strateška odluka Ferrarijeve momčadi u prvom dijelu utrke. Naime, Charles Leclerc na startu je prošao ispred Sebastiana Vettela i držao treću poziciju iza dva Mercedesa. Srebrne strijele nije uspio pratiti i tada su mu iz momčadi javili da propusti Vettela naprijed. Mladi monegaški vozač to je i učinio u 11. krugu, iako je preko radio veze momčadi dao do znanja da mu se ta odluka nimalo ne sviđa.

Šef Ferrarijeve momčadi Mattia Binotto, koji je uoči utrke u Kini rekao da će u situacijama 50/50 prednost dobiti Vettel, uvjerava javnost da to nije bila odluka koja je trebala favorizirati Nijemca.

“U toj fazi utrke Mercedes je bio nešto brži. Jednostavno, željeli smo dati Sebastianu priliku da ih pokuša dostići. Razumijem kako se Charles osjećao, ali nije nam bila namjera davati prednost jednom ili drugom vozaču, već smo željeli kao tim pokušati sve što smo mogli. Bilo je važno da to napravimo u prvoj fazi utrke”, rekao je Binotto.

Međutim, Vettel također nije mogao pratiti Lewisa Hamiltona i Valtterija Bottasa, a situacija za Ferrari dodatno se pogoršala kad je Max Verstappen u bolidu Red Bull Racinga primijenio undercut strategiju, kojom je prošao ispred Leclerca, a umalo ugrozio i treće mjesto Vettela.

Opet, Binotto ima opravdanje i tvrdi da timska odredba o propuštanju Vettela nije razlog zašto se Verstappen ugurao između Ferrarijevih vozača.

“Mislim da bi to ionako uspio napraviti uz undercut strategiju. Jednog od dvojice naših vozača bi svakako prestigao, bez obzira kojeg. Iz perspektive momčadi, sve bi ostalo isto i da je Vettel ostao iza Charlesa”, tvrdi Binotto.

U ukupnom poretku vozača, Verstappenu u leđa gledaju i Vettel i Leclerc, a Mercedesov dvojac već se značajno odvojio na vrhu. Leclerc sada ima bod manje od Vettela, a ima i svako pravo biti ogorčen zbog raspleta događaja u Kini.

“Ako je Charles uzrujan, ima pravo biti uzrujan i to je nešto što trebamo prihvatiti. Šteta da je ovako ispalo za njega, ali možda sljedeći put stvari budu išle njemu u korist”, poručio je šef Ferrarijeve momčadi.

24
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
9 Komentara na temu
15 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
13 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
srakar

Htio bih samo napomenuti kad je Čarli bio treći u utrci zaostatak za Bottasom je bio do cca 5 sec, a onda po naredbi da je Medeni brži začas razlika skoči na cca 12 sec. Pa onda tko je brži pitanje je sad?

avatar
Član
Panzer

Boli me kita ko će koga pustit, svejedno dobiju po lampi kako god okrenu.

avatar
Član
Desmosedici

Meni je smiješno da vi koji ne volite Ferrari sad ronite suze krokodilske, kao zabrinuti ste i ogorčeni na situaciju u Ferrariju, tatus Leclerca i što ti ja znam. To nije vaša briga nego briga za vodstvo momčadi. Nitko nije silom doveo nijednog vozača u Ferrari već je to svakom vozaču životni san..i svaki je uz to i masno plaćen. Iluzija bi bilo očekivati da će se vodstvo momčadi odlučit da im prvi vozač bude Leclerc nakon samo tri utrke odvezene za njih. To bi bilo jako neozbiljno. Pogotovo što za prvog vozača imaju 4- strukog prvaka svijeta, sa 52… Read more »

avatar
Član
Gigiracing

Nije ni tvoja briga sto ce neko komentirat, imamo pravo izrazit svoje misljenje a to sto ti branis poteze ferraria to je tvoj problem. I nije mi jasno zasto mislis da ako neko kritizira ferrari odma navija za merc, evo ja prvi ne navijam za merc a kritiziram jer je zalosno da takva momcad sa takvim budetom radi stalno greske.

avatar
Član
mika.KA

nerazumijes ti to.jedno je stvar navijati za nekog i voliti f1.nije mercedes toliko dominantan koliko su ovi u ferrariu nesposobni.
eto,cak je i max bolji od oba vozaca ferraria.
zalosno je to sta 4struki prvak radi onakve žalosne greske A momcad ga i dalje podrzava.
jednostavno ubijaju f1,mlade vozace!!
umjesto da iz sezone u sezonu poboljsavaju bolid,na greskama da izvuku pouku da se vise ne desi,itd a kad ono iz utrke u utrku razocaranje.
jest da je merc pobjedio ali utrka je bila ziva dosada.ono gledas sta još ferrari moze usrat i ne vjerujes sta rade

avatar
Član
Desmosedici

To vam kao da gledate jeli čaša napola puna ili je napola prazna. Pa nije Ferrari jedini konkurent Mercedesu, pa je zbog njega takmičenje dosadno, jer je eto taj Ferrari nesposoban da napravi pobjednički bolid iako je skupio stručnjake iz cijelog svijeta, ne zna voditi momčad, pa zato Mercedes pobjeđuje, itd..itd. Što je onda sa ostalih osam momčadi? U čemu je kvaka? U čemu je problem? U ovoj hybrid eri Mercedes je priča za sebe, jednostavno je predominantan, Ferrari se trudi, ove zadnje dvije sezone je blizu, ali je još iza. E sad, zašto je to tako? Jeli Mercedes previše… Read more »

avatar
Član
mika.KA

cek malo,dali ti uopce gledas f1 ili si stvarno ogranicen!? al ozbiljno!!
u cemu je kvaka!?
pa evo recimo SAMO zadnje dvije sezone:
svijecica,krivi setup bolida,10ak sebovih gresaka (piruete,izletanja,sudari),krivi odabir guma i na sve to onda dode i sportska nesreca. odemo malo dalje u sezone:gazenje mehanicara,zapaljenje bolida u boxu,krivi tajming za promjenu komponenti na motoru (kazna za vozace),alonsova ziherska voznja,itd..
od recimo 10 sezona 4 ih je trebao dobiti ferrari (sigurno).
ovo sto je merc dominantan (a nije toliko) sve je na racun vasih pogresaka.

avatar
Član
Desmosedici

Opet ti govorim, nisu Mercedes i Ferrari sami i jedini u takmičenju zvano F1..pa sad je taj neki Ferrari nesposoban, pa je zato Mercedes stalno prvi..pa zato nije zanimljivo gledat utrke..itd..itd. Tu nešto dublje ne štima. Gdje su tu druge velike auto korporacije kao što su Toyota, VW, pa Renault-Nissan-Mitsubischi i Honda koji su tu ali se muče..BMW koji je napustio F1? Šta je tu problem? Ostavite se Ferraija..njemu treba da zahvalite što ovo takmičenje postoji i što ga više itko gleda, jer on, FIAT grupa, jedina može koliko -toliko parirat ovakvom Mercedesu.

avatar
Član
mika.KA

ok,u cemu je onda problem?
u mercedesu ili u drugima?
sigurno ti bilo ok i jakoooo zanimljivo kada je MS prestuza neke momcadi za dva kruga,kada je osigurao prvenstvo nakon 6 utrka?
ferrari vec par sezona moze puno više ali naprave harakiri.
druge momcadi,problem isto u njima.nemaju najbolje strucnjake i to je to.
kako je r.bull,Brawn,itd napravio bolid?
drugim rijecima koliko para toliko muzike!

avatar
Član
Desmosedici

Problem je taj što je ovo takmičenje postalo preskupo i tehnički prezahtjevno. Vidimo da samo Mercedes i Ferrari/FIAT to rade na vrhunskoj razini, Renault i Honda se muče. Problem je što se ne može zainteresirati još nekoliko velikih auto korporacija da se uključe. Male privatne momčadi nemaju nikakve perspektive, jednostavno propadaju, jer to ne mogu pratiti. Red Bull je iznimka, ima jak biznis u prodaji energetskih pića, ali je i on od danas do sutra, ovisi o hiru Didia Matešića. Znači treba pod hitno naći način kako zaineresirati još velikih auto iondustrija da se uključe, ako se želi zadržati ovaj… Read more »

avatar
Član
papaya

Slazem se u većini toga,vezano za prvog vozaca,ali da mi je neugodno zbog dominacije,nipošto,daj Bože da potraje….

avatar
Član
Desmosedici

Evo ti plus. Nije dobra ničija dominacija, shvatićeš kad se zasitiš toga. Mnogo ljepše je kad si u vrhu, konkurentan, ne dominantan, a osvojiš naslov.

avatar
Član
F1 fan

Nitko ne.priča o tome zašto su oba ferarijeva vozača toliko puta blokirali prednje gume

avatar
Član
mody

pironi je rekao 82 u imoli necu pustiti gilesa barichello michaelu bio vodonoša, onda massa alonso is faster then you ,onda vetel i leclerc momacdske odredbe ,nek ukinu to i gotovoionako je f1 sterilna i još moram gledat namještaljke

avatar
Član
dadoMKCG

lud zbunjen lud zbunjen lud zbunjen normalan

avatar
Član
Downforce

I onda je svizac zamotao čokoladu.

avatar
Član
White Lion

Kao prvo Mercedes nije bio brzi samo u toj dionici vec kroz cijeli vikend,a kao drugo jel se to ovaj sprda s nama pa ovako javno laze !? Ferrari istu stvar radi otkad je usao u F1, dijeli vozace na prvog i drugog gdje prvi ima apsolutno sve beneficije dok drugi sluzi kao konj za vucu. Meni je zao zbog malog kojem su upropastili utrku i mislim da on sad osjeca sto to znaci voziti za Ferrari kao drugi vozac. Sto je najgore od svega Vettel ne zasluzuje da ga se tako gura, a Ferrari jos jednom dokazuje da voli… Read more »

avatar
Član
Iceman2011

Bitno da Kimi nije za Ferari, odnosno da je za penziju.
Covjek kad ima potporu momcadi pri tome nemislim na favoriziranje nego jednake uvijete uvijek daje razultate.
Mclaren ( oderao Montoyu boga brzine kao beba zvecku?,Lotus i sad Alfa.
Zato sam i rekao jos na jesen za malog Leclerca ako bude bolji od Vetela ja pop.

avatar
Član
mika.KA

kimi se spasio sto je presao u alfu

avatar
Član
Gigiracing

Oni filozofiraju a merc ode. Kakvih 50/50 reci onda Vettel je prvi vozac i gotovo a ne zamatat u celofan, makar se ne slazem sa tom odlukom. A ova tvrdnja da bi Ves opet prestigo Leclerka mozda je tocna al nebi Ves imao 12 sekundi prednosti i mogao bi se mali borit za 4 mjesto, mogli su napravit ko merc i probjeniti gume obojici. To je moje misljenje.

avatar
Član
mika.KA

nisu oni sposobni tako promjeniti gume

avatar
Član
BNL.McLaren

Drugi su u prvenstvu, nisu retardirani.

avatar
Član
mika.KA

al rade retardirane pogreske.
daj se sjeti japana prosle god.
pa onih bokseva kada su se skoro zapalili,pregazenih mehanicara,itd

avatar
Član
Desmosedici

Mali Ivica:Striček Mika, ako su drugoplasirani u prvenstvu retardirani, kakvi su ovi nižeplasirani? Tko tu onda nije retardiran, samo prvi..ili i je i on retardiran?