Za momčad Williamsa stvari nikako da krenu u pozitivnom smjeru. Nakon što su prošlu sezonu završili na posljednjem desetom mjestu konstruktorskog poretka, problemi su se nastavili u 2019. Kasnili su na predsezonska testiranja jer bolid nije bio spreman na vrijeme, a kad su došli na stazu u Barceloni, izgledali su uvjerljivo najsporije.

Uoči dolaska u Australiju na prvu utrku sezone, njihov bolid FW42 doživio je još neke preinake, kako bi bio u skladu s pravilima.

Naime, po dolasku u Barcelonu na testiranje, Williamsov bolid imao je neke intrigantne komponente. To se posebno odnosi na dijelove krila, ali FIA je u pitanje dovela i regularnost bočnih usmjerivača zraka te ovjesa na bolidu FW42.

Momčad iz Grovea u Ujedinjenom Kraljevstvu odlučila je redizajnirati te dvojbene dijelove bolida, kako ne bi došlo do problema na tehničkom pregledu u Melbourneu. Dobra vijest je da su svi ti dijelovi dizajnirani i proizvedeni na vrijeme te su bili na raspolaganju momčadi već prije prvog slobodnog treninga na stazi Albert park.

Definitivno, za ROKiT Williams Racing ovo je bolja opcija, nego da im je primjerice zabranjeno utrkivanje u Melbourneu zbog neregularnosti bolida. No, uzmemo li u obzir da je prije desetak dana objavljeno kako je tehnički direktor momčadi Paddy Lowe na dopustu iz privatnih razloga, očito je kako za Williams problemima kraja nema.

Na prvom slobodnom treningu u Australiji bolid FW42 potvrdio je svoje nedostatke pa su George Russell i Robert Kubica bili na samom začelju poretka. Inače, za Russella je ovo prva Velika nagrada Formule 1 u karijeri, a Kubici povratnička utrka nakon osmogodišnje stanke.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o