Unatoč prilično lošem vikendu u Australiji, Sebastian Vettel ostaje pozitivan i daje nadu kako ćemo već na sljedećoj utrci vidjeti puno konkurentniji Ferrari.

Prošle godine je Vettel u Bahreinu došao do druge pobjede u sezoni u velikoj borbi s Bottasom na kraju utrke. U to vrijeme, Ferrari je imao problem s difuzorom s kojim se mučio od početaka VN Australije.

Prema informacijama iz Ferrarija, do druge utrke su inženjeri pronašli uzrok problema te je Vettel odmah uzeo pole position u pustinji Bahreina. Mogu li to ponoviti i ove godine?

Na upit novinara što se promijenilo od praktički idealnih testova do Melbournea, Vettel je odgovorio:

”Imamo puno manje gripa a time i manje trakcije na izlazu iz zavoja. U Barceloni sam praktički od prvog dana bio jako zadovoljan bolidom ali nažalost to se nije prenijelo na prvu utrku. Bilo je dijelova staze koji su bili dobri ali je nažalost, bilo puno više onih lošijih. To je uzrok loših kvalifikacija i utrke.”

”Prošle godine smo nakon testiranja imali dosta nedoumica oko bolida i pronalaska dobrih postavki. Tek smo u Bahreinu uspjeli riješiti probleme unatoč pobjedi u Melbourneu. Ove godine smo pak bili jako zadovoljni nakon testiranja ali smo otišli nezadovoljni s prve utrke. Smatram da mi u Ferrariju možemo riješiti te probleme vrlo brzo pa se nadam kako ćete u Bahreinu vidjeti konkurentan Ferrari,” rekao je.

Na utrci u Australiji najveći problem je Vettel imao u svom drugom stintu na medium gumama, gdje se jako mučio i vozio relativno sporo. Na kraju je završio čak 50 sekundi iza prvog Bottasa koji je odvozio fenomenalnu utrku.

”Bottas je odradio odličnu utrku! Jako mi se sviđa kao osoba i znao sam da u njemu ima više brzine nego prošle godine. Iako je nama u Ferrariju to loša vijest, stvarno mi je drago za njega što je napokon pobijedio. S druge strane, u prvom stintu sam ja pokušao držati tempo s Lewisom i to sam donekle uspijevao. Tijekom drugog stinta sam dobio informaciju iz bokseva da se požalio na stanje guma, ali nažalost nisam mogao previše učiniti, nisam imao dobar osjećaj u bolidu pa nisam mogao pritiskati koliko sam htio.”

Za kraj je novinar upitao Vettela što misli o Red Bull Hondi i ako se slaže s Lewisom i Maxom oko toga da je i Red Bull u borbi za naslove.

”Ne mogu reći koliko je Red Bull dobar ali mislim da se i oni mogu uplesti u borbu za vrh, to su uostalom pokazali u Melbourneu. Gasly je nažalost imao nesreće u kvalifikacijama ali smatram kako će se i on uključiti u tu borbu. Volio bi da se ove tri momčadi bore za naslov sve do zadnje utrke u Abu Dhabiju,” zaključio je Vettel.

6
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
5 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član

Sad mi je nešto sinulo,u Barceloni je rečeno da Ferrari i Sauber imaju drugačiju filozofiju prednjeg krila.Možda to ne radi kako treba i onda nema dovoljno downforcea.Ni Sauber se nije baš proslavio.

avatar
Član
Desmosedici

Da, njihovo krilo ima drugačiji koncept od recimo Mercedesova, ali ne mislim da je to razlog za probleme Ferrarija u Melbourneu. Ferrari, Alfa još ekstremnije, ima krilo koje pokušava na legalan način zaobić ova nova pravila da nema poprečnih elemenata koje usmjeravaju zrak na vanjsku stranu prednjih kotača i da nema onog proreza vanjske bočne strane i krilaca. To je krilo zakrivljeno i pada prema vanjskom rubu, glumeći nešto slično onom prorezu, pokušavajući što više zraka izbacit s vanjske strane prednjih kotača. Mercedes se odlučio za koncept krila koje zrak više prebaciva preko prednjih kotača. To ti je to..ugrubo rečeno.

avatar
Član
mika.KA

da,kod ferraria je prednje krilo na 22mm nagiba a ona dva mala zakrilca na 0.020mm sto je dovoljno da gube brzinu na pravcima od 800m i do 0.300sec po pola kruga ALI na mjesavini srednje tvrdoj i dok mu je sama visina bolida 0.500mm prednji kraj zadnji 0.700mm što dodaje još 0.100sec ALI samo do 100m staze i ako uzememo u obzir kolicinu goriva to još dodaje 0.001sec pi krugu ali najbitniji faktor je kolicina ulja.jer ako nema ulja ili je na minimunu bolid dobiva na brzini i do 0.002sec po krugu ALI uzimimo u obzir kolicinu vode koje vozac… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Ja te taman pohvalim a ti sve pokvariš. Oćeš li da se opet sprdamo?

avatar
Član
mika.KA

dok je sve u granicama navijace zazancije moze 😉
ali nista za ozbiljno (sprdanje)

avatar
Član
Desmosedici

Evo ti plus. Ja se na tebe ne mogu naljutit, nisi zločest, djeliješ mi nekako simpatično, pitaš kao mali Ivica.