Puno je pitanja u svijetu Formule 1 uoči početka nove sezone i nije lako odgovoriti na ta pitanja prije nego vidimo vozače i timove na djelu u Melbourneu. No, zašto bi našim urednicima trebalo biti lako? Posjeli smo ih u vruću stolicu i stavili pred njih sedam pitanja o 70. sezoni Svjetskog prvenstva Formule 1. Evo kako su na njih odgovorili…

Koji će vozač biti pozitivno iznenađenje ove sezone?

Lovro Pernjak-Grbac: Daniil Kvjat. Mladi Rus bit će željan dokazivanja u Toro Rossu. Kalio se prošle godine u simulatoru Ferrarija gdje je stekao i određeno iskustvo pa mislim da će on biti taj koji će predvoditi Toro Rosso ove godine. Ne bi me začudilo, ukoliko Gasly zakaže u Red Bullu, da Kvjat na pola sezone preseli u seniorsku momčad.

Tomislav Radić: Teško mi je to predvidjeti. Svi su puni pozitivne energije, nabrijani i jedva čekaju početak nove sezone. Možda to bude Stroll. Mnogi sumnjaju u njegov talent zbog bogatog tatice koji sinčiću lovom otvara sva vrata, ali bez talenta ne bi mogao ni primirisati Formuli 1. Takvo negativno mišljenje o njemu, moglo bi mu biti motiv da pruži sve najbolje od sebe u nadolazećoj sezoni.

Luka Tunjić: Carlos Sainz. Odlaskom Alonsa ostaje mi praznina koju moram nekako popuniti. Očekujem da će se Sainz odlično snaći u McLarenu kao šerif u ekipi, da će biti redoviti osvajač bodova i da će završiti među prvih 10 u Prvenstvu.

Albon, Norris, Russell ili Giovinazzi – tko će osvojiti najviše bodova?

Lovro Pernjak-Grbac: Giovinazzi. Uz iskustvo koje je stekao u Maranellu i dobar Alfin bolid, ne sumnjam da će biti u pravom izdanju.

Tomislav Radić: Norris. Ne zato što se preziva kao Chuck Norris, nego jer mi McLaren djeluje bolji i brži od Toro Rossa, Alfa Romea i pogotovo od Williamsa. Samo da ne bude puno problema s pouzdanosti tijekom sezone.

Luka Tunjić: Mislim da će to biti Giovinazzi. Talentiran je i brz, a Alfa Romeo mi se čini kao dark horse ovogodišnjeg grida. Mislim da će iznenaditi puno ljudi. Mislim da su u ovom trenutku svakako brži od Haasa, Force Indije i Toro Rossa.

Ako velika trojka (Mercedes, Ferrari i Red Bull) ostane velika trojka – tko će biti najbolji od ostatka društva?

Lovro Pernjak-Grbac: Mislim da će se za to četvrto mjesto boriti Renault i Alfa Romeo. Ricciardo na jednoj protiv Kimija na drugoj strani. Ako bolidi budu pouzdani vjerujem da će se borba za to “best of the rest” mjesto voditi do zadnje utrke.

Tomislav Radić: Mislim da će od velike trojke ostati samo vodeći dvojac, Mercedes i Ferrari. Malo dalje iza njih očekujem borbu Renaulta i Red Bulla, s tim što zasad blagu prednost dajem Renaultu.

Luka Tunjić: U Renaultu su izjavili da se od 2020. žele boriti za pobjede, a ako je tako, onda bi već ove godine trebali napraviti nekakav iskorak. To bi bio porast u formi i da napokon etabliraju poziciju četvrte (ili treće) najbrže ekipe i da ostave društvo poput Force Indije, McLarena i Haasa iza sebe. Očekujem da će Renault ove godine biti u sličnoj poziciji kao i Williams na početku V6 ere.

Prelazak Red Bull Racinga na Hondine motore – palac gore ili palac dolje?

Lovro Pernjak-Grbac: Za mene palac gore! Postali su praktički tvornička momčad Honde i od toga mogu jako profitirati. Možda ipak ove sezone budu još malo iza Mercedesa i Ferrarija, ali dugoročno mislim da su napravili dobar potez.

Tomislav Radić: Sigurno je korak naprijed. Odnosi s Renaultom su jako narušeni te je najbolje i za Red Bull i za Renault bilo da se raziđu. Promjene dobro dođu. Sad osvježeni Hondinim motorima mogu početi proces povratka na vrh, ali neke velike rezultate ove sezone ne očekujem. Moguće koje postolje ili nekim ludim spletom okolnosti neka pobjeda.

Luka Tunjić: Za njih je to bila najpametnija odluka. Budućnost s Renaultom bila je neizvjesna, a odnosi su bili loši. Renault želi osvajati titule s tvorničkom ekipom, a s obzirom na to da i Red Bull želi titule, logično je da će se njihovi putevi razići. Kod Honde su broj jedan, a vjerujući izjavama njihov odnos je vrlo dobar i odlično rade zajedno. Očekujem da će Red Bull biti nešto slabiji nego prije, uz puno potencijala i mjesta za napredak.

Kakav status predviđate Charlesu Leclercu u prvoj sezoni za volanom Ferrarija – status vodonoše ili vozača ravnopravnog Vettelu?

Lovro Pernjak-Grbac: Mislim da je i Leclerc svjestan da će morati pomoći Vettelu u osvajanju petog naslova Svjetskog prvaka ove godine. To se eventualno može promijeniti ako Leclerc odradi odlično prvih par utrka i bude ispred Vettela, što je po meni ipak manje vjerojatno.

Tomislav Radić: Bude li Ferrari dominirao neće biti potrebe za takvim odlukama, treba pustiti momke da se bore do kraja. Ali znajući da Mercedes neće tako lako predati tron, mislim da će Vettel biti broj 1. Ispred Leclerca je ipak još puno sezona i njegovo vrijeme tek dolazi.

Luka Tunjić: Leclerc ima pobjednički mentalitet, a Ferrari od njega želi napraviti budućeg svjetskog prvaka. Od Leclerca ne očekujem da bude Vettelov Robin, već da bude ravnopravan suparnik i velika uzdanica u borbi za konstruktorsku titulu. Očekujem da će pomoći Vettelu u osvajanju vozačkog naslova tjerajući ga da bude bolji, a od Vettela želim da pokaže Leclercu kako biti svjetski prvak.

Tko će biti prvak svijeta u Formuli 1 2019.?

Lovro Pernjak-Grbac: Sebastian Vettel. Mislim da ove sezone Nijemac nema više pravo na pogreške koje je radio prošlih godina. Smatram da će mu Ferrari kroz cijelu sezonu pružiti odličan i superioran bolid, što bi iskusni Vettel trebao kapitalizirati.

Tomislav Radić: Vettel. Ovo je za njega biti ili ne biti, mora osvojiti ovu titulu ili će njegova karijera u Ferrariju završiti poput Alonsove.

Luka Tunjić: Svi koji kažu da će to biti Vettel imaju dobrih razloga za takvo mišljenje. Prošle sezone je evidentno podbacio i kiksao u ključnim trenucima. Hamilton je pobijedio u borbi za peti naslov. Mislim da Ferrari ima bolji bolid, a Vettel dobro zna kako pilotirati dominantan bolid do naslova. Nadam se dobroj borbi za naslov prvaka, u kojoj ni pod kojim uvjetom ne bih podcijenio Hamiltona, i konačnoj pobjedi Vettela.

Čemu se najviše veselite u novoj sezoni Formule 1?

Lovro Pernjak-Grbac: Najviše se veselim dvoboju na vrhu. Nadam se da će se borba između Ferrarija i Mercedesa voditi sve do zadnjeg kruga u Abu Dhabiju i da će na kraju naslov ipak otići u Maranello. Dodao bih još da ove godine u Formulu 1 ulazi puno mladih vozača te se nadam da će bar neki od njih pokazati koliko vrijede.

Tomislav Radić: Snažnom Ferrariju i Kimijevom team radiju. I nadam se da će Crveni konačno vratiti titulu u Maranello, bilo bi vrijeme.

Luka Tunjić: Sočnim izjavama koje ćemo pisati na portalu. Šala na stranu, vjerojatno zanimljivim okršajima na stazi i borbama za pobjedu, kao i snimkama isfrustriranog Toto Wolffa koji šakom udara po stolu u boksu.

16
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
8 Komentara na temu
8 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
10 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
ZX10R

Kako svi sve znaju,e pa onda dečki bi će te biti bogati na kraji sezone
Sve znate
Brzo u kladionicu i uzmite im pare,ja navijam za vas da se obogatite

avatar
Član
ZX10R

Svi navijaju za leclerca i omalovažavaju seba,kao da je pao s marsa
Jako se varaju ako misle da je seb zaboravio voziti ,baš jako
Želim puno sreče obojici i neka pobijedi bolji,ali seba će biti teško dobiti,ma za mene kao navijača ferrarija super ako leclerc bude prvi

avatar
Član
ZX10R

Ma daj,za ovo je još jako rano Ferrari je pokazao na testiranjima da je dobar ali mercedes mislim niti malo ne zaostaje,ako zaostaje oni to mogu nadoknaditi Kao dugogodišnji navijač ferrarija preko 40 godina i ja bih to volio,ali još više bi volio da se ferrariju ,mercedesu,približi red bull a može i mclaren ili netko drugi,tako da imamo zanimljivu borbu i pravo utrkivanje do kraja Mislim da je u tome bit u utrkivanju a ne da se ekipa za koju navijaš provoza do prvog mjesta Mislim i to je potpuno u redu,ako su napravili najbolji bolid,ali mislim da tako utrke… Read more »

avatar
Član
FernandoAlonso0506

Pa vi niste svjesni da je Leclerc po defaultu bolji vozač od Vettela 😀 to prvo trebate skontati, a tek onda da mali nece ni citavu sezonu samo tako puštat uspjeh drugom 😀 a prognozirate nešto, pravite se pametni da ce Vettel osvojiti titulu, tu je citav Mercedesov tim koji ce mudro s taktikama igrat i sve dati da Hamilton opet ode u vrh…daj ba ljudi, vettelovci klasika gp1 i f1pulsa, ohladite malo 😀 dozovite se. Svi znamo, citav balkan i svijet na kakve nacine je vettel stigao do titula, a uz to, kako je tek gubio 2017 i 2018… Read more »

avatar
Član

netko ima kristalnu kuglu …

avatar
Član
mika.KA

ne kuzim!
cemu vecina daje prednost ferrariju!?
dali iz navijackog gledista ili sam nesto propustio na testiranjima?
molio bi strucno misljenje a ne navijacko.
dobre agrumente.
hvala

avatar
Član
Navijac

Ljudi sa staze pričaju da ferrari najbolje leži u zavojima. Gledajući usporedni krug, bolid je puno mirniji. Sam tempo u simulaciji utrka je bio bolji od ostalih. Naravno ostaje problem goriva i postavki.

avatar
Član
mika.KA

ok,šta znamo kakve postavke i sta je testirao mercedes?
koliko znamo dva aero paketa su imali,napravili su najvise krugova,zaostatak za vodecim 0.0010sec.temperatura staze ni blizu onima u sezoni.
ajmo malo na ferrari.
pucanje osovine i totalno uništenje bolida,manje krugova od merc,problemi sa hlađenjem,itd..
prije bi rekao da je ferrari imao vise problema sa bolidom nego merc.
koji je bottas zavrsio a koji leclerc?
hmmm….
ajmo biti realni.

avatar
Član

Al opet to su samo testiranja i nikad neznaš tko šta radi i koliko ima goriva odnosno kila u bolidu itd.

avatar
Član
mika.KA

a to ti govorim.zato i jesu testiranja.
koliko znam ferrari i zadnje dvije sezone ima bolji bolid ALI onda sredinom sezone pucaju pod pritiskom koji su si sami nabili.
nezz cemu onda ovakva nadanja?

avatar
Admin

Ako ste pratili testiranja i razne izjave ljudi sa staze u Barceloni moglo se čuti da je Ferrari puno bolji i mirniji kroz zavoje. Isto tako, iz Maranella su procurile informacije da je novi motor napravljen da poboljša ono najlošije od prošle sezone – ubrzanje iz sporih zavoja. Trenutno je Ferrari po većini parametara ispred, ali to već u Australiji može pasti u vodu, tako da je ovo samo neka prognoza. Nitko ne može znati kako će stajati na pola ili na kraju sezone omjeri među momčadima.

avatar
Član
ferkim

Slazem se vise manje sa svime. Ferrari je blagi favorit, Binotto nadam se nece dopustiti pad forme pred kraj sezone, Vettel ako ne bude stalozeniji i mirniji ove sezone moze napustiti momcad sutra. Mislim da je Leclerc dovoljno pametan i da ce igrati na duge staze s Ferrarijem. Mlad je i zna da ce poslije Vettela on dugo godina biti prvi vozac u Ferrariju. Mercedes ce se brzo dizati kroz sezonu i bit ce tu krvave borbe do kraja sezone. Slazem se da ce Red bull i Renault (ja bi rekao i Alfa) boriti za trecu poziciju. Ocekujem puno od… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Ferkime, ugodno si me iznenadio, pametno i logično razmišljaš.

avatar
Član
klepesina

A sta ako posle Vetela dodje Lh za komande ferarija

avatar
Član
mody

opet ce mercedes bit prvak

avatar
Član
ferkim

50-50