Američki Haas vjeruje da je oštećenje vijka na kotaču bolida Romaina Grosjeana mogući krivac za njegovo odustajanje na Velikoj nagradi Australije.

Nijedan Haasov bolid prošle godine nije završio utrku jer mehaničari tijekom promjene guma iste nisu dobro fiksirali, a do tog trenutka su držali sjajno četvrto i peto mjesto.

Dvanaest mjeseci kasnije, Grosjean je bio sedmi, poziciju ispred svog momčadskog kolege Kevina Magnussena, prije nego što je ušao u boks gdje su mehaničari dva puta pokušavali pričvrstiti prednji lijevi kotač.

To je Francuza koštalo vremena pa se našao u sredini poretka, a 14 krugova kasnije je morao odustati jer je kotač izašao iz svog ležišta.

Šef momčadi Gunther Steiner je rekao da je odustajanje uzrokovano oštećenjem vijka tijekom problematičnog pitstopa.

“Moglo se vidjeti da imamo problem tijekom pitstopa. Tu je [Grosjean] izgubio sedam sekundi i utrka je bila upropaštena. Čak i da ju je završio ne bi osvojio bodove,” rekao je Steiner.

“Mehaničari su stavili kotač. Međutim, 15 krugova kasnije jedan mehanički dio je pukao radi prejakog stezanja.”

Haas je priznao da je greška učinjena prošle godine u Australiji uzrokovana nedovoljnom pripremom za promjenu guma, a koja je trebala biti odrađena tijekom zime.

Na pitanje da li je uzrok današnjeg propusta previše vježbe i prevelika želja da se prošla godina ne ponovo Steiner je odgovorio:

“Ne, ne, ne. Znamo da manjak vježbi ne donosi rezultate. Ove godine smo se dobro pripremili. Nisam zagovornik loše sreće, svatko sam stvara sreću. Prošle godine nakon Australije nismo imali problema. Mi smo uradili ono što trebamo, a ovo se dogodilo samo od sebe.”

“Romain je bio razočaran. Pričao sam s njim o tome i ispričao sam mu se jer se ovo nije trebalo dogoditi. Srećom, on je sretan jer je bolid odličan, a prilika za osvajanje bodova će imati još.”

“Rekao sam svima: nećemo raspravljati o tome što bi bilo kad bi bilo. Idemo vidjeti kako ćemo riješiti problem. Sve ćemo riješiti, a ono što se dogodilo, dogodilo se.”

Magnussen je kroz cilj prošao kao šesti pa američka momčad napušta Australiju kao četvrta u poretku konstruktora.

“Generalno, za nas se ovog vikenda dogodilo više pozitivnih nego negativnih stvari. Nećete me vidjeti u suzama,” kroz smijeh je rekao Steiner.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Melbourne, Albert park je desni krug, što bo značilo da se taj prednji lijevi kotač i sve na njemu, glavčina i matica, jače zagrijavaju, stoga i nastaju ovi problemi. Možda treba matica sa više zračnosti, tolerancije, navoja. Kad se ovako dogodi i već izgubi vrijeme, mehaničar bi trebao maticu postavit rukom pa tek onda zateć pištoljem da ne zagrize krivo i oštetil navoj i što na kraju uzrokuje da otpadne kotač. Jeste li kad doživjeli da vam neiskusni vulkanizer sa pištoljem krivo zavije šaraf na kotaču i ošteti navoj? Pošto vulkanizer nije na utrci da to mora što brže obavit,… Read more »