Američka momčad, Haas, stavila je “veliki naglasak” na svoj pitstop kako se ne bi dogodile  pogreške kao na prošlogodišnjem otvaranju VN Australije.

Haasovi vozači Kevin Magnussen i Romain Grosjean bili su četvrti i peti u Melbourneu prošle godine, ali su brzo odustali iz utrke nakon pogreške pri promjeni guma.

Stoga je momčad odlučila uvježbati i pripremiti mehaničare za prvu utrku. Šef momčadi, Gunther Steiner, otkrio je da je tijekom zime bilo mnogo posla kako se iste greške ne bi ponovile ove sezone.

“Još nismo zaboravili prošlogodišnji pitstop u Australiji. Ove godine stavili smo veliki naglasak na pripremljenost. Doveli smo bolid iz 2018. do naše radionice u Italiji, kako bismo mogli trenirati svaki dan i raditi na pitstopu.”

“Isto smo učinili u Barceloni, budući da trenutni bolid nije uvijek dostupan za vježbanje.”

“Dnevno smo vježbali 10 do 12 promjena guma,” izjavio je Haasov šef.

Haas je završio peti prošlu sezonu u poretku konstruktora i imao je četvrti najbrži bolid. Iako nije bio u sredini poretka kad su u pitanju vremena krugova, dublja analiza njihove izvedbe sugerira da je Haas favorit da bude četvrti najbrži u Australiji.

Na testiranjima u Barceloni pretrpili su manje probleme s pouzdanošću. To ih je na kraju koštalo kilometraže, ali Grosjean je rekao da mu je izvedba VF-19 dala novu dozu samopouzdanja.

“Najvažnija stvar je bila da se dobro osjećamo u bolidu. Kada steknete taj osjećaj, znate da je bolid spreman.”

“To je bitno za početak sezone, da počnete  na visokoj razini. Pouzdanost, imali smo nekoliko problema, ali riješili smo ih.”

“Vjerujem da smo sada spremni napasti u Australiji,” izjavio je Francuz.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Nije bio problem u mehaničerima nego u pištolju. Neka kupi alat od prave marke a ne od Dellboya. Hahaha!