Mladi riječki kartingaš Matija Jurišić prošlog je vikenda bio vrlo uspješan na utrci u talijanskom Jesolu. Otkrio nam je svoje ozbiljne ciljeve za ovu sezonu, a visoko postavljeni ciljevi zahtijevali su i kvalitetne zimske pripreme.

“Ove smo godine ozbiljno pristupili pripremama i baš smo puno radili tijekom zime. Vozio sam dvije različite klase – s mjenjačem i bez mjenjača”, kaže Matija.

Za obitelj Jurišić može se reći kako jabuka nije pala daleko od stabla. Matijin otac Mario dugogodišnji je natjecatelj u brdskim auto utrkama i trofejni hrvatski automobilist.

Matija je prošle godine osvojio Prvenstvo Hrvatske u klasi Rotax Max Senior, a nakon zimskih priprema, vatreno krštenje u novoj sezoni bila mu je utrka u Lonatu. Ostao je korak do finala te slavne zimske utrke u Italiji.

“Prva utrka ove godine bio je Winter Cup. Rezultat nije baš bio dobar, očito za takvu utrku ipak nisam bio dovoljno spreman. Međutim, dobro mi je poslužio taj nastup pred nastavak sezone.”

“Nakon toga, vozio sam utrku CEE Bonus Cupa u Jesolu. Tamo sam završio 20. od 40 vozača, što je bio dosta dobar rezultat, posebno ako se uzme u obzir da prvu utrku nisam završio.

Staza Jesolo bila je u pogonu dva vikenda zaredom. Nakon CEE Bonus Cupa, Jurišić i njegovi konkurenti snage su odmjerili 23. i 24. ožujka na utrci FIA CEZ Prvenstva i Sportstil Cupa. Tim je nastupom Riječanin bio vrlo zadovoljan.

“Staza u Jesolu mi je vrlo zanimljiva. Ima mnogo povezanih zavoja, a pravci su dosta kratki. Ima dosta dobrih mjesta za pretjecanje.”

“U mojoj klasi Rotax Senior bilo je 35 vozača. Na kvalifikacijama sam bio sedmi, što je bilo dobro. U prvoj utrci nisam želio previše forsirati, čuvao sam gume i karting za završnu utrku. Do cilja sam stigao kao deveti.”

“Stavili smo naglasak na tu drugu utrku i pokušao sam jače pritisnuti. Bilo je dosta borbe na stazi i bilo je zanimljivo. Uživao sam u toj utrci i na kraju sam bio sedmi ukupno, a prvi u konkurenciji Sportstil Cupa.”

U klasi Rotax Max Senior kartinzi su prave jurilice. Postižu se ozbiljne brzine i odlična je to stepenica prema automobilističkom sportu.

“Kartinzi u mojoj klasi imaju motore od 125 kubičnih centimetara, koji idu do 14 – 14,5 tisuća okretaja. Zajedno s vozačem karting mora imati 165 kilograma, a najveća brzina je 130 – 140 km/h”, objasnio nam je Jurišić.

Prošle godine u konkurenciji Sportstil Cupa Jurišić je osvojio četvrto mjesto ukupnog poretka. Ove godine želi se uspeti na vrh pobjedničkog postolja, a ako je suditi po prvoj utrci, glavna konkurentkinja za to bit će mu slovenska vozačica Katja Pivk.

“Cilj je prvo mjesto u Sportstil Cupu i što bolji plasman u CEZ-u, ali najviše od svega, želim se zabavljati u ovom sportu. Vožnja mi ne smije biti mučenje”, poručuje Jurišić.

Za Matiju Jurišića i ostale hrvatske kartingaše, sljedeći važan vikend je 13. i 14. travnja, kada se u Ptuju vozi utrka za Prvenstvo Hrvatske, FIA CEZ Prvenstvo i Sportstil Cup.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o