Helmut Marko vjeruje da Ferrari nije mogao pokazati svoju stvarnu brzinu zbog problema s hlađenjem kojeg su imali.

Momčad iz Maranella je imala razočaravajuće otvorenje sezone, navijači su očekivali pobjedu a morali su se pomiriti s 4. i 5. mjestom. Iz Ferrarija su izjavili da su riješili probleme, a Marko vjeruje da su to problemi s motorom.

“Ferrari i Haas u očigledno podbacili,” izjavio je Marko.

“Ne znam u čemu je bio problem, ali mislim da su morali žrtvovati brzinu zbog hlađenja. I Haas je iznenada bio sporiji od ostatka ekipe, iznenađujuće s obzirom na testiranja.”

Kroz utrku smo mogli vidjeti kako forma Sebastiana Vettela pada, a Marko smatra kako je Vettelova brzina na mekšim gumama samo potvrdila tu teoriju.

“Leclerc je bio brži na tvrđim gumama. To dokazuje da nešto nije bilo dobro, Vettel je napravio samo tri polu-brza kruga i onda je njegova brzina pala. Ferrari nije bio opasnost na žutim gumama zbog temperature i degradacije guma,” nastavio je.

“Mi s druge strane nismo imali nikakvih problema s degradacijom.”

Neki ljudi smatraju da je drugačiji dizajn prednjeg krila uzrok ovih problema, ali Helmut ne vjeruje da je to razlog za lošiju utrku.

“Mislim da ta teorija nema smisla. Prednje krilo više-manje uvjetuje koncept bolida, ali postoje brojni drugi čimbenici koji utječu na rad prednjeg dijela bolida.”

“Postoje brojni koncepti, ali je samo pobjednik Valtteri Bottas bio korak ispred drugih. Ferrari i Red Bull su bili na istoj razini.”

Gubitak brzine na pravcima je također utjecao na brzinu Ferrarija, misli Marko.

“FIA je odlično reagirala i popravila neke rupe u pravilima. To znači da prednost u brzini koju je Ferrari imao na 25% ili 30% staza više ne postoje, a to je dobra stvar” završio je Marko.

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
5 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Mike-ferrari

Kakve veze ima pregrijavanje motora sa kvalifikacijama
Mislim da im cijeli bolid nije radio
Tj da su imali vise od 1 problema
Nadam se da je to samo australija

avatar
Član
Desmosedici

Idemo malo na Moto GP. Jeste li vidjeli Ducatijev novi izum, spoiler na zadnjoj vilici koji daje veću potisnu silu i ujedno rashlađuje zadnju gumu tako da se manje degradira i troši. Nakon pobjede u Losailu mnoge momčadi su se žalile na taj spoiler ali je konačno odlukom Žalbenog suda proglašen legalnim i sada će ga svi kopirati. Nešto slično kao sa Ferrarijem u F1? ..Nemaju ti Talijani pojma..samo znaju praviti špagete i lasagne, zar ne? Hahaha!

avatar
Član
west 44

Zaboravio si makarone!!!

avatar
Član
Desmosedici

Aaa, makarone voli Aldo Costa..zato pravi dobre Mercedese.

avatar
Član
Gigiracing

Uglavnom sto zelis rec sad? Svi kopiraju talijane? Mislis da ce Ducati bit prvak zato sto su pobjedili prvu utrku? Marquez vozio par dana poslije operacije napola ozlijden i zaostatak bio manji od pola sekunde.

avatar
Član
Desmosedici

Tko priča o tome što ti pričaš? Ja? To ti samo nešto bezveze insinuiraš. Ja samo pričam da je Ducati uvijek poseban i originalan..i ima brutalno jak Desmosedici ..godinama najjači motor u Moto GP..Zbog svoje posebnosti mnogi veliki vozači ga nisu znali dobro voziti i imali su osrednje rezultate kao npr. Rossi, Lorenzo, Crutclow, Hyden..a pravi umjetnici na Ducatiu su bili Capirossi, neponovljivi Casey Stoner i sada DesmoDovi-Andrea Dovizioso. I znaš li zašto je Dovi pobijedio Marqueza..ovako treći put na isti način u zadnje dvije sezone? Zato što uspije sačuvati gume i onda na kraju utrke na ciljnoj ravnici Desmosedici… Read more »

avatar
Član
Gigiracing

Eto i Ferrari je poseban i mnogi ga neznaju vozit pa zato nisu prvaci. Koje ti imas teorije to je strasno al bar ti se nasmijem. Kazes treci puta u 2 sezone, ma super mu ide a ono 19 utrka u sezoni. Djabe njima najjaci motor kad je Honda institucija za njih.