Krajem utrke za VN Australije Ferrariji Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca držali su četvrto i peto mjesto, Leclerc iza Vettela. Tada je Leclerc bio puno brži od Vettela te je putem radija dobio naredbu da ne ide u napad nego da zadrži peto mjesto.

“Kada je Seb otišao u boks po srednje tvrde gume kasnije na njima nije imao očekivanu razinu prianjanja. Kasnije je Max bio brži, došao u priliku za napad te prestigao Sebastiana. Zato smo odlučili da ne riskiramo ništa nego da s oba bolida čuvamo gume i privedemo utrku kraju. Odluku smo donijeli 10 krugova prije kraja,” objašnjava Mattia Binotto.

Još tijekom predsezonskih testova Mattia Binotto je naglasio da će početkom sezone ukoliko bilo potrebno dati prednost Vettelu. No, objašnjava i da ta odluka u Melbourneu nije bila ništa posebno teška za donijeti jer nisu bili u situaciji da se bore za pobjedu a rizično bi bilo u tom slučaju omogućiti im borbu.

“Kao što sam rekao, Sebastian je imao slabo prianjanje te nije imao brzinu pa je glavni cilj bio završiti utrku. Charles je imao sjajan drugi dio utrke ali nije imalo smisla riskirati  da se bore jer nisu bili u borbi za pobjedu.”

Veliki je upitnik i razlog zašto nisu lovili dodatan bod za brzi krug. Imali su više nego dovoljan razmak do šestoplasiranog Kevina Magnussena da odu po nove gume i love najbrži krug. Binotto je i to objasnio.

“Mislim da je u tom razdoblju utrke ići na promjenu guma rizično. Najbitnije nam je bilo dovesti bolide do kraja utrke te osvojiti bodove. Nekad u utrkama u kojima niste najbrži najbitnije je osvojiti što više bodova sa što manje rizika. Na kraju smo donijeli takvu odluku. Prokomentirat ćemo kasnije cijelu utrku i sve odluke koje smo donijeli,” zaključuje Binotto.

18
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
5 Komentara na temu
13 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član

Po meni veče je riskiranje da su bili 1.2 pa da se sudare i izgube dobivenu utrku ovako borba za 4 mjesto po meni i nije neki rizik,još k tome prva utrka,ne ide im u prilog ništa evo ovaj HaryPoter mi nije lego od prve onaj Arivabene mi se više sviđao kao neka ličnost i pojava u padocku.No dobro bumo vidli ne.

avatar
Član
Desmosedici

Pa koja bi to momčad u ovakvoj situaciji dozvolila da se njihovi vozači utrkivaju za 1-2 poziciju? To je mogao sebi dopustit Mercedes 2014-2016 i dopustio je. A dopustio je jer nije bilo opasnosti od drugih momčadi a imao je dva vozača ne velike razlike u brzini i kvaliteti a jedan je još bio i Njemac. Mogao je to i Ferrari 2002. i 2004. ali nije..ruku na srce, meni je Rubens bio drag isto kao kasnije i Kimi, ali nije imao nikakve realne šanse protiv Michaela..mogao je biti brži od njega možda 2-3 vikenda u sezoni i to je to.

avatar
Član
madgalico

Leclerc je bio brzi i Q1 i Q2..kiksao je na Q3. U utrci je bolje cuvao gume i bio brzi na kraju. Pustite prije mjenjanja guma..svi mogu ubiti gume i biti cudo par krugova. Da ne uzmemo jos u obzir da mu je ovo prva sezona u Ferrariju i pritisak je velik. I naravno imao je bolji start i onda ga Vet izgura i polomi mu pola spojlera. Pogledajte snimku iz Maxovog bolida.
Vidjet cemo kako bude isla sezona, ali sveukupno bolji Leclerc,a to i nije tesko kad Vet nezna voziti hehe

avatar
Član
Desmosedici

Pustimo ovo klepetanje dolje ispod mene. Mattia je mudar i razborit šef i postupio je potpuno ispravno. Još samo da riješi ove tehničke probleme, da cavallino može punim gasom i eto nas. Sezona će biti duga i neizvjesna, vidjet ćete.

avatar
Član
klepesina

Jedini koji klepece si ti ovde uostalom zadnja trka te dematuje a tvom cavalinu ostaju mrvice koje ce kupi sto ostanu iza Lh i Vetela

avatar
Član
Desmosedici

Cavallino je hramao, najeli ga lošeg sijena. Kad ozdravi i propne se, rampante, bježte ispred njega, pregazit će vas.

avatar
Član
Panzer

Jesi počeo opet srat ta talijanska govna

avatar
Član
Desmosedici

Panzer, kad si Švabo, ajde pogodi što je ovo: Junghans, Niedermayer, Augentaller, Weiner, Horstmann, Durnberger, Dremmler, Breitner, Hoeness, Dell Haye und Rumennigge?

avatar
Član
Panzer

Trener Udo Lattek.

avatar
Član
Desmosedici

Sehr gut!

avatar
Član
Desmosedici

Udo je bio najveći trener, s Bayernom Kup Prvaka, sadašnja Liga prvaka, s Borrussiom Monchengladbach Kup UEFA i s Barcelonom Kup Kupova..da ne nabrajam osvojene Bundeslige i finale Kupa Prvaka 1987 koje je doduše izgubio od Porta..ali nije vodio ovaj gore sastav Bayerna, tada je već bio u Borrussiji M. Vodio ga je Pal Csernai, a na prsima su imali sponzora, onu “raketu” a ispod koje je pisalo Magirus-Deutz. Pozdrav!

avatar
Član
klepesina

Binoto-Charles stay behind Vetel is faster than you….Neznam sta ima biti nejasno ljudi su od prve trke odlucili gurat Vetela i tu sva prica i komentari prestaju za ovu sezonu.

avatar
Član
antisha17

Vettel brži od Leclerca na treningu i u kvalifikacijama. Bio je i brži od Leclerca u utrci do vremena mijenjanja guma. Očekujete da će sad vodstvo Ferraria pustiti trku između kolega dok su njihovom greškom (ranom promijenom guma) omogućili da Vettel ne bude konkurentan, a samim time da još riskiraju konflikt i prosipanje bodova?
Nemojte se praviti pametni.
Uostalom pitajte Hornera oće on opet dozvoliti trku sličnu u Azerbejdžanu prošle godine između Riccarda i Max-a kad je prosuo sve bodove.
Dobra odluka Ferraria, a i potez Leclerca da pita dali da ide u pretjecanje svjestan stanja svojih guma.

avatar
Član
mika.KA

tako je.
jednostavno se mora znat tko je prvi a tko drugi vozac.e sad,neka se mali nametne (ako moze) jer do sada nine zasluzio da bude prvi vozac.
palako,ima vremena!
isto tako i u mercu.ako bottas ponovi još dva ovakva vikenda onda mora biti prvi vozac a lojo neka onda njega hvata.

avatar
Član
klepesina

Ne brini nece Botas vise ponoviti ovakav vikend bar ove sezone,isto tako nema sanse sve i da pobjedi botas 4 naredne trke a Lh bude drugi treci opet ce Lh biti N1 vozac.Botas nije u mercu da bude prvi vec drugi vozac i ima da to postuje i radi kako mu se kaze jer ako nece oce Okon il neko drugo koji jedva cekaju priliku da sjedu u kokpit Merca..Uostalom zivi bili pa vidjeli

avatar
Član
ivanh

Vrlo jednostavno je mogao biti riješen ovaj očiti problem…alo Vettel,Leclerc is faster than you…i nema rizika,nema panike,sve regularno! U nekoj drugoj prilici bit će obrnuto…Čuvati ego Vetela zbog kojeg je Ferkan prošle godine izgubio naslov..bez veze.

avatar
Član
antisha17

Ček, Vettel brži u svakom segmentu trke, treninga i kvalifikacija osim kad je na stazi imao starije gume i onda očekivati da će Binotto zatvoriti oči nad bržim vozačem i pustiti sporijeg samo zbog svježijih guma? U kakvom paralelnom svijetu živimo..
Nema tu nikakvog ega Vettela nego se jednostavno radi o grešci zamjene guma.
Da je Leclerc mogao uhvatiti Max-a ili Hamiltona možda bi Binotto pustio Leclerca, ali ovako nema smisla…

avatar
Član
Desmosedici

F1 ne funkcionira tako kako ti zamišljaš. Ne radi se tu o nikakvom egu. Vettel je prvi vozač i to se mora poštivati. Tako je i u Mercedesu i u svakoj ozbiljnoj momčadi.