Prema nekim navodima, postoje momčadi koje su pokazale zanimanje da se pridruže Formuli 1. Uvjet je da Liberty Media do 2021. godine napravi sve kako bi natjecanje bilo primamljivo natjecateljski i financijski.

Osim što su izmjenjena pravila za šasiju i motor, F1 i upravno tijelo FIA-e rade na izmjenama koja uključuju izmjenu financijske raspodjele između timova, troškove natjecanja i upravljanje prvenstvom.

Očekuje se da jedan od početnih ciljeva, kao što je privlačenje novog proizvođača motora, se neće ostvariti zasad.

Međutim, kada je Motorsport.com upitao hoće li promjene u 2021. godini biti dovoljne da primami nove sudionike, izvršni direktor F1 je izjavio da interes postoji ako je F1 u stanju pružiti jedan natjecateljski i poslovni okvir koji će zadovoljiti obe strane.

“To je jedan od naših strateških ciljeva, želimo sport učiniti atraktivnijim za nove sudionike. Tu svakako ulogu igraju i pravila za 2021. godinu, nadam se da ćemo ih tako privući.”

“Imali smo veliki broj potencijalnih novih sudionika, više na strani momčadi nego na strani motora. Izrazili su interes i entuzijazam. Trebamo im pružiti strukturu za koju misle da im omogućuje konstruktivan ulazak u F1,” izjavio je Carey.

Trenutni timovi u F1 bit će službeno predstavljeni, s pravilima za 2021., na sastanku strateškog tima krajem ovog mjeseca. Carey je kazao kako bi finaliziranje tih pravila otvorilo put daljnjim razgovorima s novim sudionicima.

Odgovarajući na isto pitanje, predsjednik FIA-e Jean Todt rekao je da bi volio imati nove timove i želi da grid s 10 momčadi poraste na 12. F1 nije imala 12 ekipa otkako je HRT istupio iz natjecanja 2012. godine.

“F1 bi trebala imati 12 timova, ali naravno to bi predstavljalo problem. Ako imate 12 timova s ​​određenim prihodima za rad i napredak, onda će po svemu sudeći dobiti manji budžet.”

“Ne bi bili sretni vjerujte mi, Ali to bi trebala biti F1. Bolje je imati 10 jakih timova,” istaknuo je Todt.

Todt je priznao prošlog ljeta da će ponuda za pronalaženje novog proizvođača motora za 2021. biti nažalost bezuspješna.

Carey je kazao kako je F1 sretna što ima četiri dobavljača motora, ali uvijek ima mjesta za druge, iako je to zasad isključeno.

Promjena pravila motora, kao dio novog paketa pravila, je izbjegnut jer bi to uzrokovalo probleme za postojeće proizvođače Mercedes, Ferrari, Renault i Honda.

Todt je izjavio kako će pronalaženje novog proizvođača motora prije 2021. godine “vjerojatno biti teško”.

“To je nešto o čemu smo razgovarali s proizvođačima motora i nismo pronašli konkurenta koji je spreman tu biti kratkoročno,” istaknuo je Todt.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o