Organizatori VN Meksika propustili su prijavni rok za privremeni kalendar za 2020. sezonu. Unatoč tome, smiruju tenzije te kažu kako rade na tome da se utrka u Meksiku ipak dogodine održi.

Budućnost utrke u Meksiku je pod upitnikom nakon što su izgubili potporu lokalne vlade. Ostalim utrkama (Španjolska, Velika Britanija, Njemačka i Italija) ugovori ističu već ovu sezonu, a novi još nisu potpisani.

Stoga, nijedna od gore navedenih zemalja još nije osigurala svoje mjesto u kalendaru za iduću sezonu.

Direktor F1, Chase Carey, smiruje situaciju oko nepotpisanih ugovora. Izjavljuje kako postoje ugovori koji ističu krajem ove sezone i da postoje dva načina kako riješiti ovaj problem, a to je sklopiti novi sporazum ili u najgorem slučaju, razlaz.

“Prošle godine sklopili smo određeni broj ugovora, kao i godinu prije. Problematika je kod svakog domaćina različita,” rekao je Carey.

Riječ o trenutnoj situaciji dobili su i meksički organizatori koji kažu kako zbog isteka roka za rezerviranje datuma, više nemaju prava na te datume za iduću sezonu.

“Pregovori s F1 i vlastima naše zemlje na dobrom su putu. Pronaći ćemo zajednički jezik i uložiti napore kako bi se utrka ipak održala,” izjavili su organizatori.

“Kad budemo imali vijesti o pregovorima s vladajućima, iznijet ćemo službenu objavu o rezultatima.”

Jedan izvor navodi kako će F1 i FIA raspravljati o kalendaru za 2020. sezonu na idućem sastanku Svjetskog motorsport vijeća, koji će se održati ranije od očekivanog.

Privremeni kalendar i dalje može obuhvatiti svih pet utrka, čiji su ugovori pod upitnikom, i uvrstiti ih u službenu listu za iduću sezonu.

VN Vijetnama je zasada jedina utrka koja je potvrđena za 2020. sezonu, te ako ne bude dogovora s organizatorima ostalih pet utrka, sezona bi vrlo lako mogla imati manji broj utrka nego trenutnih 21.

Carey navodi kako postoji veliko zanimanje za nove utrke, ali inzistira na tome da je prioritet uspostavit  suradnju s već postojećim utrkama.

“Smatram da najpozitivniji aspekt toga je činjenica kako postoje nove stranke koje žele sudjelovati. Ta dinamika između ponude i potražnje nam je doista važna.”

“Neke od utrka su naši dugoročni partneri, dok neke baš i nisu. Naš primarni cilj, ako dođe do dogovora između nas, je obnavljati utrke,” kazao je Carey.

Kao primjer osvježenja iznio je VN Vijetnama koja, osim što donosi nova uzbuđenja, ispunjava cilj širenja tržišta na južni dio Azije, te predstavlja dobitnu kombinaciju za obje strane.

Carey je istaknuo da postoje mogućnosti za nove utrke u tradicionalnom središtu ovog sporta, Europi. Iako nije naveo nijednu zemlju, Nizozemska ostaje najrealniji kandidat za 2020. godinu, jer su Zandvoort i Assen izrazili interes za održavanje utrke u toj zemlji.

“Imamo mjesta širom svijeta koja bi željela nove utrke, uključujući ne samo nova tržišta, već i neka tradicionalna tržišta poput zapadne Europe,” istaknuo je Carey.

“Mislim da je to stvar angažmana s partnerima i kako doći do dogovora koji odgovara nama i njima, zatim prosuditi između mogućnosti na drugim tržištima.”

Direktor F1 i njegov tim trenutno se bave problematikom oko obnove ugovora za 2020. godinu, te navodi kako će svake godine javljati isti problem oko pregovora za sljedeću sezonu.

“Prošlo je već nekoliko godina pod našim vodstvom, i zadovoljan sam u kojem smjeru ide naš posao. Smatramo kako ima prostora za manje promjene u kalendaru.”

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

zaštp izbacit vn meksika zadnjih godina imamo dobrih utrka tamo,,i najbrza staza u kalendaru, vazno da se vozi abudabi i baku